Számos felső webhely érvénytelen HTML -vel rendelkezik és még mindig rangsorol

Peter

Egy nemrégiben folytatott vita a Google kereséséről A Record Podcast-on keresztül kihívásokkal rendelkezik a technikai SEO-ról szóló régóta fennálló feltételezések, amelyek azt mutatják, hogy a legtöbb legmagasabb rangú webhely nem használ érvényes HTML-t.

Ezen hiányosságok ellenére továbbra is jól rangsorolják a keresési eredményeket.

John Mueller keresési ügyvéd és a fejlesztői kapcsolatok mérnöke, Martin Splitt hivatkozott a Google Webmester Jens Meiert korábbi tanulmányára, amelyben megállapította, hogy a 200 legnépszerűbb weboldalon csak egy honlap fogadta el a HTML validációs teszteket.

Mueller kiemelte:

„A 200 legnépszerűbb webhely 0,5% -ának van érvényes HTML -je a honlapján. Az egyik webhelynek érvényes HTML volt. Ez az.”

Az eredményt „őrültnek” írta le, megjegyezve, hogy a tanulmány meglepte még a fejlesztőket is, akik büszkék a tiszta kódot.

Mueller hozzátette:

„A keresőmotoroknak foglalkozniuk kell azzal, amit a törött HTML -nek odakint van. Ennek nem kell tökéletesnek lennie, még mindig működni fog.

Amikor a html hibák számítanak

Míg a legtöbb HTML -problémát tolerálják, bizonyos műszaki elemeket, például a metaadatokat helyesen kell végrehajtani.

Splitt mondta:

„Ha valamit olyan módon írnak, amely nem megfelelő HTML -nek, akkor a böngésző feltételezéseket tesz.”

Ez általában jól működik a látható tartalom esetében, de „katasztrofálisan” kudarcot vallhat, amikor olyan elemekről van szó, amelyekre a keresőmotorok támaszkodnak.

Mueller mondta:

„Ha [metadata] Megszakad, akkor valószínűleg nem fog semmit tenni az ön javára. ”

A SEO nem műszaki ellenőrzőlista

A Google azt is megtámadta azt a gondolatot, hogy a SEO a fejlesztők számára kiemelkedő gyakorlat.

Mueller mondta:

„A SEO néha nem annyira a tisztán technikai dolgokról szól, amelyeket csinál, hanem egyfajta gondolkodásmódot is.”

Splitt mondta:

„Használom -e azt a terminológiát, amelyet a potenciális ügyfeleim használnának? És van -e válaszom azokra a dolgokra, amelyeket megkérdeznek?”

A dolgok megfelelő elnevezése – mondta – az egyik leginkább figyelmen kívül hagyott SEO készség, és gyakran fontosabb, mint a műszaki pontosság.

Alapvető webes életmód és JavaScript

Két ismétlődő zavaró forrást, a Core Web Vitals -ot és a JavaScript -t is foglalkoztak.

Alapvető webes életmódok

A podcast házigazdái megismételték, hogy a jó alapvető webes Vitals pontszámok nem garantálják a jobb rangsorolást.

Mueller mondta:

„Az alapvető webes életképesség nem minden megoldás.”

Mueller hozzátette:

„A fejlesztők szeretik a pontszámokat … úgy érzi, hogy” ó, szeretném, ha talán 85 -ről 87 -re megyek, és akkor először rangsorolok „, de sokkal több részt vesz.”

Határirat

A JavaScript témájában a Splitt elmondta, hogy míg a Google feldolgozhatja, a megvalósítás továbbra is számít.

Splitt mondta:

„Ha az érdekel, amelyben érdekel, a megjelenített HTML -ben jelenik meg, akkor általában jól fogod mondani.”

Splitt hozzátette:

„Használjon felelősségteljesen a JavaScriptet, és ne használja mindenre.”

A visszaélés továbbra is problémákat okozhat az indexeléshez és a megjelenítéshez, különösen, ha a feltételezéseket tesztelés nélkül teszik.

Mit jelent ez

A podcastból származó legfontosabb elvitel az, hogy a műszaki tökéletesség nem szükséges 100% -ban a SEO sikerhez.

Míg a kritikus elemeknek, például a metaadatoknak helyesen kell működniük, a HTML validációs hibák túlnyomó többsége nem akadályozza meg a rangsorolást.

Ennek eredményeként a fejlesztőknek és a marketingszakembereknek óvatosaknak kell lenniük a kód -validálás túlterhelésére a tartalom minőségének és a keresési szándék igazításának rovására.

Hallgassa meg a teljes podcast epizódot az alábbiakban:

https://www.youtube.com/watch?v=gfwodn2wi4s

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.