Az Openai csendesen hozzáadja a Shopify -t vásárlási keresési partnerként

Peter

Az Openai csendesen hozzáadta a Shopify-t, mint harmadik fél kereső partnerét, hogy segítse a vásárlási keresés teljesítményét, ami a vásárlásban gazdag eredményeket mutatja. A Shopify hozzáadását nem hivatalosan bejelentették, hanem csendesen beillesztették az Openai Chatgpt keresési dokumentációba.

A Shopify egy OpenAI keresőpartner

Aleyda Solís (LinkedIn Profile) nemrégiben észrevette, hogy az Openai frissítette a keresési dokumentációját, hogy hozzáadja a Shopify -t a harmadik fél kereső szolgáltatóinak listájához.

Feladta:

„E-kereskedelem webhelyek: Megállapítottam, hogy a Shopify a Bing-rel együtt szerepel a CHATGPT harmadik féltől származó keresési szolgáltatóként! Az Openai hozzáadta a Shopify-t, a Bing-et, mint harmadik fél keresési szolgáltatót, a CHATGPT-keresési dokumentációban, 2025. május 15-én; néhány héttel azután, hogy továbbfejlesztett vásárlási tapasztalataikat április 28-án bejelentették.”

Az Openai több platformon mutatja be a kereskedőket

Az Openai vásárlási keresés számos platform eredményét adja vissza. Például a vadászkutya -készletek keresése visszatér a Shopify -on, de a Turbify -n (korábban Yahoo Stores) is.

Képernyőkép, amely az Openai vásárlási gazdag eredmények eredetét mutatja

A képekkel rendelkező gazdag eredményeket a Shopify és az Amazon Merchants beszerezte ehhez a konkrét lekérdezéshez.

Az ajánlott eladókban felsorolt ​​vásárlási eredmények közül legalább az egyik kereskedő, amelyet a Turbify e -kereskedelmi platformon tárolnak:

Az Openai képernyőképe a Turbify Platformon található fegyverkutya -ellátással rendelkező kiskereskedők számára

Openai vásárlási funkciók

Az Openai nemrégiben bevezette a Chatgpt keresés vásárlási funkcióit. A termékeket úgy sorolják fel, mint a keresési eredmények, és néha gazdag eredményekként képekkel és más vásárlási információkkal, például a Review Stars -nal.

A Chatgpt Search képeket és strukturált metaadatokat használ az árakhoz és a termékleíráshoz kapcsolódóan, feltehetően séma strukturált adatokat használ, bár ezt nem kifejezetten fogalmazzák meg. A CHATGPT termékcímeket, leírásokat és áttekintéseket generálhat a harmadik fél webhelyeitől kapott adatok alapján, és néha összefoglaló véleményeket generálhat.

A kereskedőket rangsorolják annak alapján, hogy a kereskedői adatok hogyan fogadják el a harmadik fél adatszolgáltatóitól, amelyek ezen a ponton magukban foglalják a Bing-t és a Shopify-t.

A Shopify -nál nem nincs e -kereskedelem üzletek, hogy termékeiket az Openai vásárlási eredményeibe vonják be. Az olyan üzleteket, amelyek be akarnak lépni, nem szabad kiszállni az Openai webrászáról, az OAI-Searchbot-ból.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.