SEO a mesterséges intelligencia korában: A mesterséges intelligencia bevált gyakorlatainak kidolgozása

Peter

Jóban-rosszban az AI domináns erővé vált a SEO-ban.

A SEO szakemberek évek óta küzdenek az AI-val a Google algoritmusaiban, de a technológia a digitális marketing élvonalába került. A legnagyobb technológiai cégek gyorsan fejlesztik a technológiát, és termékeiket eljuttatják az ügyfelekhez, és igyekeznek a görbe előtt maradni.

Ennek eredményeként számos mesterséges intelligencia és generatív mesterségesintelligencia-kiadás jelent meg, beleértve az LLM chatbotokat, a chatbot-integrációkat a keresési platformokba, valamint az AI-alapú keresési és kutatási termékeket.

Az AI azzal fenyeget, hogy az egyik leginkább bomlasztó erő lesz a SEO és a digitális marketing területén.

A SEJ legújabb e-könyve a mesterséges intelligencia közelmúltbeli történetét, valamint a keresési és marketing iparágak fejleményeit tárja fel. Útmutatókat és szakértői tanácsokat is biztosít a mesterséges intelligencia beépítéséhez a stratégiájába és a munkafolyamataiba.

Töltse le a SEO in The Age Of AI-t, hogy kibővítse a bejegyzésben található tanulási lehetőségeket.

A SEO szakembereknek ki kell dolgozniuk a mesterséges intelligencia bevált gyakorlatait

Ahhoz, hogy az AI-algoritmusokra épülő keresési környezetekben és a felhasználó felé néző generatív mesterségesintelligencia-szolgáltatásokkal versenyezzenek, a SEO-szakembereknek meg kell tanulniuk a technológia működését. Tudnia kell, hogyan kommunikálhat az AI-val több fronton:

  • Optimalizálás AI-alapú keresési algoritmusokhoz.
  • Kulcsszó- és keresési stratégiák kidolgozása, amelyek figyelembe veszik a generatív AI keresési funkciókat.
  • AI-eszközök használata a termelékenység javítására.
  • Annak megértése, hogy hol van szüksége az AI-nak emberi útmutatásra, és milyen feladatokat nem szabad átruházni rá.
  • Megkülönbözteti márkáját és tartalmát a versenytársaktól, ahol az AI-eszközök csökkentették a költségeket és csökkentették a marketinggel kapcsolatos akadályokat.

A mesterséges intelligencia és a generatív mesterséges intelligencia iránti álláspontját és kapcsolatát meghatározó bevált gyakorlatok kialakítása sikeres lehet, ahogy a technológia folyamatosan fejlődik és a felhasználói trendek folyamatosan változnak.

Tekintse vissza a mesterséges intelligencia fejlesztését a jövőbeli trendek előrejelzéséhez

A Google sok hónapot töltött az AI-termékek fokozatos bevezetésével, a tesztelés közben. Annak megértéséhez, hogy a mesterséges intelligencia fejlesztése hogyan befolyásolja továbbra is a SEO-t, tanulmányozza a legújabb fejlesztéseket és kiadásokat, például azt, hogy a Google hogyan változtatta meg a SERP funkcióit és algoritmusait.

Tekintse meg, hogy a mesterséges intelligencia hol illeszkedik ezekhez a fejlesztésekhez, hogy megjósolja, hogyan változhat a keresés.

Az e-könyv a SEJ közel egy évnyi tudósítását gyűjti össze az iparág eseményeiről és a Google frissítéseiről, a terméktesztektől és a kiadásoktól a nyilvános reakciókig és a hatásokkal kapcsolatos tanulmányokig.

Az egyik kulcsfontosságú pont a Google on-SERP funkcióinak fejlesztése, amelyek válaszokat adnak a felhasználóknak anélkül, hogy egy webhelyre kattintanának. Ezek a funkciók, beleértve a generatív mesterséges intelligencia válaszokat, sokkal megnehezíthetik bizonyos lekérdezésekből származó forgalom lekérdezését.

Ez nem jelenti azt, hogy nem használhatja ezeket a lekérdezéseket, de elengedhetetlen, hogy helyesen azonosítsa a felhasználói szándékot a céllekérdezésekhez, és stratégiákat készítsen kifejezetten a SERP-szolgáltatások megszerzésére.

Fedezze fel az AI történetét a SEO-ban és a jelentés letöltésével megjósolhatja, mi következik.

A SEO szakembereknek a tekintélyre, a márkára és a bizalomra kell összpontosítaniuk

Bár zavaró, az új felhasználói interakciók az AI-val lehetőségeket kínálnak. A hivatkozott forrássá válás nagyszerű módja lehet a márkaismertség növelésének. A bizalom azonban akkor is kiemelten fontos, ha le szeretné kötni a felhasználók figyelmét és konverziókat szeretne elérni.

A tartalom- és információarchitektúra mesterséges intelligenciával való felépítése segíthet abban, hogy kitűnjön a felhasználó utazásának több érintkezési pontján.

Ha megérti, hol kell megkülönböztetnie magát az automatizált marketingtől, és emberiséget kell építenie márkájába, ez most egy hatékony módja annak, hogy kitűnjön a felhasználók elméjében. Ha mesterséges intelligencia-barát szervezettel, de emberközpontú betekintéssel készít tartalmat, a megfelelő közönséget szolgálhatja ki a megfelelő időben.

Az e-könyv betekintést gyűjt a SEJ közreműködőitől, amelyek arra összpontosítanak, hogy a mesterséges intelligencia beépítése a tartalomstratégiájába miként haladja meg a tartalom létrehozására való felhasználását.

Tanuld meg, hogyan építs ki bizalmat és tekintélyt a mesterséges intelligencia korában a legjobb szakértők meglátásaival.

Ismerje meg, miben a legjobb a generatív AI

A generatív AI munkafolyamataiba való hatékony beépítéséhez meg kell értenie, hogyan működik, és miben jó.

A generatív mesterséges intelligencia eszközök segítségével gyorsan kapcsolatokat építhet ki az ötletek és a szavak között, sok adatot elemezhet a közös pontok megtalálása érdekében, és sok egyéb más mellett ötleteket fogalmazhat meg és bővíthet.

A generatív mesterséges intelligencia bizonyos feladatokat sokkal gyorsabbá tesz, de a pontosság mindig probléma lesz, ezért a legjobb, ha a feladatok redundanciával vagy emberi ellenőrzésekkel járnak.

Használhat például generatív AI-t a belső összekapcsolás elősegítésére. Ideális egy webhely oldalainak gyors kiértékeléséhez és az oldalak közötti szemantikai kapcsolatok javasolásához. Ezután az ember ellenőrizheti a pontosságot, és végrehajthatja az értelmes hivatkozásokat.

Összegyűjtöttük a legjobb példákat arra vonatkozóan, hogy a generatív AI-eszközök hogyan javíthatják az emberi munkafolyamatokat a SEO In The Age Of AI című e-könyvben.

Ha többet szeretne tudni erről és még sok másról, töltse le a SEO In The Age Of AI című példányát.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.