A Search Atlas rendezvényt tartott a múlt héten, hogy bemutassa a SEO platformon új képességeket és fejlesztéseket, amelyek megkönnyítik a digitális marketingszakértő számára a SEO méretezését és több ügyfél felvételét.
Az új funkciók lehetővé teszik a marketingszakemberek számára, hogy könnyebben kezeljék az On-Page és az Off-Page SEO-t, a fizetett keresést, az Impact-t és az LLM láthatóságát, valamint a Google Business Profile Management méretarányát, és ez csak egy minta az összes új funkcióról, amely a platformon érkezik.
Auto PPC retargeting
A Search Atlas új új retargeting funkciót mutatott be az Otto PPC -ben. Ezt az új funkciót olyan ügynökségek és hirdetők számára tervezték, akik a fizetett médiát kezelő irányítják. Egyszerűsíti a kampány beállítását egy gyorsindító varázslóval, amely lehetővé teszi a webhely látogatóinak újracélzását, amely állítása szerint 60 másodperc alatt elindítható.
Manick Bhan, a Search Atlas alapítója elmagyarázta:
„A legnehezebb dolog a fizetett médiaüzlet ügyféltől való bevétele, ha igazságot tesz, jó munkát végez, ugye? Mert minden alkalommal, amikor kattintást kapnak, fizetnek érte. A legjobb módja annak, hogy a fizetett médián az ügyfél -megtérülést megmutathassa az újbóli felsoroláson keresztül. Futtasson egy retargeting kampányt, és újracélozza a forgalmat, amely már a weboldalukon van.
Azt akartuk, hogy ezt megkönnyítsük az Ön számára, tehát csak annyit kell tennie, hogy lehetővé teszi azt az Otto PPC -ben, és most már retargeting kampányokat futtathat. Tehát van egy varázslónk, amelyet felállítunk az Ön számára – csak néhány kattintással, és kevesebb, mint 60 másodperc alatt elindíthat egy retargeting kampányt. Olyan könnyű.
GBP galaktikus
A Search Atlas bejelentette a digitális marketingszakemberek funkcióját, akik az ügyfelek Google üzleti profiljait kezelik. A GBP Galactic szolgáltatás most szolgáltató terület (SAB) támogatással rendelkezik. A GBP Galactic integrációt kínál a szociális média automatikus közzétételével a Facebook-ra és az Instagram-ra, és hamarosan további közösségi hálózatokat kell hozzáadni.
Bhan elmagyarázta a közösségi hálózat autoposztálását:
„Megtanultuk azokat az LLM-eket, amelyeket nemcsak az Ön webhelyén és a GBP profilján szeretnének látni, hanem az adatait a közösségi média platformon akarják látni. Tehát az, amit most megtehetünk, az az, hogy egyszer felépítjük a GBP hozzászólásainkat, és minden közösségi hálózatnak közzéteszik, amelyek növelik az Ön láthatóságát. És ahelyett, hogy harmadik parti eszközöket használnánk, ez teljesen integrált.”
Bhan megosztotta a hivatkozási hálózatát is:
„Hozzáadtunk a szolgáltatási területek vállalkozásainak támogatását is az idézetek termékében, így most akár aggregátor hálózati idézeteket is felépíthet, és beillesztheti magát a szolgáltatási vállalkozások aggregátor hálózataiba. Mert általában ezeknek az aggregátorhálózatoknak egy címet akarnak. Rájöttünk, hogyan kell csinálni, így be tudunk jutni egy nélkül. Nagyon hűvös.
… Chatgpt, claude, az összes LLMS az összes aggregátorhálózat adatainak fizetése. Tehát, ha azt akarja, hogy a helyi vállalkozást az aggregátorokba, valamint az összes weboldalba helyezze, az Aggrecator Networks egy parancsikon, amellyel ezt megtehetik, és közvetlenül feltölthetik a CHATGPT -be. ”
LLM láthatóság
Egy másik hasznos szolgáltatás az LLM láthatóság követése és érzelmek elemzése. Az LLM láthatósága most közvetlenül mérhető a Search Atlasban. Ezenkívül nyomon követi a márka jelenlétét a Chatgpt, a Claude és más LLM -ek között, és képes azonosítani a láthatósági trendeket a Google -keresésen túl.
