Lusta linképítési stratégiák, amelyek működnek

Peter

Szeretek újszerű megközelítéseket kidolgozni a linképítéshez. Egy megközelítés ötletelésének egyik módja egy általános módszer megfordítása. Létrehoztam néhány megközelítést a linképítéshez, több passzív, másik kettő pedig egy kicsit aktívabb, de nagyon kevés közük van az e-mail-eléréshez. Már 2013 körül írtam ezekről a tippekről, de finomítottam és mára frissítettem őket.

Passzív linképítés

Valaki megkért, hogy szedjek össze néhány tippet azoknak, akik lusták linképítéssel foglalkozni. Szóval tessék!

Bűnös utazás szerzői jogsértők

Ellenőrizze, hogy ki lopja el a tartalmat. Legyen kemény a kaparóval. De ha ez egy egyébként legális webhely, akkor érdemes lehet tartania attól, hogy megkérje őket, hogy távolítsák el a tartalmat. Ellenőrizze, hogy nem hivatkoznak-e versenytársra vagy hasonló webhelyekre, például egy linkoldalról.

Szépen megkérheted őket, hogy távolítsák el a tartalmat, és miután visszaküldtek neked egy e-mailt, hogy megerősítsd, hogy a link leállt, küldj vissza e-mailt, hogy megköszönjem. De akkor mondj valami ilyesmit:Úgy látom, a Site-X.com oldalra hivatkozol. Ha a tartalom elég jó ahhoz, hogy megjelenjen az Ön webhelyén, akkor hálás lennék és nagyon hálás lennék, ha elég jónak tartaná, hogy felsorolja a linkek oldaláról.

Egyszer egy SEO-konferencián hallottam egy vitaindító előadót, aki arra buzdította az embereket, hogy keményen leszólják azokat, akik ellopják az Ön tartalmait. Ezzel a megközelítéssel határozottan nem értek egyet. Vannak, akik időnként ellopják az Ön tartalmát, azt a benyomást keltik, hogy ha az interneten van, akkor ingyenes, és felhasználhatják a saját webhelyükön. Egyesek úgy gondolják, hogy ingyenesen használható, amíg visszavezetnek az Ön webhelyére.

Ha az Ön webhelyére hivatkoznak, mondja el nekik, hogy azt szeretné, ha nem sértik szerzői jogait, de szívesen írna nekik egy másik cikket, amelyet felhasználhatnak, amennyiben visszavezetnek az Ön webhelyére. Lehetsz kedves az emberekkel, és mégis kapsz egy linket.

Fordított vendégküldés

Ahelyett, hogy valaki más webhelyén publikálna cikkeket, kérje meg az embereket, hogy tegyenek közzé az Ön webhelyén. Sokan tweetelnek, reklámoznak, és webhelyeikről linkeket hoznak létre olyan oldalakra, amelyeken interjút készítenek velük. Ennek érdekessége, hogy a bizonyos hírességekkel rendelkező emberek megkérdezése segít több embert vonzani webhelyére, különösen akkor, ha az emberek ezt a személyt keresik.

Kapcsolatépítés

A könyvek szerzői kiválóan alkalmasak erre a fajta megszólításra. Az embereket érdekli a szerzők és szakértők véleménye. Időnként iparági konferenciákon megtalálhatja a legnépszerűbb szerzőket és befolyásolókat. Találkoztam néhány igazán híres és befolyásos emberrel konferenciákon, és úgy kaptam meg az e-mail címüket, és interjúkat készítettem, hogy felmentem és beszélgettem ezekkel az emberekkel.

Ezt hívják kapcsolatépítésnek. A keresőoptimalizálók és a digitális marketingszakemberek annyira túlságosan az e-mailek küldésére és az online tevékenységre összpontosítanak, hogy elfelejtik, hogy az emberek valójában személyesen találkoznak az iparági eseményeken, találkozókon és más közösségi eseményeken.

Ajándékok

Ez egy régi dolog, és megértem, hogy sok keresőoptimalizáló beszélt erről. De ezt már 2005 körül sikeresen alkalmaztam. Évente ajándékot adtam olvasóimnak és weboldalaimnak.

Úgy tettem, hogy felvettem a kapcsolatot az olvasóim körében népszerű termékek néhány gyártójával, és kedvezményt kértem, ha tömegesen vásárolok, és elmondtam nekik, hogy termékeiket reklámozni fogom előfizetőim, olvasóim és tagjaim körében. Felelős voltam azért, hogy több céget népszerűsítsek azáltal, hogy felhívtam a figyelmet a termékeikre, regionális vállalkozásból országos vállalkozássá emeltem őket.

Használja ki a niche-közönséget a linkekhez

Ezt úgy teheti meg, hogy azonosítja a rés altémáit, majd hozzon létre egy hasznos részt, amely foglalkozik az adott réssel kapcsolatos igényekkel. Az ötlet az, hogy nyomós okot hozzanak létre a webhelyre mutató hivatkozásra.

Íme egy példa arra, hogyan kell ezt megtenni egy utazási céloldalon.

Kutasson gluténmentes, tejtermékmentes, diómentes, nyers étkezési célpontokat. Ezután tegyen egy pontot, hogy látogassa meg, interjút készítsen, és készítsen forrást ezekhez.

Készítsen interjúkat olyan szállás- és étteremtulajdonosokkal, akik gluténmentes lehetőségeket kínálnak. Meg fog lepődni, hogy hány étterem és szálláshely dönthet úgy, hogy hivatkozik az Ön webhelyére, vagy esetleg csak utal rá.

Összegzés

Érje el a rés témájával foglalkozó webhelyeket, nem csak a vállalkozásokat, hanem az adott réshez kapcsolódó szervezeteket és egyesületeket is, amelyek hivatkozásokkal és forrásoldalakkal rendelkeznek. Csak meséljen nekik az oldalról, gyorsan magyarázza el, mit kínál, és kérjen linket. Ez a módszer rugalmas és sokrétű témához illeszthető. És ha van e-mailük, vagy cikkeket publikálnak, javasolják, hogy járuljanak hozzá ezekhez, de ne kérjenek linket, csak kérjenek említést.

Ne becsülje alá webhelye pozitív ismertségének növelésének erejét. Összpontosítson arra, hogy pozitív érzéseket keltsen webhelyével kapcsolatban (jó szándék), és pozitív szájhagyományt generáljon, más néven külső minőségi jeleket. Általában a rangsor következik.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.