A W3C új emlékezetes logót dob ki
A World Wide Web Consortium (W3C) új logót mutatott be a szervezet számára, amelynek célja az egyik nyelvi család túllépése, és
A World Wide Web Consortium (W3C) új logót mutatott be a szervezet számára, amelynek célja az egyik nyelvi család túllépése, és
Ezen a héten a SEO kérdése egy olyan olvasótól származik, amelynek közös kihívása van a nemzetközi webhelyek létrehozásakor: „Bővítem a nemzetközi
A műszaki SEO évek óta a mászhatóságról, a strukturált adatokról, a kanonikus címkékről, a webhelytérképekről és a sebességről szól. Az összes
A mesterséges intelligencia átalakítja, hogy az emberek hogyan keresik, felfedezik és az információkra hatnak. A marketing tisztviselők és a vezető vezetők
A Yoast bejelentette a márka Insights eszköz megjelenését, amely elősegíti a márka érzelmeinek és láthatóságának nyomon követését az AI platformon, mint
Mielőtt beugrnánk: Utálom dicsekedni, de azt fogom mondani, hogy rendkívül büszke vagyok arra, hogy a múlt héten a G50 SEO világbajnokságon
Az Openai a mai napig kiadta a legnagyobb tanulmányt arról, hogy a felhasználók hogyan használják a CHATGPT -t. Szívesen szintetizáltam azokat,
A BrightEdge új kutatása betekintést nyújt arra, hogy a Google AI áttekintése hogyan rangsorolja a webhelyeket a különböző vertikumok között, azzal
A Google John Mueller válaszolt egy olyan lejárt domainről szóló kérdésre, amely nem tudott rangsorolni a releváns keresési lekérdezéseket, beleértve a
Miért számít most a Generative Engine Optimization (GEO)? A keresés kaotikussá és kaotikussá válik a hagyományos SEO -n keresztül „800 millió