Hogyan lehet az AI -keresés ösztönözni az értékesítést és a konverziókat

Peter

A SEO és AI Search állapota

Zavart a térben: Több kifejezés (GEO, LMO, AO, ASEO stb.)

„Csak azt akartam elismerni, hogy ez a tér zavaróvá vált. Azt akarom mondani, hogy a SEO Space vagy az AI keresési tér, bármit is neveznek, valóban zavart fogalmazássá vált olyan sokféle véleményével, amelyben a hatalomról, a márkaépítésről, a PR -hez, az eeat, az eeat, a hosszú farokról, az LLM -ről beszélünk.

És mindezen kihívásokkal, amikor öt SEO van a szobában, több mint 11 véleményem van. Tehát ma mélyen belemerülünk, és megnézhetjük, hogyan tudjuk átmenni ezen a hatalmas Geo -féle. Nem is tudunk megállapodni Geo, LMO, AO, SEO és így tovább nevében. ”

Az értelmes mutatók nyomon követésének kihívása (kattintások, konverziók, utasítások)

„A fő kihívás, azt hiszem, hogy előttünk voltunk, az Mit kell követni– Tehát még mindig a kattintásokra nézünk. Van még.

Hogyan mérheti a konverziókat? Ha a 700 felszólítást nyomon követi, akkor az a ténylegesen, hogy a ZIP -adatokból származik, melyek valójában fontosak. ”

Tanulja meg, hogyan lehet a legjobban nyomon követni a láthatóságot a teljes, igény szerinti webináriumban.

AI modellek (OpenAI, antropikus) szerepe tartalom fogyasztása kattintások nélkül

„Ha ugyanazt az adatpontot nézzük meg, az Openai 1500 oldalt látogat minden egyes kattintással és antropikusra.

Tehát összefoglaljuk, hogy Matthew Pre a Cloud vezérigazgatója szerint az emberek jobban bíznak az AI -ben, és csak nem követik a lábjegyzeteket. ”

Felhasználói viselkedés és megváltoztató elvárások

Áttérés a hagyományos marketing nyaralóról a megbízható társ -tanácsokig

„Tehát jelenleg a legnagyobb kihívás, amelyet az AI -keresésen kívül látok, és ez a kettő összejön, az, hogy igazán megbízható szakértői tanácsokat akarunk, nem pedig a vállalati marketing lingót. És ez a Reddit felrobbanó megjelenése azt mutatja be, hogyan teszünk fel olyan kérdéseket, amelyek azt mutatják, hogy a véleményeket még nem mérlegeljük, vagy alacsony megfontolási tételeket kell megvizsgálnunk, amelyek a Google -ból származnak.”

A hiteles, szűrés nélküli emberi betekintés fontossága és a csiszolt márkás üzenetküldés

„Tehát a marketing az évek során olyan volt, mint minden tökéletes, termékünk nulla problémát jelent. De akkor megkapja ezt a kihívást, ezt a valóság ellenőrzést, a Reddit -en megy, bizalmi tanácsadóra megy, bárhová másutt megy. Válasszon? „

A metrikák és a siker intézkedéseinek átgondolása

Új eredménytábla: Mivel az ajánlott megoldás az ügyfél utazása során

„Tehát szeretném javasolni ezt az új eredménytáblát. Ezt vizsgáljuk, és néhány esettanulmányt ma átmegyünk …

Tehát az első az, hogy megvizsgálom az ajánlott megoldást, nem csak említem, ahelyett, hogy csak forrásként lennék, még akkor is, ha a domainem nem szerepel forrásként, de ha én vagyok a preferált ajánlott megoldásként, akkor ez elképesztő, de ez nem elég. Ajánlott megoldás akarok lenni az ügyfelek utazása során. Tehát az első kérdéstől kezdve… a pillanatig, mi a legjobb bérleti szerződés ehhez az autóhoz, amelyet választottak? „

Lásd a teljes eredménytáblát a teljes igény szerinti webinarban!

Stratégiai keret

Összpontosítson a felhasználói kontextusra és a hős utazási keretére

„Tehát menjünk mélyebben a felhasználói kontextusba… Tehát ha problémánk van, tehát hívjon kalandra, használjuk az ügyfelet, a Hero Journey példát, átmegyünk a probléma küszöbén. Egy egyszerű kattintási kérdéssel megyünk a Google AO -ba. Akkor látnunk kell néhány véleményt. A Red -ba megyünk, és ez az alkalmazás, amely a legjobb részben a mélyreható részben, akkor a mélyreható részben a mélyreható részben. És így tovább.

