A Google bevezeti a strukturált adatokat a kereskedői szállítási irányelvekhez

Peter

A Google Kereső mostantól támogatja a szervezeti szintű szállítási irányelvek jelölését, így az e-kereskedelmi webhelyek kódalapú módon jeleníthetik meg a szállítási költségeket és a szállítási időt a Keresésben és a tudáspaneleken.

Ha hozzáadja a ShippingService strukturált adatait, a Google megjelenítheti a szállítási információkat a termékei mellett.

Újdonságok

A Google hozzáadta a ShippingService leírását tartalmazó dokumentációt, amely lehetővé teszi a költségek és a szállítási időszakok meghatározását a termék súlya, méretei, rendelési értéke vagy rendeltetési helye szerint.

A szokásos szabályzat a Szervezet alatt él a hasShippingService tulajdonságon keresztül; A termékspecifikus felülírások az OfferShippingDetails mezőt használják az Ajánlat alatt, és kisebb mezőket támogatnak.

Végrehajtás

A Google azt javasolja, hogy a szállítási szabályzat jelölését egyetlen oldalon helyezze el.

Minden ShippingService tartalmaz egy vagy több ShippingConditions objektumot, amelyek meghatározzák, hogy mikor vonatkoznak a díjak. Ha egy termékre több is vonatkozik, a Google a legalacsonyabb költséget használja, és megmutatja a kapcsolódó sebességet. A fix díjak a MonetaryAmount, a százalékos díjak pedig a ShippingRateSettings beállítással állíthatók be. A tranzitidő a ServicePeriod-ot használja, és magában foglalhatja a munkanapokat és a kezelési határidőket.

A célpontok részletessége támogatja az országkódokat (ISO 3166-1), az opcionális régiókódokat (csak az Egyesült Államokban, Ausztráliában és Japánban), valamint az irányítószámokat az Egyesült Államokban, Kanadában és Ausztráliában. Ne adjon meg régiót és irányítószámot egyazon állapothoz.

Ha a jelölést más Google szállítási konfigurációkkal kombinálja, a Google elsőbbségi sorrendet alkalmaz.

Például, ha a jelölés és a Search Console szállítási beállításai is rendelkezésre állnak, a Google a Search Console beállításait fogja használni. A Google azt is megjegyzi, hogy a Content API for Shopping a legerősebb forrás ebben a hierarchiában.

Miért számít ez?

Ez csak jelölési útvonalat biztosít a szállítási irányelvek közzétételéhez, amelyeket a Keresés elolvashat, ami segíthet abban, hogy a részletek naprakészek legyenek, még mielőtt a termékek megjelennének a hírcsatornákban. Ha már kezeli a kézbesítési beállításokat a Merchant Centerben vagy a Search Console-ban, ezt továbbra is megteheti; csak vegye figyelembe, hogy ezek a források felülírhatják az oldaljelöléseket, ha mindkettő létezik.

Előre tekintve

A többi bővített találathoz hasonlóan a jelölésének meg kell felelnie a Google strukturált adatokra vonatkozó irányelveinek, a Search Essentialsnak, valamint a dokumentumban található műszaki irányelveknek ahhoz, hogy használható legyen a Keresésben.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.