Ezen a héten a SEO kérdése a Kerala -i Jubi -tól származik:
„A közelmúltban megváltoztattuk az oldali tartalmat, mivel a kulcsszó pozíciói nulla voltak. A tartalom frissítése után a kulcsszavak megjelentek, de négy hét múlva a kulcsszavak NIL-re mentek. Miért van ez, javaslat? [Page provided]”
Nagyszerű találkozni veled, Jubi, és köszönöm a kérdést.
Áttekintettem az Ön oldalát, és bár a felhasználó számára írták, és egy beszélgető hangon, amelynek kulcsszavak beépítették az egész oldalt, a webhely összességében valószínűleg a probléma.
A SEO több, mint az oldalon lévő szavak. Ez is:
-
- Hogyan képviseli a márkáját harmadik felek.
- A webhely kódja.
- A felhasználó és a pók tapasztalata topikálisan és szerkezeti szempontból is meghatározva.
- A felhasználó, a pókok és az algoritmusok élményének általános minősége.
- A fogyasztóknak, akiknek nem kell több keresést végezniük, mivel a megoldásokat az Ön weboldala nyújtja, vagy megadja nekik a forrást a megbízható harmadik felekkel (backlinks) való megvalósításhoz, ha nem kínálja a terméket, szolgáltatást vagy megoldást.
Az oldalon lévő megfogalmazás megváltoztatása és segíthet, de a weboldal többi részére is támaszkodik.
Körülbelül öt percig néztem a webhelyét, és több dolog kiugrott. Miután csatlakoztattam egy SEO eszközhöz, amely megmutatja a webhely történetét, van néhány kiindulópontom, hogy segítsen a webhely rangsorában, és remélhetőleg ez segíthet az ügyfélmunkában is.
Összpontosítson a célközönségre és a régióra
Mindenekelőtt az Ön webhelye angolul van, és a nyelvi nyilatkozatok is angolul vannak. A célközönség Kerala, India, és digitális marketing szolgáltatásokat kínál Kerala -ban a helyi vállalatok számára.
A Google -kereséssel elmentem, hogy megnézem -e az amerikai angol nyelv. Ehelyett Malayalam.
Ha mind angol, mind malajálamot használnak, akkor hozzon létre mindkét verziót a webhelyén. Ennél is fontosabb, hogy nézze meg, hogyan keresnek az emberek a környéken.
Ez fontos mind eladó, mind a helyi SEO, mind a marketing ügyfelek számára.
Ezt megtettem Skandináviában, ahol a svéd TV -reklámok angolul vannak (vagy akkoriban voltak), tehát a termékkereséseket és típusokat angolul végezték el, mint a svéd nyelven.
Azáltal, hogy mindkét nyelv tartalom- és PPC -kampányokban elérhető, a konverziók és a bevételek mindkettő méretben, csak a svéd verziókkal rendelkeztek, amikor elkezdtem dolgozni ezzel a márkával.
Ha nem angolul keresnek elsődleges nyelvként, akkor használja az elsődleges nyelvet, és tegye az angol nyelvt.
Ezután nézd meg a sémáját. Van egy helyi vállalkozásod, ami nagyszerű, de vannak más módok is, amelyek meghatározhatják a kiszolgált területet és azt, amit csinálsz.
A szolgáltatási séma megmutathatja, hogy van egy szolgáltatása, és fészkelhet egy olyan területet, amelyben kiszolgált terület, mert Ön egy adott régióval ellátott helyi vállalkozás.
Tisztítsa meg a feltörött kódot
Az Ön webhelyét feltörték, és a hackerek rengeteg és rengeteg alacsony értékű tartalommal töltötték meg, hogy megpróbálják rangsorolni a márkákat és a márkatermékeket.
Ezek az oldalak mind 404, ami nagyszerű, de még mindig megtalálják őket. 410 őket, és győződjön meg arról, hogy a paramétert helyesen blokkolja a robots.txt fájlban. Úgy tűnik, hogy hiányzik egy „*”.
Érdemes lehet a teljes robot.txt vs. a szoftver alapértelmezettjének felhasználásával is.
Visszavonja a túlzott optimalizációt
A weboldal szinte minden rossz gyakorlatot követi a túl optimalizálással, beleértve azokat a dolgokat is, amelyek inkább a végfelhasználó számára, ahelyett, hogy egy oldalt rangsorolnak.
A több oldalon lévő metaleírások csak kulcsszavak, amelyek vesszővel vannak egy vagy két mondat között, amely megmondja a személynek, hogy mit fog találni, ha átkattintanak.
Nem voltam biztos benne, hogy helyesen látom -e, tehát készítettem egy webhelyet: a domain keresése a Google -on, és láttam, hogy a leírások valójában csak a vesszőkkel kapcsolatos kulcsszavak.