Kibővített sajtóközlemény -hálózat
A BHAN bejelentette, hogy a Signal Genesys, egy sajtóközlemény -társaság, amelyet tavaly megszereztek, kibővítette terjesztését pénzügyi hírekre és egy helyi sajtóhálózatra.
Bhan kommentálta:
„A pénzügyi hírhálózat óriási 10 dollárba kerül. A sajtóhálózat kb. 20 dollárba kerül. Tehát ezek valóban költséghatékonyak, különösen az ügynökségek számára. Ha az ügyfelekkel dolgozik, és alacsony árakat kell tartania magának, nagyon sok a haszonkulcs az Ön számára.
És ezeket a hálózatokat különösen a CHATGPT -ben nagyon jól indexelték. ”
Oldalon lévő SEO
Az Otto termékükben elindított érdekes szolgáltatás egy olyan modul, amelyet Domain Knowledge Network nevű, amely segíti a felhasználókat a szemantikai felületen való aktuális relevancia kiépítésében, csak beszéljen az utasításokról, és elemzi a márkát, és javasol egy tartalom témát.
Megújult WordPress plugin
A WordPress pluginjukat felújították, hogy felhasználóbarátabbá tegyék. Ez magában foglalja az egy kattintással történő telepítést, hogy közvetlenül csatlakozzon a WordPress-hez a Search Atlashoz, a kétirányú szinkronizációt, amely az Otto adatai és a WordPress szinkronban tartja a valós időben, és az automatikus közzététel, amely lehetővé teszi az Otto-ban generált SEO-javítások számára, hogy közvetlenül a WordPress-be telepítsék.
Univerzális CMS integráció
A Search Atlas arra törekszik, hogy CMS-agnosztikussá váljon, és képes integrálódni bármely weboldalra, függetlenül a CMS-től a blogbejegyzések és a céloldalak közzétételére egy kattintással a tartalom zseniális funkcióján. Jelenleg a keresési Atlas Drupal, HubSpot, Magento, Wix és WordPress segítségével működhet. Azt is tesztelik, hogy integrálódjanak a Joomla, a Shopify és a WebFlow között. Hamarosan be tudják integrálni a ClickFunnels, a Contateful, a Duda, a Ghost és a Salesforce -t.
Közeli jövő: Otto ügynök
Az Otto Agent képviseli a Search Atlas ügynöki forradalmának jövőjét, helyettesítve a hagyományos felhasználói felület által vezérelt munkafolyamatokat természetes nyelvű parancsokkal. Jelenleg béta programként érhető el. A felhasználók beszélhetnek a platformon (szöveges vagy hangon), hogy a SEO műveleteket közvetlenül elvégezzék. Az Otto Agent végrehajthatja a végpontok közötti műveleteket: webhely-ellenőrzések, javítások, cím/meta/kép optimalizálás, GBP hozzászólások és tartalomgenerálás.
A napot az előadások meghallgatására töltötte, nyilvánvalóvá vált, hogy az Otto ügynöke tipizálta a Search Atlas megközelítését egy hasznos SEO platform kidolgozása érdekében. Miután a SEO ügynökség hátteréből származnak, megértik, hogy az ügynökségeknek mire van szükségük, és nem várják el a versenytársakat, hogy először tegyenek dolgokat, csak tovább haladnak olyan funkciókkal, amelyeket úgy érznek, hogy az ügynökségek hasznosak lesznek.
Az Otto ügynök példája ennek az előretekintő megközelítésnek, mert arra az elképzelésre épül, hogy a SEO kezelése ügynök, beszélgető és autonóm lesz.
Nem tudtam ennyit a keresési atlaszról, mielőtt részt vettem az eseményen, de most jobban megértem, hogy oly sok ügynökség miért ölel fel a Search Atlas -t.