Most kaptál egy kis szabadidőt, és a kanapén akartál pihenni kedvenc konzoljátékoddal, de a PlayStation Network megtagadta az együttműködést?
Az alábbiakban elmondjuk, hogyan javíthatja ki a „PlayStation Network Sign-In Failed” problémát, ha és amikor megkapja, így azonnal folytathatja digitális kalandjait!
12 módszer a „PlayStation Network Sign-In Failed” probléma megoldására
Az egyszerű hibaelhárítási lépésektől a fejlettebb javításokig a következő szakaszokban 12 egyszerű és praktikus megoldást ismertetünk a PS-hálózati problémákra!
1. Ellenőrizze a PlayStation Server állapotát
Néhány lépésben ellenőrizze a PlayStation szolgáltatásainak elérhetőségét:
- Menj a PlayStation Network szolgáltatás állapota oldal;
- Válassza ki jelenlegi régióját;
- Tekintse meg az összes jelenlegi PS-szolgáltatás állapotát.
- Az aktív szolgáltatások zöld jelzéssel jelennek meg.
Ha minden zöld, akkor indulhat! Ellenkező esetben meg kell várnia, amíg a PS csapat megoldja a szerverproblémákat, különösen a fiókkezeléssel kapcsolatosakat.
2. Indítsa újra a PlayStationt és az útválasztót
A PS-konzol vagy a hálózati eszközök (router és modem) szintén hibásak lehetnek a bejelentkezési problémákért. A lehetséges probléma eltávolításához tegye a következőket:
- Nyomja meg és tartsa lenyomva a bekapcsológombot, amíg a PS4/PS5 ki nem kapcsol;
- A konzolt a „Tápellátás” menüből is újraindíthatja.
- Húzza ki a hálózati eszközöket az áramforrásból;
- Várjon egy-két percet, majd dugja vissza őket;
- Várja meg, amíg az internetkapcsolat helyreáll;
- Kapcsolja be újra a PS5/PS4-et;
- Próbáljon meg újra csatlakozni a PS hálózathoz.
3. Jelentkezzen be újra helyi fiókjába
Hallottad már a mondást: „Próbáltad már ki- és bekapcsolni?” Nos, ez segít megoldani a legtöbb kisebb problémát, így akár újra bejelentkezhet fiókjába:
- Válassza ki profilképét a kezdőképernyőről;
- Görgessen le a menüben, és érintse meg a „Kijelentkezés” elemet;
- Válasszon egy másik vagy ugyanazt a fiókot, és jelentkezzen be újra;
- Ellenőrizze, hogy a hálózati probléma továbbra is fennáll-e.
4. Törölje és adja hozzá újra a regisztrált hálózatot
Megpróbálhatja törölni és újra csatlakozni jelenlegi hálózatához:
- Lépjen a fő „Beállítások” menübe, és kattintson a „Hálózat” elemre;
- Görgessen le a „Beállítások” fülre;
- Érintse meg az „Internetkapcsolat beállítása” elemet;
- Válassza ki az aktuális hálózatot, és nyomja meg azt;
- Érintse meg a „Felejts” elemet a felugró menüben;
- Csatlakozzon újra a hálózathoz.
5. Próbáljon meg csatlakozni egy másik hálózathoz
Ha a probléma továbbra is fennáll, a hálózati kapcsolatot vezeték nélküliről vezetékesre is módosíthatja, ami eleve stabilabb és kiszámíthatóbb.
- Lépjen vissza az „Internetkapcsolat beállítása” almenübe;
- Keressen új hálózatokat, és válassza ki a vezetékes LAN-t;
- Kipróbálhat egy másik vezeték nélküli kapcsolatot is;
- Vagy állítson be vezeték nélküli hotspotot a telefonján.
📝Jegyzet Ha megnyomja a vezérlő „Opciók” gombját, miközben kiválasztott egy vezeték nélküli hálózatot, a Wi-Fi frekvenciasávját is módosíthatja 2,4 GHz-ről (lassabb, de stabilabb hosszabb hatótávolságon) 5 GHz-re (gyorsabb, de instabil hosszabb tartományon), és viszont. |
6. Állítsa be az Automatikus PSN bejelentkezési eljárást
Azt is beállíthatja, hogy PlayStation eszköze automatikusan csatlakozzon a PS hálózathoz, amint be van kapcsolva az alábbi lépések végrehajtásával:
- Lépjen a PS fő ”Beállítások” menüjébe;
- Kattintson a „Felhasználók és fiókok” elemre (4. a listán a PS5-ön);
- Görgessen le, és válassza a „Bejelentkezési beállítások” lehetőséget;
- Kapcsolja be az „Automatikus bejelentkezés a PS5-re” opciót;
- Indítsa újra a PlayStationt, és próbáljon meg újra bejelentkezni a PSN-be.
7. Frissítse a rendszerszoftvert
A PS szoftverének a legújabb verzióra frissítése mindig jó ötlet, mivel az eljárás a legújabb funkciókat vezeti be, és megoldja a legtöbb kisebb szoftverproblémát:
- Nyissa meg a fő „Beállítások” menüt;
- Keresse meg a „Rendszer” elemet, és érintse meg a „Rendszerszoftver” elemet;
- Válassza a „Rendszerszoftver frissítése és beállításai” lehetőséget;
- Nyomja meg a „Rendszerszoftver frissítése” gombot;
- Válassza a „Frissítés az internet használatával” lehetőséget.
A letöltési sebességtől függően ez a folyamat eltarthat egy ideig. Miután befejezte, egyszerűen indítsa újra a PS-t, és próbáljon meg csatlakozni a PSN-hez.
