A heti Tegyen fel egy SEO -kérdést olyan személytől, aki szeretné tudni, hogy miért nem „jó” vagy „segítőkész”.
Az a személy kíváncsi, hogy miért nem rangsorolják a „kulcsszavak” -ot, ha más oldalak nem rendelkeznek eredeti fotókkal vagy tartalommal, amely bizonyítja, hogy valódi tapasztalataik vannak.
Az a személy szeretne névtelen maradni, ezért tisztelem a kérésüket.
Ez egy hosszú üzenet. A legfelső szakasz az, hogy hogyan gondolkodunk a tartalomról és miért kell rangsorolni. A második szakasz az, ahol megtalálhatja a több résen alapuló megvalósítás módját, az utazástól az ételekig, a tetőfedésig és egyebekig.
Hogyan folytatjuk a tartalom létrehozását
Az érvelésük, hogy miért kell tartalmuknak rangsorolni, az EEAT nevű koncepción alapul.
A tapasztalat, a szakértelem, a tekintélyképesség és a megbízhatóság nem rangsorolási tényező vagy jel; Ez egy bizalmi építő az olvasók számára.
Ha jól teljesítik, akkor a tartalma idézeteket és linkeket természetes módon kaphat.
Teremtőnek az a célja, hogy az eredeti gondolatok révén szakértelemmel és tapasztalattal rendelkezzen, amelyeket csak az első kézből ismerő személy ismeri.
Így működik az eeat a SEO -nál. Nincs pontszám vagy mutató, és az EEAT nem befolyásolja az oldal vagy a weboldal rangsorolását; Ez egy SEO koncepció.
Áttekintettem a weboldalt a kérdés benyújtásakor, és hasonló volt az ellenőrzésekre benyújtott webhelyekhez, amikor a hasznos tartalomfrissítés megölte a niche webhelyeket. A visszajelzésem ugyanaz volt.
A tartalom nem eredeti vagy egyedi, és nem hasznos. A személynek csak szerencséje volt, hogy mindaddig volt a forgalom, amíg tették.
Igen, a megadott információk személyes tapasztalataikból származtak, de ezt egy nagy nyelvi modell (LLM) tudta volna létrehozni. Noha a képek egyediek voltak, nem voltak valami egyedi a témában vagy az entitásban, és nem segítették a felhasználót a teljes megoldásban.
Washington DC -ben élek, és fényképeket készítek, amikor a legtöbb nap futok, de nem vagyok profi, és nem adom el a felvételeimet. Ez egy hobbi. Technikailag írhatnék egy DC fotós blogbejegyzést vagy útmutatót, és megpróbálhattam rangsorolni.
Ennek érdekében nemcsak meg kell osztanom az eredeti képeket, hanem meg kell osztanom az eredeti gondolatokat és dolgokat, amelyek segítenek valakinek, aki a DC -ről fényképeket szeretne készíteni, egy teljes megoldást. Hiányoztak a „teljes megoldás” rész, amiben sok olyan hely, amelyet a kiürítették, és hiányoztam.
Ennek a megoldásnak az első lépése az, hogy megvizsgáljuk, amit az emberek kérnek, és megtalálják a módját annak bemutatására.
Egy olyan kérdést, amelyet a barátoktól kapok a Facebookon, és néha az Instagram -on, amikor egy fényképet közzéteszek, a „Hogyan kapod meg a világítást” vagy „Mit használsz az emberek szerkesztésére”.
Ez két olyan témává válik, amelyek önmagukban blogbejegyzések vagy YouTube -videók lehetnek, és olyan tippek, amelyeket csak én tudnék, mert én vagyok az a személy, aki ezeket a fényképeket újra és újra készíti ugyanazokkal az eredményekkel.
Itt tudom megjeleníteni az eeat -t, ugyanazokat az információkat szolgáltathatom, mint mindenki más, majd csak az információkat adhatom, amelyeket alkotóként tudnék.
Ahelyett, hogy azt mondanám: „Készítsük el ezeket a fényképeket az Arany Hour -on”, és megmutatjam magam az Arany órában, meg kell mutatnom, hogy néz ki, mi volt korábban, alatt és utána.
Ez segít az embernek, hogy megismerje, mit kell keresni a könnyű bölcsen, így előkészíthetik a lövést ugyanabban az időben, amikor előzetesen feldolgozom. De ez nem elég. Öt lépéssel tovább kell mennem. Példaként használom a bevásárlóközpontban lévő műemlékek fényképezését.
Először megosztanám, hogy nem szerkesztem az embereket, majd írok egy cikk egy részét, amelynek célja: „Az XYZ emlékműről fényképeket készítenek emberek nélkül”.
Ebben a szakaszban megadom az utasításokat arról, hogy miként számítom ki, amikor kevesebb ember lesz körül, a fény még mindig elterjedt, és megkapja az aranyórát.
