MacOS statisztika

Peter

Az Egyesült Államok asztali operációs rendszerei között a MACOS az ország második leggyakrabban használt operációs rendszere, 29,62%-ot gyűjtve. Eközben a Windows az iparág 57,37% -os piaci részesedésével irányítja az iparágot.

A folyamatos növekedés ellenére az Apple MacO -ja még mindig csak egy rés résztvevője az asztali operációs rendszeriparban.

Nézzük meg a jelenlegi MACOS -felhasználók statisztikáit és azt, hogy mennyire népszerű ma.

A szerkesztő választása

  • Voltak Több mint 100 millió Mac felhasználó világszerte 2023 elejére.
  • A személyi számítógépek és laptopok 10% -a világszerte értékesített Számla a Macintosh értékesítésének.
  • 2019 várhatóan elszámolja A MAC globális értékesítésének 32% -a
  • A Macintosh értékesítése 2009 -ben tetőzött, jelölve 92,37% a teljes eladásokból.
  • A Mac felhasználók 30% -a nagyvárosi területekből származnak.
  • Az amerikai piaci számlák A Macintosh globális bevételének 43% -a
  • A legtöbb Mac felhasználó az 66% -ot tartalmazó nők a teljes demográfiai anyagból.
  • 34% A Mac felhasználók férfiak.
  • Az amerikai eladások negyvenért tettek ki A MAC -k 40% -a eladott világszerte

MacOS statisztikák áttekintése 2023

MacOS tartja 29,62% a személyi számítógépről és MACOS verzió piaci részesedése– Ez a szám bemutatja Macintosh dominanciáját az asztali PC -piacon.

A Winfrey által javasolt egy milliárd eszközszám szerint 2023 elején mintegy 100 millió aktív MAC -felhasználónak kell lennie.

Tudjon meg többet a MACOS statisztikáiról az olvasással.

MACOS piaci részesedése eszköz szerint

A Windows hagyományosan a legnépszerűbb, mivel a PC -készítői, például a Dell, a HP és a Lenovo támogatják azt. A jelenlegi statisztikák azonban azt mutatják, hogy a Windows fokozatosan elveszíti piaci részesedését az Egyesült Államokban a MACOS -ra, és kisebb mértékben a Chromeos -ra.

A MacBooks azonban a visszaesés ellenére is fennmaradt. Az okok a következők:

1. Az Egyesült Államokban a MACOS az asztali és laptop operációs rendszerek 29,62% -át parancsolja.

(SERPWATCH)

A Windows jelenlegi csökkenésének egyik oka a vitathatatlanul a macOS és a Chrome OS növekvő népszerűsége. -Ból A csúcs 92,37% 2009 januárjábanA Windows részesedése az amerikai asztali operációs rendszer piacán a jelenlegi 57,37%-os szintjére zuhant.

Ábrázolja a Windows OS zuhanását

A Windows piaci részesedésének letöltési pályája az országban 2023 -ig folytatódik.

2. Az Egyesült Államokban a MACOS számítógépek átlagos penetrációs aránya körülbelül 23%, szemben a 2019. évi 17% -kal.

(Számítógépes világ)

A macOS átlagos penetrációs aránya

Egyre több vállalkozás és oktatási ágazat fogad el az Apple termékeket, például a MacOS számítógépeket az Egyesült Államokban. Az Apple még az „Apple Education” -t is kínálja, amely kedvezményeket nyújt az egyetemi hallgatóknak és az oktatóknak

Olvassa el ezt a Reddit szálat, hogy felfedezze, hogyan lehet igénybe venni ezt a kedvezményt:

Ezzel a MAC -k átlagos behatolása az első bevezetése óta nyilvánvalóvá vált.

Statisztika a macOS felhasználói demográfiai szempontjából

Az Apple fogyasztók átlagéletkora 18-45 között van, és három kategóriába sorolják:

  • Egyetlen
  • Házas
  • Házas gyermekekkel

Hozzávetőlegesen Az Apple ügyfeleinek 66% -a nőösszehasonlítva A férfiak 34% -a– Ezenkívül az Apple alapvető demográfiai alapja fiatalabb, és kevésbé valószínű, hogy visszavonulnak, mint a lakosság.

MacOS felhasználók demográfia

Ennek eredményeként a Millennials és az X generációs fogyasztók a márka legnagyobb rajongói.

Vessen egy pillantást más MacOS demográfiai adatokra:

3. 2023 januárjában a MacOS Catalina globális MacOS piaci részesedése 87,44 százalék volt.

(Statista)

Nem sokkal a 2019. októberi megjelenése után az Apple MacOS Catalina (10.15) meghaladta az összes korábbi MACOS verziót népszerűségükben.

Az Apple azonban tévesen jelent meg piaci részesedését, mivel a Big Sure 11 és a Catalina 10.15 címkézése, amint a bennfentes rámutatott.

🎉 Szórakoztató tény:
A macOS mobil és táblagép -párja az iOS, az iPhone és az iPads operációs rendszere.