Optimalizálja a metaleírásokat, hogy tudatja a személyt, hogy miért kellene átkattintani az oldalra. Készítettem egy útmutatót a helyi SEO címek és a meta leírások írásához.
Van néhány száz backlink, de mindegyik könyvtár és spam webhely. Gondoljon a helyi média- és kereskedelmi szervezetekre Indiában. Hogyan lehet ott szerepelni ott?
Van -e helyi kereskedelmi, kisvállalkozási vagy helyi üzleti csoport, amellyel együtt dolgozhat?
Mit lehet megosztani a piaci trendekről, amelyek a helyi hírekre vagy hírekre és üzleti oldalakra vezetnek, hogy összekapcsolják az erőforrásait? Ezek a linkek, amelyek segítenek.
Újjáépítse a blogját
A blognak van néhány helyileg releváns tartalma, de a tartalom vékony, és az útmutatók, amelyekre állítólag a kérdésekre válaszolnak, inkább értékesítési helyekkel kezdődik.
Az értékesítési helyek nem tartoznak az első bekezdésben, vagy akár a blogbejegyzés vagy útmutató első öt bekezdésében.
Az emberek ott vannak, hogy tanuljanak. Ha szeretik, amit megtanultak, akkor megszerezte a bizalmukat. Ha a téma releváns az Ön által kínált termékhez vagy szolgáltatáshoz, akkor azaz az értékesítési hangmagasságot végzi.
Két hozzászólásra kattintottam, és az értékesítési hangmagasság után megosztja a koncepciókat, ami jó, de nincsenek példa, amelyet a felhasználó használhat.
Az oldalak hiányoznak a támogató grafikák és képek, hogy bemutassák a koncepciókat, a tartalmat létrehozó személyről szóló információkat és a megoldás megvalósításának módjait.
Az egyik bejegyzés a lassú weboldal sebességéről szól. Ahelyett, hogy megjavítaná a javítást vagy a kiindulási pontot, a tartalom csak meghatározza, mi az. A személynek újabb keresést kell végeznie, ami azt jelenti, hogy rossz élmény.
Adjon hozzá néhány kiindulási pontot, például a felesleges fájlok eltávolítását (adjon néhány típusot), a szerveroldali megjelenítés segítségével, hogyan segíti, és egy példát, pluginokat vagy eszközöket a képek tömörítéséhez, amelyeknek nem kell nagy felbontásúnak lennie, stb.
Most az embernek van akcióeleme, és lehetősége van arra, hogy a kulcsszavak (belső linkek) részletes útmutatóit linkre linkelje az oldalakhoz, amelyek ezt tanítják.
Ez rengeteg értéket ad a felhasználónak, és okot ad nekik, hogy visszatérjenek hozzád, vagy akár felvegyék, hogy elvégezzék a munkát értük.
Több bejegyzésnél az író a természetben nem előforduló kulcsszó -mondatok belső linkjeit tartalmazza. Ezek az értékesítési helyekben, a nyílásban és az egyes hozzászólások bezárásában vannak.
Elméletileg ez nem lehet rossz a SEO számára, de a felhasználó számára nem hasznos, és alacsony minőségű oldali tapasztalati jeleket küldhet a Google-nak, ha a felhasználók visszapattannak.
Tapasztalataim szerint a tartalma kevésbé valószínű, hogy forrásból származik vagy kapcsolódik ahhoz, ha ez egy értékesítési hangmagasság, mint a megoldás megosztása, de éppen ezt tapasztaltam.
Ahelyett, hogy egy értékesítési pályával vagy minden bejegyzésben értékesítési pályával kezdené, készítsen egy e -mailt vagy SMS listát, és használja a Remarketing -et, hogy visszahozza őket.
Ha egy értékesítési hangmagassággal kezdi, és nincs tényleges megoldás, akkor valószínűleg visszapattannak, mivel az oldal alacsony minőségű.
Végső gondolatok
A szolgáltatási oldalak összességében nem rosszak. Ez a weboldal többi része.
Meg kell adni és a célközönségre kell összpontosítani, a túlzott optimalizációkat meg kell vonni, és az ügynökségnek a régióban a digitális marketing ügynökséggé kell válnia. A legfontosabb, hogy a kódot és a tartalmat meg kell tisztítani.
Ön kínálja ezeket a szolgáltatásokat, de a leendő ügyfelek, akik ezeket a rossz gyakorlatokat látják, kikapcsolhatják és üzleti tevékenységet fizethetnek.
Ne felejtsd el létrehozni egy Google üzleti profil létrehozását; Jelenleg nincs ilyen, annak ellenére, hogy van fizikai helye, aktív ügyfelei vannak, és szolgáltatásokat kínálnak.
Remélem, hogy ez segít, és köszönöm, hogy feltett egy igazán jó kérdést.