Ha kíváncsi vagy, ennek trükkje kb. 10 perccel az Aranyórát követően jelenik meg, és reggel kelet felé néz. Az emberek elkezdenek távozni, és tiszta lövést kapsz napkelte.
Most hozzá kell adnom egy tippet, amelyet csak valaki, akinek sok tapasztalata és a kézműves idő eltöltött, tudna. Ez esős reggeleket kereshet. Kevés vagy egyáltalán nincs ember, és ha ötvözi az időjárási tényezőt, és csak az aranyórát tartja, valószínűleg készít egy fényképet, amelyben kevés vagy egyáltalán nincs benne.
A harmadik az, hogy csak egy tippet adjunk hozzá. Ez lehet, hogy „ez nem működik a kék órán vagy a napnyugta esetében, mert az emberek a nap elteltével tömegesek, és ez utána sötét, kiküszöböli a fényforrást”.
De ez nem nyújt teljes mértékben megoldást. Alternatívát kell adnom, mivel még mindig emberek mentes fényképet akarnak. A lehetőség itt az, hogy három vagy négy másik emlékművet adjunk példákkal, hogy miért jobbak, mint az XYZ naplemente emlékműve, beleértve egy fénykép készítését, bárki nélkül.
Nagyon sok munkának hangzik, igaz? Ez az, de csak akkor, ha nem szakértő a területén. Azok a webhelyek, amelyek ilyen messzire nem mentek, megsemmisítették. Ügyfeleink számára még tovább megyünk. Így van.
Valami, amit nem láttam a fényképezési oldalakon, az az időkövetés, hogy tudatja valakinek, hogy mikor kell megjelenni.
A DC emlékművekhez nyomon követtem az időt, hogy az emberek távozzanak, miután a nap felkelnek a cseresznyevirágok során, így készíthetek egy fényképet, amikor az égbolt megváltozik, és a fák virágzik.
Miután néhány évig megtartottam a táblázatomat, tudtam, hány nappal korábban, és a Peak Bloom után az emberek megjelennek és távoznak. Azt is megtanultam, mikor lesznek eleget a kedvenc felvételeimből és szögeimből.
Nem volt tökéletes, de a táblázat elvégezte a munkát, és évente megkapom a kedvenc fotóimat.
Ehhez az elméleti cikkhez elküldhetem a táblázatot, hogy másoknak segítsek, és ez valami egyedi a webhelyemre, és az utazási útmutatóktól, a fotósoktól és a DC turisztikai társaságoktól visszajelzést kaphat.
Ezt más helyszíneken is megteszem. Ha alkotó vagy a hobbi, utazási bloggerek és nomádok, élelmiszerterület stb.
New Orleans számára és amikor tavaly januárban voltam a St. Marteen -ben, élő streaming kamerákat használtam a konkrét helyektől, hogy nyomon kövessék, mikor jelenjenek meg a fényképeim készítéséhez.
Napkelte esetén megnéztem, amikor az emberek elhagyták a strandot a mozgalom nyomon követésével. A tengerparti bütykök napkeltekor mutattak, de a Bourbon Street Cams nem, ezért azt az időt használtam, amikor kevesebb ember haladt át percenként.
Ezt alkalmazni a való világban és több résen
Azáltal, hogy láthattam napfelkeltét és naplementét, tudtam, hogy mely strandok és szögek menjenek.
Azt is tudtam kitalálni, amikor még mindig megfelelő megvilágításom van, és kevesebb esélyem van arra, hogy az emberek ott legyenek, amikor az emberek megjelennek és távoznak, és hány ember van minden napon napról napra.
A francia negyedben készített fotóimhoz a Bourbon Street Live Cams -ot használtam.
Láthatja, mikor van az utcák kevésbé tele, mikor a lámpák fel- és kikapcsolnak, és rögzítik a kívánt hangulatot és beállítást, legyen az Jackson Square, a Bourbon St., a Canal Street stb.
Személy szerint szeretem az utcai lámpákat, amelyeket a fotóimon világítanak, ezért nyomon követtem a be- és kikapcsolási időt.
Most itt az ideje bemutatni a tartalmat. Az írásbeli szöveg csak egy rész; Az utasítások a következőkben mutathatók be:
- Rendezett lista.
- Egy táblázat, amelyet letölthetnek vagy hozzáférhetnek online, utasításokkal.
- Videók, amelyek vizuálisan megosztják a lépéseket, hogy az ember követhesse.
- Egy táblázat, amely felsorolja a lépéseket és mit kell tenni a jegyzetekkel, alternatívákkal és példákkal.
- Az infographics, amely átjárja a lépcsőn, és emlékeztetőket és látványt tartalmaz.
Ez elég konkrét, de vonatkozik az ügyfelek számára végzett munkára.