4. Az Egyesült Államokban a MacBook -felhasználók 31% -a 25 és 34 között van.

(SERPWATCH)

2022 -ben a fiatal évezredek és a Gen Z továbbra is a MacBook -felhasználók nagy részét alkotják az Egyesült Államokban, az Apple az életkor demográfiai elemeinek elemzése szerint.

Ez a korcsoport vagy elkezdi az első szakmai törekvését, vagy befejezi formális oktatását, amelyek mindkettő jelentősen előnyös a MacBook használatából.

Ezek az emberek inkább a MacBook-ot részesítik előnyben annak sebessége és funkciói miatt, amelyek lehetővé teszik a zökkenőmentes többfeladatos feladatot, mint például a Mac egyszerű és kényelmes megosztott képernyő funkciója.

A további adatok azt mutatják, hogy az Apple 2022 első negyedévében 10,8 milliárd dollár bevételt gyűjtött a MacBooks -tól.

5. A kisvárosok és a vidéki területek az Egyesült Államok összes MacBook -felhasználójának 53% -át teszik ki.

(SERPWATCH)

A kisvárosok és a vidéki területek az Egyesült Államok MacBook összes felhasználójának 53% -át teszik ki.

Csak Az Apple laptop ügyfeleinek 30% -a Éljen a kiemelkedő nagyvárosi régiókban, bár sok kreatív típus, például a programozók és a tervezők, támaszkodnak rájuk a munkára.

Másrészt a laptoptulajdonosok több mint fele nem lakik nagyobb városokban.

6. Az Apple 2022 negyedik negyedévében 49,2% -os MACOS piaci részesedéssel rendelkezik.

(Nyilvánvaló Apple)

A Microsoft Windows asztali számítógépeken, táblagépeken és 2-in-1-en fut. Eközben az Apple ragaszkodott ahhoz a politikájához, hogy a MACOS -t asztali és MacBooks számára fenntartja.

Ezután az Apple elfogadta az iPados -t a táblagép felállásához. Ennek eredményeként az iPad sarokba helyezte a piacot, mivel az Egyesült Államok összes táblagépének 60% -a iPad.

Amikor a 90 -es évek elértek, a MacBookok népszerűsége kezdett növekedni. A MAC OS X -et, amely a 7. rendszer elérhetőségét eredményezte, 2000 -ben adták ki a nyilvánosság számára.

A társaság védjegyszlogenje, a „Gondolj másképp”, ugyanabban az évben debütált. Jelölje a MacOS emelkedésének és népszerűségének megjelenését a piacon.

Itt vannak azok a trendek, amelyek miatt a MAC -k felemelkedtek és ismertté válnak a nyilvánosság számára:

7. Az Apple 2021 -ben világszerte 28,9 millió Mac -t szállított.

(Zippia)

Az alma szállított

Az M1 chip által táplált három új MAC modell bevezetése a 2020 negyedik negyedévében katalizálta ezt a bővítést.

A Spike in MacBook értékesítése felgyorsult, miután az Apple azt mondta, hogy már nem fogja használni az Intel CPU -t a számítógépén – a MACOS -t a térképre helyezve a számítógépes operációs rendszerekkel kapcsolatban.

A 8. Apple becslések szerint 6,9 millió MAC -t szállított, szemben az előző 2018 -as azonos időszak 5,25 millióval.

(Macrumors)

Az Apple 32%-kal növelte pozícióját a PC -piacon, 2019. évi hatodik helyről a negyedik helyre emelkedve, 2,7 millió egységgel értékesítették az Egyesült Államokban.

📝 Jegyzet:
A MacBooks és az iMacs hozzájárulnak az asztali számítógépek virágzó iparához. Az adatok szerint az emberek még mindig kissé inkább az asztali számítógépeket (50,22%) részesítik előnyben, mint a mobil eszközöket (9,78%).

9. Az Apple 2020 -ban 23 millió MAC -t szállított, ami 29,1% -kal nőtt a 2019 -es 18 millióból.

(Macrumors)

2021 -ben kiadták az első frissített iMac -et, amely a legújabb Apple szilíciummal felszerelt. Ezzel az Apple sikeresen frissítette a MAC portfólióját az Apple Silicon Chips használatához, és a MAC értékesítése néhány év alatt továbbra is jelentősen növekszik.

10. A MACOS -t a mérnöki szakemberek 87% -a használja feladataik végrehajtására.

(Számítógépes világ)

A MacOS alapja a Unix. A UNIX széles körben elismert a programozók számára a legstabilabb és legbiztonságosabb operációs rendszerként. Ennek eredményeként ez több szempontból is jól növekszik a Mac fejlesztők számára.

A PC operációs rendszer terjesztése a szoftverfejlesztéshez világszerte 2018 és 2022 között

Jellemzők 2018 2021
Ablakok 62% 61%
Unix/Linux 49% 47%
macos 44% 44%
Más 1% 1%

A 11. 100 millió MAC -felhasználó az Apple Arcade -t használja a laptopjain.

(Niche Gamer)

Az előfizetői számok jelentős csökkenése ellenére a PlayStation Plus több mint 45 millió felhasználóval folytatja az otthoni konzolszolgáltatások csomagját. Ugyanakkor az Xbox Game Pass utak jóval elmaradnak, több mint 25 millió előfizetővel.