8. Építse újra a PS-adatbázist
Ez a módszer egy kicsit többet foglal magában, mivel megköveteli, hogy „Csökkentett módban” induljon el:
- Kapcsolja ki a PS-eszközt;
- Győződjön meg arról, hogy a vezérlő kábellel csatlakozik;
- Nyomja meg és tartsa lenyomva a bekapcsológombot, amíg egy második sípolást nem hall;
- Várjon, amíg a rendszer elindul a „Csökkentett módban”, majd kattintson az „Adatbázis újraépítése” gombra;
- Várja meg, amíg a folyamat befejeződik, és indítsa újra a PS-t;
- Ellenőrizze, hogy a probléma megoldódott-e.
9. Próbáljon ki egy másik DNS-kiszolgálót
A DNS-kiszolgálóval kapcsolatos problémák a hálózati kapcsolatot is megzavarhatják. Emiatt válassza le a jelenlegi DNS-ét a Google által kínált DNS-ről:
- Keresse fel a „Hálózat” beállítási oldalát;
- Keresse meg az „Internetkapcsolat beállítása” menüt;
- Kattintson a vezérlő „Opciók” gombra;
- Érintse meg a „Speciális beállítások” elemet;
- Módosítsa a „DNS-beállítások” opciót „Kézi”-re;
- Adja meg a Google elsődleges és másodlagos DNS-címét:
- Elsődleges DNS: 8.8.8.8
- Másodlagos DNS: 8.8.4.4
- Próbáljon meg újra bejelentkezni a PS hálózatba.
📝 Jegyzet: További népszerű DNS-szolgáltatók közé tartozik a Clourfare, az OpenDNS és a Quad9. |
Ezen a ponton módosítható további hálózati beállítások: az IP-cím automatikus beállítása, a DHCP gazdagép beállítása „Ne adja meg”, a proxyszerver pedig „Ne használjon”.
10. Módosítsa az MTU beállításokat
Ugyanabban a „Speciális beállítások” menüben módosíthatja az MTU beállításait (Maximális átviteli egység) is, amelyek meghatározzák a hálózaton keresztül továbbított csomagok méretét. Ehhez egyszerűen hajtsa végre az alábbi lépéseket:
- Lépjen vissza a „Speciális beállítások” menübe;
- Érintse meg az „MTU beállítások” elemet, és módosítsa „Kézi”-re;
- Válasszon kisebb csomagméretet;
- Ellenőrizze, hogy a hálózati probléma megszűnt-e.
Ha csökkenti a hálózati csomagok méretét, akkor számítania kell a hálózati sebesség csökkenésére, de a stabilitásnak javulnia kell. Több csomagméretet is kipróbálhat, amíg elégedett nem lesz hálózata stabilitásával és sebességének egyensúlyával.
11. Állítsa vissza a konzol gyári beállításait
A PlayStation konzol alapbeállításainak visszaállítása az utolsó és legradikálisabb megközelítés, amit a rajta végrehajtott módosítások törlése után megtehetsz:
- Kapcsolja ki a PlayStation konzolt;
- Csatlakoztassa a vezérlőt a PS5-höz kábelen keresztül;
- Nyomja meg és tartsa lenyomva a bekapcsológombot, amíg be nem indul a „Biztonságos módba”;
- Nyomja meg a „PS5 visszaállítása” vagy a „Rendszerszoftver újratelepítése” gombot;
- Csak akkor válassza a második lehetőséget, ha az első sikertelen.
- A folyamat befejezése után indítsa el a PS5-öt;
- Állítsa be hálózatát a semmiből;
- Próbáljon meg bejelentkezni a PS hálózatba.
📝Jegyzet A gyári beállítások visszaállítása előtt mentse adatait a felhőbe vagy egy USB-meghajtóra. |
12. Lépjen kapcsolatba a PlayStation ügyfélszolgálatával
Ha a fenti javítások egyike sem működik, bármikor átnézheti a PS támogatási csatornáit:
- Használja a PS támogatási oldalait– Az első dolog, amit ki kell próbálni, az az, hogy a következőn keresztül írja be a problémát a „Keresési támogatás” mezőbe PS támogatási honlap; vegye figyelembe, hogy minél részletesebb a lekérdezés, annál kevesebb és relevánsabb eredményt kap;
- Nézze meg az online PlayStation kézikönyveket– minden PS-tulajdonos szabadon hozzáférhet mindenhez útmutatókat és kézikönyveket a hivatalos weboldalon keresztül amelyek a felhasználói műveletektől a biztonsági irányelvekig mindenre kiterjednek;
- Beszéljen az online asszisztenssel– ha egyszer meglátogatja a PS támogatási oldalakkor a jobb alsó sarokban egy kék négyzet látható, amely aktiválja a PS Online Asszisztenst, amely egyszerre kínál bot által vezetett csevegést vagy kommunikációt egy valódi ügynökkel;
- Csatlakozzon a PS képviselőjéhez a közösségi médiában– egy jó hírű vállalat, mint például a PlayStation, számos támogatási képviselővel is rendelkezik, akik válaszolnak a kérdésekre a legtöbb közösségi oldalon, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a YouTube-ot.
📝Jegyzet A gyors és pozitív eredmény érdekében adjon meg minden lényeges részletet a problémáról. Mindenesetre szükség esetén további információkat kell megadnia. |
Bottom Line
Összegezve, a PlayStation Network Sign-In funkció szükséges ahhoz, hogy barátaival játszhasson – ez a legjobb módja annak, hogy élvezze kedvenc játékait. Ennek ellenére, bár a probléma frusztrálónak tűnhet, biztosan megtalálja a megoldást a fenti 12 egyszerű javítási listánkban. Mindenesetre, ha egyik sem működik, mindig kapcsolatba léphet egy PS-támogatási szakértővel.