Ha olyan szabadtéri sportokról ír, mint a túrázás vagy a snowboardozás, akkor ezt megteheti az emberkereskedelemre vonatkozó speciális lejtők vagy ösvények esetén, és a személy torlódás nélkül szeretné élvezni.
Ezt tudtam alkalmazni a Universal Orlando Velocicoaster -re, és nem kellett hatalmas vonalban várnom.
Ugyanez vonatkozik a divat- és élelmiszer -helyszínek vásárlására, mikor vannak a lassabb idők, és hogyan lehet ellenőrizni?
A Google Business Profiles néha felsorolja a nehéz és lassú forgalmi órákat az üzletek, éttermek és szórakoztató helyszínek számára nappal és óráig.
A blogomban megosztott esettanulmányokban azt mondom, hogy már nem építünk linkeket, és ez igaz.
Gondolkodva, hogy az adatok, készségkészletek, termékek, szolgáltatások stb., Hogyan és miért tudjuk alkalmazni tudásunkat, a tartalom rangsorol, és az emberek idéznek és forrást fordítanak.
Természetesen kapjuk meg a linkeket, és az ügyfelek növekednek.
Ha szerződéses ügyvéd vagy, akkor ismeri azokat a tendenciákat, amelyek jelezhetik a piacok változásait és a vállalkozások növekedésének módját, mi az aggodalmuk, és az irányok irányulnak.
Tegye közzé a szerződések számának számát adatpontként anélkül, hogy bármilyen ügyfél -információt feltárna, és ossza meg, hogy ez hogyan korrelál, vagy ellentétes azzal, amit a hagyományos média és a közösségi média mond.
A házépítők, a vállalkozók és a belsőépítészek tudják, mi lesz népszerű, mert a kereslet növekedni kezd, ha az emberek leépülnek, vagy több helyet és luxust keresnek, és hogyan hasonlítja össze az előző évekkel. Ez megszerezheti a B2B és B2C forgalmat és a linkeket.
- A B2C potenciális ügyfelektől származik, akik tudni akarják, mit kell vásárolni, vagy mi a trend, vagy hogy megnézze, mi volt népszerű öt évvel ezelőtt, és ha visszatér.
- A B2B meg akarja tudni, hogy milyen anyagokat, színeket és egyéb tételeket kell tervezniük, és a készletet meg kell tervezniük, mivel a kereslet jön.
A renderelések és megoldások létrehozásával mindkettő számára összegyűjtheti a vezetékeket, és remélhetőleg átalakíthatja őket, akár menyasszonyok, vallási események, mint egy denevér mitzvah vagy quinceañeras, vagy a konyhai felújítások és a tetőjavítások.
Ha kiskereskedő vagy leányvállalat vagy, optimalizálja ezekre a termékoldalait, mielőtt a kereslet megkezdi az optimalizálását és a versenyezést a már rangsorolókkal és a gyártókkal.
Megvan az előnye, mivel tudod, mi lesz a kereslet hónappal korábban.
Az utazási oldalak öt lépéssel tovább menhetnek, mint azt mondani, hogy itt van egy kerekes székkel rendelkező bejárat.
Ossza meg, ahol a bejárathoz legközelebbi fürdőszobák vannak, és a múzeum legegyszerűbb útja, amely nem igényel lépcsőt.
Megoszthatja azt is, ha valószínűleg kevésbé zsúfoltak, tehát nem kell tömegesen harcolnia, hogy megtekintse a kiállítást vagy várjon a liftre.
És feltétlenül tegyen közzé fényképeket arról, hogyan lehet megtalálni őket, nem csak a helyszínen. Így segít az olvasónak, és rang-méltó tartalmat hozhat létre.
Ugyanez vonatkozik az európai kastélyokra, valamint az ázsiai strandokra vagy templomokra. Segítsen az embereknek nemcsak azt, hogy azt mondja, hogy ez barátságos az emberek számára; Adja meg nekik azokat az erőforrásokat, amelyeket csak egy valódi tapasztalattal rendelkező személy tudna.
Mutassa meg a képeket arról, hogy mit kell keresni, nem csak a hely aláírási fotóját. Ha nem osztja meg, honnan készítheti azt a fényképet, akkor az embernek többet kell keresnie.
Bárki megmutathatja egy fotót, amelyben azt állítja, hogy valahol voltak. Ez nem mutatja az eeat -t, és azt sem mondják, hogy „felülvizsgálja”, ha a tartalomnak a szakértők nem tartalmaznak egyedi és eredeti gondolatait.
Vegye figyelembe a tartalmát öt -tízszer, és győződjön meg arról, hogy a személynek nem kell újabb keresést végeznie egy feladat elvégzése után vagy miközben.
Így hoz létre olyan tartalmat, amely rangsorol és linkeket kap.
A tartalom ezekben az esetekben hasznos, mindaddig, amíg a megfelelő formázást használja vele, így a felhasználók könnyedén át tudnak hüvelykujját.