9 A tartalomkezelő rendszerek rangsoroltak

Peter

Az interakció a következő festékkel (INP) egy értelmes alapvető webes Vitals metrika, mivel azt jelzi, hogy a weboldal milyen gyorsan reagál a felhasználói bemenetre. Annyira fontos, hogy a HTTParchive összehasonlítja az INP -t a tartalomkezelő rendszerek között. Az alábbiakban bemutatjuk a legnépszerűbb tartalomkezelő rendszereket, amelyeket a következő festékre való interakció rangsorol.

Mi az interakció a következő festékkel (INP)?

Az INP méri, hogy a weboldal mennyire reagál a felhasználói interakciókra a látogatás során. Pontosabban, méri az interakciós késéssel, amely az idő, amikor a felhasználó kattint, csap vagy megnyom egy kulcsot, és amikor az oldal vizuálisan reagál.

Ez a reakcióképesség pontosabb mérése, mint az általa kicserélt régebbi mutató, az első bemeneti késleltetés (FID), amely csak az első interakciót rögzítette. Az INP átfogóbb, mert kiértékeli az összes kattintást, csapot és billentyűt egy oldalon, majd a leghosszabb értelmes késés alapján reprezentatív értéket jelent.

Az INP pontszám reprezentatív az oldal reagáló teljesítményére. Ezért ** ** A szélsőséges kiugró értékeket kiszűrjük a számításból, hogy a pontszám tükrözze a tipikus legrosszabb eset-reakciót.

A rossz INP -pontszámú weboldalak frusztráló felhasználói élményt hoznak létre, amely növeli az oldal elhagyásának kockázatát. A gyors reagálási képesség lehetővé teszi a magasabb elkötelezettség és a konverziók támogatását.

Az INP pontszámok három besorolással rendelkeznek:

  • Jó: alatt vagy 200 milliszekundum alatt
  • Javításra szorul: 200 milliszekundum feletti és 500 milliszekundum alatt vagy alatt
  • Szegény: 500 milliszekundum felett

Tartalomkezelő rendszer INP bajnokok

A következő Paint (INP) adatainak legfrissebb interakciója azt mutatja, hogy az összes főbb tartalomkezelő rendszer június és július között javult, de csak fokozatos fejlesztésekkel.

A Joomla közzétette a legnagyobb nyereséget, a webhelyek 1,12% -os növekedésével, amely jó pontszámot ért el. A WordPress követte a jó pontszámot közzétett webhelyek számának 0,88% -os növekedésével, míg a Wix és a Drupal 0,70% -kal és 0,64% -kal javult.

A Duda és a Squarespace szintén javult, bár a kisebb, 0,46% és 0,22% árréssel. Még a kis százalékos változások is tükrözhetik annak valódi javulását, hogy a felhasználók hogyan reagálnak ezeken a platformon, ezért ösztönzi, hogy az összehasonlítás minden kiadási platformja javuljon.

CMS INP rangsorolása havi javítás alapján

  1. Joomla: +1,12%
  2. WordPress: +0,88%
  3. WIX: +0,70%
  4. Drupal: +0,64%
  5. Duda: +0,46%
  6. Squarespace: +0,22%

Melyik CMS rendelkezik a legjobb INP -pontszámokkal?

A havonta történő javítás megmutatja, ki teljesít jobban, de ez nem ugyanaz, mint a CMS a legjobban. A júliusi INP eredmények a tartalomkezelő rendszerek eltérő rangsorolási sorrendjét mutatják, amikor az egész INP pontszámok alapján tekintik meg.

A Squarespace a helyek 96,07% -ával vezet, amely jó INP -pontszámot ér el, majd a DUDA követi a 93,81% -ot. Ez nagy különbség a Web Vitals rangsorától, ahol a Duda következetesen az első helyen áll. A vitathatatlanul a legfontosabb Web Vital Metric esetében a Squarespace az első számú CMS -t veszi át a következő festékre való interakcióhoz.

A Wix és a WordPress középen vannak rangsorolva, 87,52% -kal és 86,77% -kal, jó INP -pontszámot mutatva, míg a Drupal, 86,14% -os pontszámmal, az ötödik helyen van, csak egy frakció a WordPress mögött.

Az összehasonlítás hatodik helyezettjének rangsorolása Joomla, a másik ötöt 84,47%-os pontszámmal. Ez a pontszám nem annyira rossz, ha csak két -három százalékot mögött a Wix és a WordPress mögött.

