Az AI-keresés az elmúlt 20 év legnagyobb változását hajtja végre a fogyasztói magatartásban.
Sok csapat törekszik most az AI-keresés láthatóságára, de kevesen tudják, hogy az adatok valójában mit jelentenek a vállalkozásuk számára, vagy hogyan kell cselekedni.
Ez egyetlen sürgető kérdést hagy a keresőoptimalizálóknak, a digitális vezetőknek és a vezetőknek:
„Mi az AI keresési lehetőségünk?”
Ebben az igény szerinti webináriumban csatlakozzon Mark Traphagenhez, a seoClarity termékmarketing és képzési alelnökéhez és Tania Germanhoz, a seoClarity marketingért felelős alelnökéhez, akik:
- Csomagolja ki az AI-adatokat.
- Magyarázza el a keresés pillanatnyi állapotát (+ mi jön gyorsan),
- Adja meg azt a vezetői szintű útmutatót, amelyre szüksége van ahhoz, hogy szervezetét sikeresen átvezesse ezen a változáson.
Egyértelműen távozik:
- Miért változik olyan gyorsan a fogyasztói felfedezés?
- Hogyan lesz bevétel a láthatóságból az Instant Checkout segítségével a ChatGPT-ben.
- Mit jelentenek a Google AI áttekintései (a keresések 30%-ában) és az AI mód az Ön láthatósága szempontjából
- Taktikák az említések, hivatkozások és a márka láthatóságának javítására az AI keresőmotorokon
Magabiztosan kell válaszolnia arra, hogy „mi a stratégiánk?” Ez a munkamenet világos, adatokkal alátámasztott mérési keretet ad az AI keresési stratégiájának megszilárdításához az új évre.
Tekintse meg az alábbi diákat, vagy tekintse meg a teljes webináriumot minden részletért.
Csatlakozzon hozzánk következő webináriumunkra!
Visszamutató linkek és márkaemlítések: hogyan tervezzünk olyan kampányokat, amelyek linkeket, említést és idézeteket szereznek
Nem sikerül? Mindenképpen regisztrálj, és elküldjük a felvételt.
