Megérik a TikTok hirdetések 2024-ben? 5 előny a vállalkozások számára!
Mivel a a globális figyelem riasztó ütemben csökkenmivel a körülöttünk lévő képernyőkről folyamatosan bombáznak minket a digitális médiák, a TikTok az
Mivel a a globális figyelem riasztó ütemben csökkenmivel a körülöttünk lévő képernyőkről folyamatosan bombáznak minket a digitális médiák, a TikTok az
Irritáltak a véletlenszerű hirdetések, miközben kedvenc Twitch-adatfolyamodat nézted? Annak ellenére, hogy milyen bosszantó tud lenni, A Twitch reklámokat futtat bevételt teremteni.
A havi 689 millió aktív felhasználóval rengeteg emberrel lehet kapcsolatba lépni a TikTokon, hogy kibővítse közösségi körét és növelje az elköteleződést.
A YouTube a legnépszerűbb videómegosztó platform a nagy felhasználói bázisának és a lenyűgöző, naponta 3,7 millió videónak köszönhetően. A platform 15
A tinédzserek 75%-a a Snapchatet tartja kedvenc közösségi alkalmazásának. A 2011-ben alapított Snapchat továbbra is népszerű a fiatalabb demográfiai csoportok körében,
A Facebook az évek során egyre fontosabbá vált a marketing kezdeményezésekben. Havi 30 millió aktív felhasználóról van szó, és a lehetőségek,
Tíz évvel a 2010-es indulása óta a Kik egyre nagyobb teret hódít – a 2013 novemberi havi 2 000 000 aktív
A közösségi média platformokat a világ lakosságának közel 60%-a használja. E felhasználók közül sok különböző helyekhez, kultúrákhoz és hálózatokhoz tartozik –
Sok embernek szeretet-gyűlölet kapcsolata van az e-mailekkel. Ez a remek online eszköz azonban több, mint egy eszköz, amellyel passzív-agresszív válaszokat küldhet
2022-ben több mint 2,44 milliárd aktív felhasználóval a WhatsApp az egyik legszélesebb körben használt mobil üzenetküldő alkalmazás világszerte. A vállalkozások marketingre