A helyi SEO „bevált gyakorlatok” nem univerzális: YEXT tanulmány
A 8,7 millió Google keresési eredmények új YEXT elemzése azt sugallja, hogy sok általános helyi SEO taktika nem végez ugyanazt az
A 8,7 millió Google keresési eredmények új YEXT elemzése azt sugallja, hogy sok általános helyi SEO taktika nem végez ugyanazt az
Az elavult és hagyományos SEO taktikák használata, amelyek a kulcsszavak és a linkek köré összpontosítanak, nem mozgatják a tűt, mivel a
A Google Gary Illyes válaszolt egy olyan kérdésre, hogy a Google miért nem használja a társadalmi megosztást rangsorolási tényezőként, elmagyarázva, hogy
Míg az iparági szakemberek viták vannak a SEO, a GEO vagy az AEO nómenklatúrájáról, és ha a CHATGPT vagy a Google
A keresés megváltozott. Van? A keresés már nem a kulcsszavakról és a rangsorról szól. A relevanciáról, a szintézisről és a strukturált
Ezen a heti Tegyen fel egy SEO -kérdést Zaharától: „Milyen mutatókat kell érdekelnie a kisvállalkozásoknak a tartalomstratégia sikerének mérésekor? Mindenki a
2025 márciusa óta az Egyesült Államokban (és másutt májusban) sok webhely észrevette a kellemetlen mintát: az organikus konverziók csúsznak. Könnyű hibáztatni
A Google új beállítást hoz létre, amely lehetővé teszi, hogy kiválaszthassa, mely hírleveleket szeretne látni a legfontosabb történetekben. A szolgáltatás, amelyet
A Google Gary Illyes megerősítette, hogy az AI tartalma rendben van, mindaddig, amíg a minőség magas. Azt mondta, hogy az „ember
A Google Gary Illyes nemrégiben válaszolt arra a kérdésre, hogy a „legit” tartalommal együtt használt AI által generált képek befolyásolhatják-e a