Az Aleyda Solis Seofomo közzétette az e -kereskedelem tulajdonosai és SEO -jainak felmérését, amely az AI széles körét jelzi, tükrözve a népszerű SEO taktikákat és az új módszereket a termelékenység növelésére, de azt is kiderül, hogy a válaszadók jelentős számának még teljes mértékben elfogadniuk kell, mert még mindig kitalálják, hogy ez a legjobban illeszkedik a munkaáramláshoz. A felmérés válaszadóinak nagyon kevés azt mondta, hogy nem fontolgatják az AI -t.
A felmérési válaszok azt mutatták, hogy öt népszerű kategória -felhasználás létezik az AI -hez:
- Tartalom
- Elemzés és kutatás
- Műszaki SEO
- Felhasználói élmény és konverziós arány optimalizálása
- Generáljon ügyféldokumentációt, oktatást és tanulást
Tartalom létrehozása
A felmérés válaszadói olyan fontos okokból használták az AI -t, mint a terméklista és a leírások, valamint a metaleírások, címek és ALT szöveg méretezésére. Egyéb felhasználások között szerepel a tartalom vázlatok, a nyelvtani ellenőrzések és az AI egyéb segédhasználatainak létrehozása.
De néhányuk a blog tartalmához, a céloldalakhoz és a GYIK tartalom előállításához is felhasználta. Nincs részlete arról, hogy az AI -t milyen széles körben használták a blogtartalomhoz, de egy esetet meg lehetne használni annak felhasználásával, hogy teljes mértékben generálják a fő tartalmat az AI -vel (ha néhány ember ezt használja), mivel a Google nemrégiben figyelmeztető útmutatása volt az AI -t a fő tartalomra vonatkozóan.
A Google Danny Sullivan a közelmúltbeli Search Central NYC rendezvényen figyelmeztette az alacsony erőfeszítés tartalmát, amelyben nem volt eredetiség.
Az AI másik bejelentett felhasználása a nyelvtan ellenőrzésére és egyértelműségére volt, amelyek kiválóan szolgálnak az AI használatához. A gondoskodást még ezekre a célokra is használni kell, mivel az AI -nek olyan stílusa van, amely a tartalomba injektálhat még olyan egyszerűen, mint a nyelvtan ellenőrzése.
Az AI másik érdekes felhasználása a tartalom felülvizsgálata, hogy megfeleljen a vállalat „márkahangjának”, amely ellenőrzi a szóválasztást, a hangot és a mondatszerkezetet is.
Végül, az e -kereskedelem felmérésének válaszadói beszámoltak az AI használatával az ötletbörze tartalmi ötletekhez, ami egy újabb kiváló módja az AI használatának.
Elemzés és kutatás
A kulcsszó -elemzésről szóló rész érdekes, mivel a jelentés a kulcsszó -kutatást és a klaszterezést az egyik felhasználásként sorolja fel. A kulcsszavak a hasonlóság szerinti csoportosítása jó gyakorlat, mivel kissé ismétlődő és spam -t, ha a tartalom oldalait írja a kapcsolódó dolgokról, egy oldal az egyes kulcsszó -mondatokhoz, ha egy erős oldal, amely a teljes témát képviseli, elegendő.
A SEO kulcsszavaira összpontosítása hosszabb volt, mint a Google, sőt maga a Google is a kulcsszavak használatából fejlődött ki, hogy megértse a tartalmat, hogy beépítse a lekérdezések és a tartalom témákként való megértését is. Ez az a tény, hogy a Google a rangsorolási algoritmus részeként az alapvető topikalitási rendszereket használja. Tehát kissé kíváncsi, hogy a topikális kutatást nem említik az egyik felhasználásnak, kivéve, ha a kulcsszó -klaszterezés ennek részét képezi. Ennek ellenére az adatok elemzése az AI nagyszerű felhasználása.
Műszaki SEO
A műszaki SEO az AI fantasztikus alkalmazása, mert ez az ismétlődő SEO feladatok automatizálásáról szól, de a döntések meghozatalának segítése érdekében is. Sokféle módon lehet ezt megtenni, ideértve az iránymutatások és/vagy diagramok sorozatának feltöltésével, valamint az AI felkérésével, hogy elemezze a konkrét dolgokat. Az olyan alkalmazások, mint a sikoltozó béka, lehetővé teszik az integrációt az Openai-val, tehát pénzt és időt hagy az asztalra, hogy ne vizsgálják meg az összes módot az AI eszközökkel, és csak azt kérik, hogy elemezzék az adatok elemzését.
Például a felmérés egyik felhasználása egy belső összekapcsolási stratégia előállítására irányult.
Felhasználói élmény (UX) és konverziós arány optimalizálás (CRO)
Az e -kereskedelem üzlet tulajdonosai az AI -t használják a felhasználói élmény és a CRO javítása érdekében.
A felmérés jelentése:
- „AI-alapú termékjavaslatok
- Chatbotok termékfelfedezést vagy ügyfélszolgálatot
- CRO/UX ellenőrzések a felhasználói viselkedés alapján ”
Képzés és oktatás
Végül, az e -kereskedelmi válaszadók egyre növekvő száma jelentette az AI -t a belső használatra és az ügyféldokumentáció létrehozására szolgáló képzési dokumentáció előállítására.
A felmérés jelentése:
„Kevésbé gyakori, de növekszik:
- Megtanulni, hogyan működnek az AI eszközök
- Az AI használata edzési anyag vagy SEO tanulási források létrehozásához ”
Nem használja az AI -t vagy a korlátozott felhasználást
Meglepő volt az a SEO mennyisége, amely nem használja az AI -t értelmes módon. A válaszadók 31% -a azt mondta, hogy nem használja az AI -t, hanem azt tervezi, hogy a felmérés 3% -a a sarkát a földre ásta, és határozottan megtagadta az AI használatát, míg további 4% azt válaszolta, hogy nem voltak biztosak benne.
Ez olyan teljes 37% -ot eredményez, amelyek nem használnak értelmes AI -t. Másképpen nézve, a válaszadók 31% -a készen állt arra, hogy az AI -t alkalmazza a munkafolyamatba. Számos menedzselt WordPress tárhely -társaság integrálja az AI -t a WordPress Builder munkafolyamatba, mint néhány WordPress építők. Az AI integrálható a WordPress SEO beépülő modulokkal is. A Wix már integrálta az AI -t az ügyfél -munkafolyamatba a szabadalmaztatott Astro chatboton keresztül, és a Shopify -hoz hasonló cégek szintén értelmes és hasznos módszereket terveznek az AI integrálására.
A Seofomo felmérés világossá teszi, hogy az AI a SEO és az e -kereskedelem munkafolyamatának jelentős része. Azoknak, akik nem használják az AI -t, nem szabad érezniük, hogy kellene. De ha nem biztos benne, hogyan kell integrálni, akkor az egyik módja annak, hogy gondolkodjon, az, hogy megkérdezzük: Milyen feladatokat adna ki egy gyakornoknak? Ezek az a fajta feladatok, amelyekben az AI kiemelkedik, lehetővé téve egy munkavállaló számára, hogy ötször nagyobb szintű előállítást készítsen, mint amennyire csak tudott volna.
Olvassa el a Seofomo -t az e -kereskedelmi felmérés eredményeiben:
A Seofomo e -kereskedelem SEO 2025 -ben a felmérés eredményei