Miért nem jöttek vissza a kulcsszavaim, miután megváltoztattam az oldal tartalmát?

Peter

Ezen a héten a SEO kérdése a Kerala -i Jubi -tól származik:

„A közelmúltban megváltoztattuk az oldali tartalmat, mivel a kulcsszó pozíciói nulla voltak. A tartalom frissítése után a kulcsszavak megjelentek, de négy hét múlva a kulcsszavak NIL-re mentek. Miért van ez, javaslat? [Page provided]”

Nagyszerű találkozni veled, Jubi, és köszönöm a kérdést.

Áttekintettem az Ön oldalát, és bár a felhasználó számára írták, és egy beszélgető hangon, amelynek kulcsszavak beépítették az egész oldalt, a webhely összességében valószínűleg a probléma.

A SEO több, mint az oldalon lévő szavak. Ez is:

    • Hogyan képviseli a márkáját harmadik felek.
    • A webhely kódja.
    • A felhasználó és a pók tapasztalata topikálisan és szerkezeti szempontból is meghatározva.
    • A felhasználó, a pókok és az algoritmusok élményének általános minősége.
    • A fogyasztóknak, akiknek nem kell több keresést végezniük, mivel a megoldásokat az Ön weboldala nyújtja, vagy megadja nekik a forrást a megbízható harmadik felekkel (backlinks) való megvalósításhoz, ha nem kínálja a terméket, szolgáltatást vagy megoldást.

Az oldalon lévő megfogalmazás megváltoztatása és segíthet, de a weboldal többi részére is támaszkodik.

Körülbelül öt percig néztem a webhelyét, és több dolog kiugrott. Miután csatlakoztattam egy SEO eszközhöz, amely megmutatja a webhely történetét, van néhány kiindulópontom, hogy segítsen a webhely rangsorában, és remélhetőleg ez segíthet az ügyfélmunkában is.

Összpontosítson a célközönségre és a régióra

Mindenekelőtt az Ön webhelye angolul van, és a nyelvi nyilatkozatok is angolul vannak. A célközönség Kerala, India, és digitális marketing szolgáltatásokat kínál Kerala -ban a helyi vállalatok számára.

A Google -kereséssel elmentem, hogy megnézem -e az amerikai angol nyelv. Ehelyett Malayalam.

Ha mind angol, mind malajálamot használnak, akkor hozzon létre mindkét verziót a webhelyén. Ennél is fontosabb, hogy nézze meg, hogyan keresnek az emberek a környéken.

Ez fontos mind eladó, mind a helyi SEO, mind a marketing ügyfelek számára.

Ezt megtettem Skandináviában, ahol a svéd TV -reklámok angolul vannak (vagy akkoriban voltak), tehát a termékkereséseket és típusokat angolul végezték el, mint a svéd nyelven.

Azáltal, hogy mindkét nyelv tartalom- és PPC -kampányokban elérhető, a konverziók és a bevételek mindkettő méretben, csak a svéd verziókkal rendelkeztek, amikor elkezdtem dolgozni ezzel a márkával.

Ha nem angolul keresnek elsődleges nyelvként, akkor használja az elsődleges nyelvet, és tegye az angol nyelvt.

Ezután nézd meg a sémáját. Van egy helyi vállalkozásod, ami nagyszerű, de vannak más módok is, amelyek meghatározhatják a kiszolgált területet és azt, amit csinálsz.

A szolgáltatási séma megmutathatja, hogy van egy szolgáltatása, és fészkelhet egy olyan területet, amelyben kiszolgált terület, mert Ön egy adott régióval ellátott helyi vállalkozás.

Tisztítsa meg a feltörött kódot

Az Ön webhelyét feltörték, és a hackerek rengeteg és rengeteg alacsony értékű tartalommal töltötték meg, hogy megpróbálják rangsorolni a márkákat és a márkatermékeket.

Ezek az oldalak mind 404, ami nagyszerű, de még mindig megtalálják őket. 410 őket, és győződjön meg arról, hogy a paramétert helyesen blokkolja a robots.txt fájlban. Úgy tűnik, hogy hiányzik egy „*”.

Érdemes lehet a teljes robot.txt vs. a szoftver alapértelmezettjének felhasználásával is.

Visszavonja a túlzott optimalizációt

A weboldal szinte minden rossz gyakorlatot követi a túl optimalizálással, beleértve azokat a dolgokat is, amelyek inkább a végfelhasználó számára, ahelyett, hogy egy oldalt rangsorolnak.

A több oldalon lévő metaleírások csak kulcsszavak, amelyek vesszővel vannak egy vagy két mondat között, amely megmondja a személynek, hogy mit fog találni, ha átkattintanak.

Nem voltam biztos benne, hogy helyesen látom -e, tehát készítettem egy webhelyet: a domain keresése a Google -on, és láttam, hogy a leírások valójában csak a vesszőkkel kapcsolatos kulcsszavak.

