A Seofomo felmérés megmutatja, hogy az e -kereskedelem SEO -k hogyan használják az AI -t 2025 -ben

Peter

Az Aleyda Solis Seofomo közzétette az e -kereskedelem tulajdonosai és SEO -jainak felmérését, amely az AI széles körét jelzi, tükrözve a népszerű SEO taktikákat és az új módszereket a termelékenység növelésére, de azt is kiderül, hogy a válaszadók jelentős számának még teljes mértékben elfogadniuk kell, mert még mindig kitalálják, hogy ez a legjobban illeszkedik a munkaáramláshoz. A felmérés válaszadóinak nagyon kevés azt mondta, hogy nem fontolgatják az AI -t.

A felmérési válaszok azt mutatták, hogy öt népszerű kategória -felhasználás létezik az AI -hez:

  1. Tartalom
  2. Elemzés és kutatás
  3. Műszaki SEO
  4. Felhasználói élmény és konverziós arány optimalizálása
  5. Generáljon ügyféldokumentációt, oktatást és tanulást

Tartalom létrehozása

A felmérés válaszadói olyan fontos okokból használták az AI -t, mint a terméklista és a leírások, valamint a metaleírások, címek és ALT szöveg méretezésére. Egyéb felhasználások között szerepel a tartalom vázlatok, a nyelvtani ellenőrzések és az AI egyéb segédhasználatainak létrehozása.

De néhányuk a blog tartalmához, a céloldalakhoz és a GYIK tartalom előállításához is felhasználta. Nincs részlete arról, hogy az AI -t milyen széles körben használták a blogtartalomhoz, de egy esetet meg lehetne használni annak felhasználásával, hogy teljes mértékben generálják a fő tartalmat az AI -vel (ha néhány ember ezt használja), mivel a Google nemrégiben figyelmeztető útmutatása volt az AI -t a fő tartalomra vonatkozóan.
A Google Danny Sullivan a közelmúltbeli Search Central NYC rendezvényen figyelmeztette az alacsony erőfeszítés tartalmát, amelyben nem volt eredetiség.

Az AI másik bejelentett felhasználása a nyelvtan ellenőrzésére és egyértelműségére volt, amelyek kiválóan szolgálnak az AI használatához. A gondoskodást még ezekre a célokra is használni kell, mivel az AI -nek olyan stílusa van, amely a tartalomba injektálhat még olyan egyszerűen, mint a nyelvtan ellenőrzése.

Az AI másik érdekes felhasználása a tartalom felülvizsgálata, hogy megfeleljen a vállalat „márkahangjának”, amely ellenőrzi a szóválasztást, a hangot és a mondatszerkezetet is.

Végül, az e -kereskedelem felmérésének válaszadói beszámoltak az AI használatával az ötletbörze tartalmi ötletekhez, ami egy újabb kiváló módja az AI használatának.

Elemzés és kutatás

A kulcsszó -elemzésről szóló rész érdekes, mivel a jelentés a kulcsszó -kutatást és a klaszterezést az egyik felhasználásként sorolja fel. A kulcsszavak a hasonlóság szerinti csoportosítása jó gyakorlat, mivel kissé ismétlődő és spam -t, ha a tartalom oldalait írja a kapcsolódó dolgokról, egy oldal az egyes kulcsszó -mondatokhoz, ha egy erős oldal, amely a teljes témát képviseli, elegendő.

A SEO kulcsszavaira összpontosítása hosszabb volt, mint a Google, sőt maga a Google is a kulcsszavak használatából fejlődött ki, hogy megértse a tartalmat, hogy beépítse a lekérdezések és a tartalom témákként való megértését is. Ez az a tény, hogy a Google a rangsorolási algoritmus részeként az alapvető topikalitási rendszereket használja. Tehát kissé kíváncsi, hogy a topikális kutatást nem említik az egyik felhasználásnak, kivéve, ha a kulcsszó -klaszterezés ennek részét képezi. Ennek ellenére az adatok elemzése az AI nagyszerű felhasználása.

Műszaki SEO

A műszaki SEO az AI fantasztikus alkalmazása, mert ez az ismétlődő SEO feladatok automatizálásáról szól, de a döntések meghozatalának segítése érdekében is. Sokféle módon lehet ezt megtenni, ideértve az iránymutatások és/vagy diagramok sorozatának feltöltésével, valamint az AI felkérésével, hogy elemezze a konkrét dolgokat. Az olyan alkalmazások, mint a sikoltozó béka, lehetővé teszik az integrációt az Openai-val, tehát pénzt és időt hagy az asztalra, hogy ne vizsgálják meg az összes módot az AI eszközökkel, és csak azt kérik, hogy elemezzék az adatok elemzését.

Például a felmérés egyik felhasználása egy belső összekapcsolási stratégia előállítására irányult.

Felhasználói élmény (UX) és konverziós arány optimalizálás (CRO)

Az e -kereskedelem üzlet tulajdonosai az AI -t használják a felhasználói élmény és a CRO javítása érdekében.

A felmérés jelentése:

  • „AI-alapú termékjavaslatok
  • Chatbotok termékfelfedezést vagy ügyfélszolgálatot
  • CRO/UX ellenőrzések a felhasználói viselkedés alapján ”

Képzés és oktatás

Végül, az e -kereskedelmi válaszadók egyre növekvő száma jelentette az AI -t a belső használatra és az ügyféldokumentáció létrehozására szolgáló képzési dokumentáció előállítására.

A felmérés jelentése:

„Kevésbé gyakori, de növekszik:

  • Megtanulni, hogyan működnek az AI eszközök
  • Az AI használata edzési anyag vagy SEO tanulási források létrehozásához ”

Nem használja az AI -t vagy a korlátozott felhasználást

Meglepő volt az a SEO mennyisége, amely nem használja az AI -t értelmes módon. A válaszadók 31% -a azt mondta, hogy nem használja az AI -t, hanem azt tervezi, hogy a felmérés 3% -a a sarkát a földre ásta, és határozottan megtagadta az AI használatát, míg további 4% azt válaszolta, hogy nem voltak biztosak benne.

Ez olyan teljes 37% -ot eredményez, amelyek nem használnak értelmes AI -t. Másképpen nézve, a válaszadók 31% -a készen állt arra, hogy az AI -t alkalmazza a munkafolyamatba. Számos menedzselt WordPress tárhely -társaság integrálja az AI -t a WordPress Builder munkafolyamatba, mint néhány WordPress építők. Az AI integrálható a WordPress SEO beépülő modulokkal is. A Wix már integrálta az AI -t az ügyfél -munkafolyamatba a szabadalmaztatott Astro chatboton keresztül, és a Shopify -hoz hasonló cégek szintén értelmes és hasznos módszereket terveznek az AI integrálására.

A Seofomo felmérés világossá teszi, hogy az AI a SEO és az e -kereskedelem munkafolyamatának jelentős része. Azoknak, akik nem használják az AI -t, nem szabad érezniük, hogy kellene. De ha nem biztos benne, hogyan kell integrálni, akkor az egyik módja annak, hogy gondolkodjon, az, hogy megkérdezzük: Milyen feladatokat adna ki egy gyakornoknak? Ezek az a fajta feladatok, amelyekben az AI kiemelkedik, lehetővé téve egy munkavállaló számára, hogy ötször nagyobb szintű előállítást készítsen, mint amennyire csak tudott volna.

Olvassa el a Seofomo -t az e -kereskedelmi felmérés eredményeiben:

A Seofomo e -kereskedelem SEO 2025 -ben a felmérés eredményei

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.