CMS INP rangsor 2025 júliusára

  1. Squarespace – 96,07%
  2. Duda: 93,81%
  3. WIX: 87,52%
  4. WordPress: 86,77%
  5. Drupal: 86,14%
  6. Joomla: 84,47%

Ezek a rangsorok azt mutatják, hogy még az Inp Performance -ban elmaradó platformok, mint például a Joomla, továbbra is javulnak, és lehet, hogy a Joomla teljesítménye a legjobban a többi platformon, ha ez folyamatosan javul.

Ezzel szemben a Squarespace, amely már jól teljesít, közzétette a legkisebb nyereséget. Ez azt jelzi, hogy a teljesítmény javulása egyenetlen, a rendszerek különböző sebességgel haladnak előre. Ennek ellenére a következő festék (INP) adatainak legfrissebb interakciója azt mutatja, hogy az összehasonlítás mind a hat tartalomkezelő rendszer júniustól júliusig javult. Ez a felfelé mutató teljesítmény trend pozitív jel a kiadók számára.

Mi a helyzet a Shopify INP teljesítményével?

A Shopify erős alapvető webes Vitals teljesítménye van, de mennyire hasonlít össze ehhez a hat tartalomkezelő rendszerhez? Ez tisztességtelen összehasonlításnak tűnhet, mivel a bevásárlóplatformok olyan funkciókat, képeket és videókat igényelnek, amelyek lassíthatják az oldalt. De a Duda, a Squarespace és a Wix e -kereskedelmi megoldásokat kínál, tehát ez valójában tisztességes és ésszerű összehasonlítás.

Látjuk, hogy a rangsorolás megváltozik, amikor a Shopify hozzáadódik az INP összehasonlításhoz:

Shopify és mindenkivel szemben

  1. Squarespace: 96,07%
  2. Duda: 93,81%
  3. Shopify: 89,58%
  4. WIX: 87,52%
  5. WordPress: 86,77%
  6. Drupal: 86,14%
  7. Joomla: 84,47%

A Shopify a harmadik helyen van. Most nézd meg, mi történik, amikor összehasonlítjuk a három bevásárló platformot egymással:

Az INP legjobban rangsorolt ​​bevásárlóplatformjai

  1. BigCommerce: 95,29%
  2. Shopify: 89,58%
  3. WooCommerce: 87,99%

A BigCommerce az összehasonlításban szereplő három közül az első számú bevásárló platform a fontos INP-mutató számára.

Végül összehasonlítjuk az összes platformon lévő INP teljesítménypontjait, ami meglepő összehasonlításhoz vezet.

CMS és bevásárló platformok összehasonlítás

  1. Squarespace: 96,07%
  2. BigCommerce: 95,29%
  3. Duda: 93,81%
  4. Shopify: 89,58%
  5. WooCommerce: 87,99%
  6. WIX: 87,52%
  7. WordPress: 86,77%
  8. Drupal: 86,14%
  9. Joomla: 84,47%

Mindhárom e-kereskedelmi platform a tartalomkezelő rendszerek öt legfontosabb rangsorában szerepel, ami figyelemre méltó az e-kereskedelem webhelyeinek erőforrás-igényes igényei miatt. A WooCommerce, a WordPress-alapú bevásárló platform, az ötödik pozícióban van, de annyira közel van a Wix-hez, hogy gyakorlatilag az ötödik pozícióra vannak kötve.

Elvitel

Az INP méri a weboldal reagálhatóságát, ezáltal a felhasználói élmény értelmes mutatója. A legfrissebb adatok azt mutatják, hogy bár minden CMS javul, a Squarespace, a BigCommerce és a DUDA felülmúlja az összes többi tartalmi platformot ebben az összehasonlításban, értelmes margókkal.

Az összehasonlításban szereplő összes platformon a jó INP -pontszámok nagy százaléka mutatja. A négy rangú Shopify csak 6,49 százalékponttal mögött a legmagasabb rangú Squarespace, és az alsó rangú Joomla által közzétett helyek 84,47% -a jó INP-pontszámot mutat. Ezek az eredmények azt mutatják, hogy az összes platform minőségi élményt nyújt a felhasználók számára

Az eredmények megtekintése itt (a megtekintéshez be kell jelentkezni a Google -fiókba).

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.