Miért számít a szemantikai HTML a SEO és az AI számára

Peter

Címkék, sokkal könnyebb az AI ügynöknek félreérteni, hogy milyen műveleteket kell végrehajtania.

Amikor a szemantikai HTML -t olyan dolgokhoz használja, mint a gombok, linkek és űrlapok, akkor az AI ügynök esélye, hogy a feladatát elmulasztja, sokkal alacsonyabb.

A megfelelő HTML -címkékben rejlő jelentés megmutatja az AI ügynöknek, hová menjen és mit kell tennie.

Mi a helyzet a strukturált adatokkal?

Gondolhatja, hogy a strukturált adatok elavultak a szemantikai HTML -t.

Végül is, strukturált adatokkal, egyszerű, géppel olvasható formátumban biztosíthatja a géprendszerek számára a szükséges információkat az oldal tartalmáról és céljáról.

Ez bizonyos mértékben igaz. A strukturált adatok azonban soha nem volt célja a szemantikai HTML cseréje. Teljesen más célt szolgál.

A strukturált adatoknak vannak olyan korlátozásai, amelyeknek a Semantic HTML -nek nincs.

A strukturált adatok nem fogják megmondani egy gépet, mely gomb ad hozzá egy terméket egy kosárhoz, mi az alcím előző a szöveg kritikus bekezdését, és melyek az olvasó összekapcsolása kattintson a további információkért.

Mindenesetre használja a strukturált adatokat az oldalak gazdagításához és a gépeknek a tartalmának megértéséhez. Ugyanakkor a szemantikai HTML -t is használnia kell ugyanazon okokból.

A szemantikai HTML és a strukturált adatok együttesen használhatók egy verhetetlen kombináció.

Építsen webhelyeket, nem pedig webalkalmazásokat

Elmenekülhetek egy 2500-as szóval, hogy miért kellene webhelyeket építeni a webalkalmazások helyett, és hogy az internetes alkalmazása miként anatéma az alapelvekhez, amelyeken a világháló alapja, de megkímélem az adott polemikát.

Elegendő azt mondani, hogy a tartalomszolgáltató webhelyek (például a híroldalak) webalkalmazásai szinte mindig alacsonyabb szintűek, mint a sima régimódi webhelyek.

És a webhelyeket a HTML -en építik fel, vagy kell lennie. Használja ki mindazt, amit a HTML kínálhat, és elkerüli a műszaki SEO buktatók 90% -át, amelyekbe a webes alkalmazások hajlamosak maguknak.

Ez egy másik kiadáshoz. Köszönjük, hogy elolvasta és feliratkozott, és találkozunk a következőre!


Ezt a bejegyzést eredetileg a SEO -ban tették közzé a Google News -ban.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.