Optimalizálja a metaleírásokat, hogy tudatja a személyt, hogy miért kellene átkattintani az oldalra. Készítettem egy útmutatót a helyi SEO címek és a meta leírások írásához.

Van néhány száz backlink, de mindegyik könyvtár és spam webhely. Gondoljon a helyi média- és kereskedelmi szervezetekre Indiában. Hogyan lehet ott szerepelni ott?

Van -e helyi kereskedelmi, kisvállalkozási vagy helyi üzleti csoport, amellyel együtt dolgozhat?

Mit lehet megosztani a piaci trendekről, amelyek a helyi hírekre vagy hírekre és üzleti oldalakra vezetnek, hogy összekapcsolják az erőforrásait? Ezek a linkek, amelyek segítenek.

Újjáépítse a blogját

A blognak van néhány helyileg releváns tartalma, de a tartalom vékony, és az útmutatók, amelyekre állítólag a kérdésekre válaszolnak, inkább értékesítési helyekkel kezdődik.

Az értékesítési helyek nem tartoznak az első bekezdésben, vagy akár a blogbejegyzés vagy útmutató első öt bekezdésében.

Az emberek ott vannak, hogy tanuljanak. Ha szeretik, amit megtanultak, akkor megszerezte a bizalmukat. Ha a téma releváns az Ön által kínált termékhez vagy szolgáltatáshoz, akkor azaz az értékesítési hangmagasságot végzi.

Két hozzászólásra kattintottam, és az értékesítési hangmagasság után megosztja a koncepciókat, ami jó, de nincsenek példa, amelyet a felhasználó használhat.

Az oldalak hiányoznak a támogató grafikák és képek, hogy bemutassák a koncepciókat, a tartalmat létrehozó személyről szóló információkat és a megoldás megvalósításának módjait.

Az egyik bejegyzés a lassú weboldal sebességéről szól. Ahelyett, hogy megjavítaná a javítást vagy a kiindulási pontot, a tartalom csak meghatározza, mi az. A személynek újabb keresést kell végeznie, ami azt jelenti, hogy rossz élmény.

Adjon hozzá néhány kiindulási pontot, például a felesleges fájlok eltávolítását (adjon néhány típusot), a szerveroldali megjelenítés segítségével, hogyan segíti, és egy példát, pluginokat vagy eszközöket a képek tömörítéséhez, amelyeknek nem kell nagy felbontásúnak lennie, stb.

Most az embernek van akcióeleme, és lehetősége van arra, hogy a kulcsszavak (belső linkek) részletes útmutatóit linkre linkelje az oldalakhoz, amelyek ezt tanítják.

Ez rengeteg értéket ad a felhasználónak, és okot ad nekik, hogy visszatérjenek hozzád, vagy akár felvegyék, hogy elvégezzék a munkát értük.

Több bejegyzésnél az író a természetben nem előforduló kulcsszó -mondatok belső linkjeit tartalmazza. Ezek az értékesítési helyekben, a nyílásban és az egyes hozzászólások bezárásában vannak.

Elméletileg ez nem lehet rossz a SEO számára, de a felhasználó számára nem hasznos, és alacsony minőségű oldali tapasztalati jeleket küldhet a Google-nak, ha a felhasználók visszapattannak.

Tapasztalataim szerint a tartalma kevésbé valószínű, hogy forrásból származik vagy kapcsolódik ahhoz, ha ez egy értékesítési hangmagasság, mint a megoldás megosztása, de éppen ezt tapasztaltam.

Ahelyett, hogy egy értékesítési pályával vagy minden bejegyzésben értékesítési pályával kezdené, készítsen egy e -mailt vagy SMS listát, és használja a Remarketing -et, hogy visszahozza őket.

Ha egy értékesítési hangmagassággal kezdi, és nincs tényleges megoldás, akkor valószínűleg visszapattannak, mivel az oldal alacsony minőségű.

Végső gondolatok

A szolgáltatási oldalak összességében nem rosszak. Ez a weboldal többi része.

Meg kell adni és a célközönségre kell összpontosítani, a túlzott optimalizációkat meg kell vonni, és az ügynökségnek a régióban a digitális marketing ügynökséggé kell válnia. A legfontosabb, hogy a kódot és a tartalmat meg kell tisztítani.

Ön kínálja ezeket a szolgáltatásokat, de a leendő ügyfelek, akik ezeket a rossz gyakorlatokat látják, kikapcsolhatják és üzleti tevékenységet fizethetnek.

Ne felejtsd el létrehozni egy Google üzleti profil létrehozását; Jelenleg nincs ilyen, annak ellenére, hogy van fizikai helye, aktív ügyfelei vannak, és szolgáltatásokat kínálnak.

Remélem, hogy ez segít, és köszönöm, hogy feltett egy igazán jó kérdést.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.