A Google elmagyarázza, mennyi ideig tart a SEO működése

Peter

A Google Martin Splitt és John Mueller megvitatták, mennyi ideig tart a SEO hatása. A Google John Mueller elmagyarázta, hogy az optimalizálás különböző szintjei vannak, és néhányuknak azonnali hatása van, mint más összetettebb változások.

Látható változások a SEO -tól

Egyes SEO -k szeretnek általános nyilatkozatokat tenni arról, hogy a SEO a linkekről szól. Mások büszkélkedhetnek azzal, hogy SEO -munkájuknak drámai hatása lehet viszonylag kevés idő alatt. És kiderül, hogy az ilyen típusú állítások valóban a tényleges munkától függnek.

A Google John Mueller elmondta, hogy a gyakorlatilag nulla optimalizálásról kezdve az alapvető optimalizálásig induló webhely közelebbi rangsorolással kapcsolatos változásokat mutathat a Google -ban.

John Mueller elindította a beszélgetés ezen részét:

„Azt hiszem, egy másik kérdés, amelyet néha hallok a SEO felvétele kapcsán, az, hogy mennyi időbe telik, amíg a látható változtatásokat hajtják végre?”

Martin Splitt válaszolt:

– Igen

John válaszolt az igazán régi „It Függők” vonalával, ami túlságosan túlzott. De ebben az esetben ez valóban több tényezőtől függ az elvégzendő munka mértékétől, amely viszont befolyásolja, hogy mennyi ideig tart a Google indexelése, majd a rangsorolás újraszámításához. Azt mondta, ha ez valami egyszerű, akkor nem fog sok időbe telik a Google. De ha ez sok változás, akkor lényegesen hosszabb ideig tarthat.

John magyarázata:

„Úgy gondolom, hogy a SEO Lingóban való beszélgetés, ez attól függ. Néhány változást könnyű gyorsan felvetni, mint például az egyszerű szövegváltozások egy oldalon. Csak meg kell újjáéleszteni és újra feldolgozni, és ez meglehetősen gyorsan megtörténik.

De ha nagyobb, stratégiai változtatásokat hajt végre egy weboldalon, akkor néha ez csak hosszú időt vesz igénybe. ”

Lásd még: Google a link algoritmusokon és mennyi ideig működni a linkekhez

A SEO következő szakasza: Figyelje az előrehaladást

Mueller ezután azt mondja, hogy egy jó SEO -nak figyelemmel kell kísérnie, hogy az általuk végrehajtott változások hogyan befolyásolják a rangsorolást. Ez egy kicsit trükkös lehet, mert néhány változás azonnali rangsorolást eredményez, amely néhány napig tart, majd leesik. Tapasztalataim szerint az a véleményem, hogy a megrázhatatlan felső rangsor általában akkor lehetséges, ha erős szóbeszéd és más külső jelek vannak, amelyek azt mondják, hogy a Google a tartalom megbízható és kiváló minőségű.

Így mondta John Mueller:

„Úgy gondolom, hogy ez valami olyan, ahol egy jó SEO -nak képesnek kell lennie arra, hogy segítse az ottani előrehaladás nyomon követését. Tehát nem szabad az, hogy elmennek, változtatásokat hajtanak végre, és azt mondják:” Oké, most folyamatosan fizetned kell nekem a következő évre, amíg megvárjuk, mi történik. ” Képesnek kell lenniük arra, hogy elmondják, mi történik, mi a haladás, adjon némi hozzájárulást a rendszeres dolgokhoz, amelyeket rendszeresen csinálnak.

Mueller nem foglalkozik arról, hogy mi a hipotetikus SEO „rendszeresen csinál”, de véleményem szerint mindig hasznos az alapvető promóció elvégzése, amely azt állítja, hogy az embereknek elmondja, hogy ez a tartalom ott van, megméri, hogyan reagálnak az emberek, visszajelzéseket kapunk, majd változtatásokat vagy javításokat végeznek ezen változások alapján.

A tartalmi webhelyek esetében az azonnali felhasználói visszajelzések nagyszerű módja egy olyan moderált megjegyzés szakasz engedélyezése, amelyben csak a jóváhagyott megjegyzések jelentkezhetnek. Nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam az olvasóktól néhány tartalmi webhelyemről a megjegyzésekben szereplő dolgokból. Az is hasznos, hogy megkönnyítse a felhasználók számára, hogy a webhely bármely oldalán kapcsolatba lépjenek a kiadóval, akár e -kereskedelmi webhely, akár információs blog. A felhasználói visszajelzés abszolút arany.

Mueller folytatta a válaszát:

„Azt hiszem, ha van olyan weboldala, amely soha nem tett semmit a SEO -val, akkor valószínűleg egy szép nagy ugrást fog látni az elején, amikor felgyorsul, és bármit megtesz a legjobb gyakorlatok.

Martin Splitt kifejezte, hogy a várakozásról és a megfigyelésről szóló rész miként igényli a türelmet, és Mueller egyetértett, mondván:

„Úgy gondolom, hogy a türelmesnek lenni jó. De szükséged van valakire, mint egy SEO, mint partner, hogy frissítéseket adjon neked az út mentén, és azt mondja:„ Oké, mindezeket megtettük ”, és felsorolhatják őket, és elmondhatják, hogy pontosan mit tettek.” Ezek a dolgok eltartanak egy ideig, és megmutathatom neked, amikor a Google feltérképezik, akkor követhetjük, hogy mi történik.

Resgier a webinar számára: Az új SEO Playbook: Hogyan alakítja az AI a keresést és tartalmat

Elfogadás:

A SEO ütemtervek változnak a változás skálánként

  • Az egyszerű oldali szerkesztések gyors rangsoroláshoz vezethetnek.
  • A nagyobb strukturális vagy stratégiai SEO erőfeszítések jelentősen hosszabb ideig tartanak, hogy tükrözzék a Google rangsorban.

A SEO eredmények nem azonnali

  • Az indexelés és a rangsorolás újbóli számítások időt vesz igénybe, még a kisebb változások esetén is.

A megfigyelés és a visszajelzés szükséges

  • A jó SEOS nyomon követi az előrehaladást, és elmagyarázza, mi történik az idő múlásával.
  • A felhasználók folyamatos visszajelzései segíthetnek a további optimalizálás irányításában.

Átláthatóság és kommunikáció

  • A hatékony SEO -k rendszeresen beszámolnak cselekedeteikről és az eredmények várható időkereteiről.

A Google John Mueller elmagyarázta, hogy az eredmények megjelenítéséhez szükséges idő optimalizáláshoz szükséges idő függ a végrehajtott változások összetettségétől, az egyszerű frissítéseket gyorsabban feldolgozzák, és a nagyszabású változások több időt igényelnek. Hangsúlyozta, hogy a Good SEO nem csak a változások végrehajtásáról, mivel magában foglalja azt is, hogy ezek a változások hogyan befolyásolják a rangsorolást, az előrehaladás világos kommunikációját és a folyamatos munkát.

Javasoltam, hogy a felhasználói válasz a tartalomra a visszajelzés fontos formája, mivel segít a webhelytulajdonosoknak megérteni, hogy mi hangzik jól a felhasználókkal, és ahol a webhely elmarad. A felhasználói visszajelzések véleményem szerint a SEO folyamat részét kell képezniük, mivel a Google nyomon követi a felhasználói viselkedési jeleket, amelyek azt jelzik, hogy a webhely megbízható és releváns a felhasználók számára.

Hallgassa meg a Record 95. epizódjának keresését

https://www.youtube.com/watch?v=bkDymfypvl8

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.