Noha a verseny a konzolokra korlátozódik, az Xbox Game Pass a PC -n is elérhető. Ezenkívül az Apple Arcade számos olyan népszerű platformon érhető el, mint az iPhone, az IMAC, a MacBooks és az Apple TV.

Az Apple teljes generált bevétele

Az Apple látta a legnagyobb sikert az Egyesült Államokban. Az Amerika számlája A teljes bevétel 43% -aa Az USA közel 40% -kal járul hozzá

Lássuk, mi folyik még az Apple bevételei szempontjából az alábbi statisztikákból:

A 12. 93,8% a generált értékesítés az Egyesült Államokban 2015 folyamán.

A Macintosh jól fogadott az Egyesült Államokban, és a legtöbb értékesítést Amerikában generálják. Itt van az alábbi bontás:

Év Amerika Európa Kína Japán Ázsia Csendes -óceán többi része
2015 93.8 50.3 58.7 15.7 15
2016 86.6 49.8 48.5 16.9 13.6
2017 96.6 54.9 51.6 15.3 14.1
2018 112 62.4 51.9 21.7 17.4
2019 116.9 60.2 43.6 21.5 17.8
2020 124.5 68.6 40.3 21.4 19.6
2021 153.3 89.3 68.3 28.4 26.3
2022 169.6 95.1 74.2 25.9 29.3

13. A MAC éves bevétele a 2009. évi 13,6 milliárd dollárról 2022 -ben 40 milliárd dollárra nőtt.

(Az alkalmazások üzlete)

Annak ellenére, hogy az Apple a személyi számítógépekről a mobil eszközökre vált, a Mac továbbra is a vállalat kínálatának szerves részét képezi.

Míg a PC -eladások stagnáltak vagy esnek az elmúlt évtizedben, az Apple jövedelme és egységértékesítése gyakorlatilag évente növekszik 2009 óta.

Év Bevétel ($ BN)
2009 13.6
2010 17.2
2011 21.6
2012 23
2013 21.3
2014 23.9
2015 25.3
2016 22.7
2017 25.6
2018 25.2
2019 24.7
2020 28.4
2021 35.1
2022 40

A 14. MAC -eladások jelentősen növekedtek 2009 -től (10,3 millió dollár) 2022 -re (26,1 millió dollár).

(Üzleti alkalmazások)

A személyi számítógépek értékesítése 2020 -ban növekedett, de a piac az elmúlt tíz évben folyamatosan csökken. De az Apple kivétel, a növekvő értékesítés gyakorlatilag 2009 óta.

Év Értékesítés (milliók)
2009 10.3
2010 13.4
2011 16.5
2012 18
2013 16.1
2014 18.8
2015 20.4
2016 18.3
2017 18.9
2018 18
2019 17.5
2020 20.2
2021 25.7
2022 26.1

Végső gondolatok

A bemutatott statisztikák nem tévedhetnek – az Apple sikeres, ahol riválisai kudarcot vallnak. A társaság több mint 8 millió eszközt értékesített a Covid-19 gazdasági recessziója során a konfliktus ellenére.

Amikor az Apple 2022 júliusában kiadta a frissített M2 MacBooks -ot, ez egy újabb jelzés volt a MACOS felhasználók körében. Versenyképes ára és széles körű népszerűsége miatt az Apple MacBooks, a Mac Minis és az IMAC -k továbbra is növelik a keresletet az M2 szilícium fogadása után.

GYIK

  1. Hogyan láthatom a rendszer statisztikáit a Mac -en?

    Amikor az Apple nyilvánosan átváltotta a váltást, Jobs azt mondta, hogy az az oka, hogy az Intel jobb terméktervével rendelkezik. Az Apple nem tudta létrehozni azokat a dolgokat, amelyeket a PowerPC ütemterv segítségével elképzelt.

  2. Mi az a System Stats Mac?

    Ez egy olyan alkalmazás, ahol figyelheti a MacOS rendszerét.

  3. Van -e jövő a Mac Gaming számára?

    A Mac Gaming jövője fényes, az Apple Silicon CPU -jának köszönhetően. Hosszú utat kell megtenni, hogy versenyképes legyen a Windows PC -kkel. Az alkalmazásfejlesztőknek át kell venniük az Apple Metal API -ját a platform kompatibilitási problémáinak javítása érdekében.

  4. Miért hagyta abba az Apple az Intel használatát?

    Amikor az Apple nyilvánosan átváltotta a váltást, Jobs azt mondta, hogy az az oka, hogy az Intel jobb terméktervével rendelkezik. Az Apple nem tudta létrehozni azokat a dolgokat, amelyeket a PowerPC ütemterv segítségével elképzelt.

  5. Miért rossz a Mac a játéknak?

    Az emberek nem vásárolnak Mac -eket játékhoz, mert nincs elég játék, amely kompatibilis az operációs rendszerrel. A MAC-k a saját rendszerükön futnak, megnehezítve az egyedi gyártású játékokat és bizonyos alkalmazások.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.