A rövid, kontextusbeli tanácsok szerepe vs. polírozott termékmásolat

„Tehát csak egy nagyon szép, csiszolt példány, amely veled kezdődik, és amely a termék előnyeiről szól. Úgy gondolom, hogy ez a kilencvenes években van.

Ez a marketing szüreti megközelítése. Jó látni, de nem az, amit online keresek. Szeretném látni a kontextuális tanácsokat.

Tehát ha problémám van az autómmal, a porszívóval, azt akarom, hogy ez a tanács rövid, érthető és megoldja a konkrét problémámat. Tehát azt akarom érezni, mintha látnak engem, értenek engem.

A hozzárendelés fontossága: A befolyás összekapcsolása az értékesítési konverziókkal

„Tehát beszéljünk a hozzárendelésről, mert úgy gondolom, hogy ez nagyon kritikus a megértés, ha a hozzárendelésre, a legnagyobb kérdésre nézem, és itt egy kis feszültséget építek, a legnagyobb kérdés, hogy a legtöbb alkalommal bebizonyítsuk, hogyan kell bizonyítanunk, hogy ez valójában konvertáló?

Ha ezt megvizsgáljuk ebben az esetben, csak a gyapjúszőnyegek vákuumát, akkor több megemlítést láthatunk arról, hogy az emberek ezt a vákuumot vásárolják … mert az összes online beszélgetés a Reddit -en, a kis blogokon és a kis fórumokon mutatja az embereket erre a megoldásra. Tehát ha megtalálja ezt az utat, akkor ezt eltérítheti a termékével. ”

A márkák bevált gyakorlatai

A beszélgetések hiteles belépése (Reddit, fórumok, közösségek)

„Tehát ha a B2B térben tartózkodik, és attól függően, hogy mi az, bízz bennem, Reddit, van egy alhirdetés erről, és ez nem igazán megy be, és azt mondja, srácok, nézd, ez a megoldásom. Ez csak a partira megy, és úgy sikoltoz, nézd, nézd, és azt szeretném eladni, hogy valami közönség legyen, és a megoldás a megoldáshoz. Ez a csoport részét képezi.

A problémák megoldása, nem a kattintások üldözése

„Tehát nem igazán válaszolunk a lekérdezésre vagy egy felszólításra. Számunkra az alaphoz való visszatérés valóban megérti a felhasználók problémáját, és bekerül a beszélgetésbe. Az igények megértése sokkal értékesebb, mint bármi más. Tehát ha megérti, hogy mire van szükség az embereknek a Tesla -val, válaszoljon a kérdésekre, oldja meg a problémákat, ne összpontosítson a keresési kötetre és a kattintásokra. Később ezen a hatással fognak jönni.”

Élő résztvevők kérdései

K: Hogyan alakítják ki a vállalkozások a hitelességet és a bizalmat, ha részt vesznek a Reddit megbeszélésein?

V: Ahhoz, hogy hiteles legyen, pozitív és negatívokról kell beszélnie. Az első számú kihívás, amelyben a Discovery Hívások Hatalmas márkákkal, kis márkákkal rendelkezem, olyan, mintha nem mondhatnánk, hogy ezt nem csináljuk, vagy nem csináljuk jól. Tehát mindenekelőtt, hogy hiteles legyen, önnek kell lennie, hogy nagyon nyitott a negatívok és a pozitívok iránt, ez eléggé kiszűri a közönséget. – Bart

K: Hogyan segíthetnek az adatközpontú betekintés, mint például a Geo Data, segíthet az egészségügyi szolgáltatásokhoz az egyéni igényekhez?

V: Ha szuper ételeket keresek, ha DNS -tesztet keresek, ha táplálkozási porokat keresek, kutatást fogok végezni. Mint sok kutatás … itt van a Reddit. És amikor a Google SG két évvel ezelőtt elindult, az első számú függőleges a mai napig az egészség … tehát azt gondolom, hogy mindkét esetben az ügyfelek betekintése kritikus fontosságú, mert amikor olyan terméket épít, amely nem felel meg ennek az érvényesítési pontnak, és a termék délre megy. – Bart

Nézze meg a teljes webináriumot az összes részletért.

Csatlakozzon hozzánk a következő webinarhoz!

Az AI láthatóság maximalizálása: Hogyan nyerhetünk megemlítést és idézeteket a válaszmotorokban

Regisztráljon most, hogy megvalósítható taktikákat szerezzen a keresési láthatóság növelése érdekében.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.