A rangkövetés jövője kétféle módon lehet elérni

Peter

A digitális marketingszakemberek több bizonyítékot szolgáltatnak arra, hogy a Google letiltása a Num = 100 keresési paraméter pontosan korrelál a Google Search Console benyomásának változásaival. A megbízható adatoknak tűntek valójában torz kép, amelyet harmadik féltől származó SERP rászorító alakít. Világossá válik, hogy a jelentést a 100 legnépszerűbb keresési eredményből egyre inkább a múlté, és hogy ez a fejlemény jó lehet a SEO számára.

Num = 100 keresési paraméter

A Google nemrégiben letiltotta egy olyan keresési paraméter használatát, amely a webes kereséseket arra késztette, hogy 100 organikus keresési eredményt jelenítsen meg egy adott lekérdezéshez. A keresési eredmények kulcsszó -nyomkövetői attól a paramétertől függtek, hogy hatékonyan mászkálják a Google keresési eredményeit. A keresési paraméter kiküszöbölésével a Google az adatszolgáltatókat egy fenntarthatatlan helyzetbe kényszeríti, amely megköveteli, hogy tízszer méretezzék a mászásukat, hogy kinyerjék a 100 legjobb keresési eredményt.

Rangsorkövetés: Harcolása annak életben tartása érdekében

Mike Roberts, a Spyfu alapítója egy dacoló hozzászólást írt, amelyben kijelenti, hogy megtalálják a módját, hogy továbbra is a 100 legnépszerűbb adatot hozza a felhasználók számára.

Posta festett egy amerikai képről, szemben a pillanatra:

„Harcolunk azért, hogy életben tartsuk. De ez keményen eltalálja – a szállítás nagyon drága.

Lehet, hogy még pénzt veszítünk, amikor megpróbáljuk ezt megtenni … de egyébként is megpróbáljuk.

Ha ezt egyedül csináljuk, akkor ez nem fenntartható. Szükségünk van a segítségedre.

Ez nem a Spyfu -ról és azokról.

Ha meg tudjuk csinálni – az ökoszisztéma működésének módja -, minden kedvenc eszköze képes lesz rá. Ha semmi más, akkor az API -val (amelynek a kulcsszóunk 100% -a és a rangsorolási adatok) használja. ”

Rangsor követése: ahol a szél fúj

Tim Soulo, az Ahrefs CMO -ja pragmatikusabban hangzott a helyzetről, és tweetelt, hogy a rangsorolási adatok jövője elkerülhetetlenül a 20 legjobb keresési eredményre összpontosít.

Tim megfigyelve:

„Az adatok 10x -es húzásainak felgyorsítása nem lehetséges, tekintettel arra a skálára, amelyen az összes SEO eszköz működik.

Tehát a kérdés:

– Szüksége van -e kulcsszóadatokra a Top 20 alatt?

Mert valószínűleg egy nagyon meredek prémiummal fog jönni.

Személy szerint így látom:

▪️ Top 10 – Itt van az összes forgalom. Határozottan kötelező.

▪️ Top 20 – Itt van a „lehetőség”, mind az Ön, mind a versenytársak számára. Szintén kell.

▪️ Top 21-100-IMO Ez csupán azt jelzi, hogy egy oldalt a Google „indexeli”. Nem emlékszem az ilyen adatok valóban cselekvési eseteire. ”

A tweetre adott válaszok sokasága egyetértésben volt, mivel I. Bármi, ami a top 20 alatt, amint Tim javasolta, csak azt mondja, hogy egy webhely indexelt. Véleményem szerint a nagy kép az, hogy nem számít, hogy egy webhelyet a 21. vagy a 91 -es pozícióba sorolnak -e; Nagyon egyenértékűen szenvednek komoly minőségi vagy relevancia kérdésekben, amelyeket ki kell dolgozni. Az ebben a pozícióban lévő versenytársaknak nem szabad aggódniuk, mert nem jönnek fel és jönnek; Csak a harmadik és azt követő oldal sötétségében sújtják az utat.

A második oldali pozíciók azonban cselekvési és hasznos információkat szolgáltatnak, mivel azt mutatják, hogy egy oldal releváns egy adott kulcsszó -kifejezéshez, de a fentiekben rangsorolt ​​webhelyek jobbak a minőség, a felhasználói élmény és/vagy a relevancia szempontjából. Még olyan jóak is lehetnek, mint az első oldalon, de tapasztalataim szerint kevésbé a linkekről szól, és gyakrabban a felhasználói preferenciáról szól az első tízben található webhelyek.

Torzított keresési konzol adata

Világossá válik, hogy a keresési eredmények lekaparják a Google keresési konzol adatait. A felhasználók arról számolnak be, hogy a Search Console kulcsszó -benyomási adatok lényegesen alacsonyabbak, mivel a Google blokkolta a Num = 100 keresési paramétert. A benyomások azok az idők, amikor a Google egy weboldalt mutat a keresési eredményekben, ami azt jelenti, hogy a webhely egy adott kulcsszó -mondat rangsorolása.

A SEO és a webfejlesztő, Tyler Gargula (LinkedIn Profile) több mint háromszáz keresési konzol tulajdonságának elemzésének eredményeit tették közzé, amelyek azt mutatják, hogy a webhelyek 87,7% -a tapasztalt benyomáscsökkenést. Az elemzésben szereplő helyek 77,6% -a veszteségeket tapasztalt a lekérdezések számában, elveszítve az egyedi kulcsszó -mondatok láthatóságát.

Tyler megosztotta:

„Kulcsszóhossz: A rövid farkú és középfarkú kulcsszavak a benyomások legnagyobb csökkenését tapasztalták, mivel az egyetlen szó kulcsszavak sokkal alacsonyabbak voltak, mint amire számítottam. Ez azért lehet, mert a rövid és középső farok kulcsszavak a SEO iparágban népszerűek, és könnyebben követhetők/kezelhetők a népszerű SEO nyomkövető eszközökön.

Kulcsszó rangsorolási pozíciók: A kulcsszavak rangsorolása csökkent a 3+ oldalon, és viszont a kulcsszavak rangsorának növekedése a top 3 -ban és az 1. oldalon. Ez azt sugallja, hogy a kulcsszavak most inkább reprezentatívak a tényleges rangsorolási helyzetükben, szemben a ferde pozíciókkal a Num = 100 -ból. ”

A Google proaktívan harcol a SERP kaparásával

A Num = 100 keresési paraméter letiltása csak a nagyobb csata bevezetése. A Google mérnököt bérel fel, hogy segítse a SERP minták statisztikai elemzését, és együtt dolgozzon más csapatokkal a kaparók elleni küzdelem modelljének kidolgozásában. Nyilvánvaló, hogy ez a tevékenység negatívan befolyásolja a keresési konzol adatait, ami viszont megnehezíti a SEO -k számára, hogy pontos olvasást kapjanak a keresési teljesítményről.

Mit jelent ez a jövő számára

A Num = 100 paramétert kikapcsolták a rangkövető iparág alátámasztott kaparás elleni közvetlen támadás során. Az eltávolítása arra készteti a keresési ágazatot, hogy vizsgálja felül az adatok értékét a 20 legjobb eredményen túl. Ez lehet egy fordulópont a jobb hozzárendelés és a relevancia világosabb mérései felé.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.