Magas volumen vagy magas hatalom örökzöld tartalma?

Peter

A heti Tegyen fel egy SEO -kérdést egy névtelen felhasználótól:

„Ha továbbra is közzétennénk a nagy mennyiségű tartalmat, vagy jobb, ha kevesebb, magasabb hatalomú örökzöld darabokba fektetünk be?”

Nagyszerű kérdés! A válasz mindig magasabb autoritási tartalom, de nem mindig örökzöld, ha a cél a növekedés és a fenntarthatóság. Ha a cél a gyors forgalom és a forgó és égési modell, akkor a nagy hangerőnek van értelme. A több tartalom nem jelent több SEO -t. A fenntartható SEO -forgalom a tartalomon keresztül megfelelő felhasználói élményt nyújt, amely magában foglalja a webhely többi témájának biztosítását.

Miért nem működnek hosszú távon a nagy mennyiségű tartalom?

Az a gondolat, hogy nagy mennyiségű tartalmat hozzon létre a forgalom elérése érdekében, egy olyan stratégia, ahol egy oldalt a meghatározott kulcsszavakra és kifejezésekre összpontosít, és optimalizálja az oldalt ezekre a kifejezésekre. Amikor a Google elindította a Bert -t és az anyát, ez a stratégia (amely már elavult) a végső szöget a koporsóban kapta. A Google rendszereinek ezek a frissítései a szavak, az oldal hierarchiája és a weboldal közötti asszociációkat vizsgálták meg, hogy kitalálják az oldal tapasztalatait az oldal konkrét szavakkal szemben.

Ha megvizsgálja, mit jelent a szavak a fejlécekkel kapcsolatban, a fenti és az alábbi mondatokkal, valamint az oldal kódjával, mint a séma, a SEO elmozdult a kulcsszavakból, amit a felhasználó megtanul az oldal tapasztalataiból. Ugyanakkor a proaktív SEO -k erősebben a vektorokra és az entitásokra összpontosítottak; Ezek egyike sem új témák.

A 2000-es évek közepén a Cikk Spinners segített a kulcsszó-központú oldalak százai gyors és egyszerű előállításában. Velük egy spintax -ot hoz létre (hasonlóan a nagy nyelvű modellek vagy LLM -ek, például a Chatgpt és a PuLlexity utasításaihoz) makrókkal a cserélhető szavakhoz, és a szoftver létrehozna. „eredeti” tartalomdarabok. Ezeket ezután tömegesen el lehet indítani, hasonlóan a „Programmatikus SEO -hoz”, amely nem új és soha nem okos ötlet.

A Google és más keresőmotorok ezeket felvetik, és rangsorolnák a webhelyeket, amíg el nem kapják őket. A Panda nagyszerű munkát végzett a Cikk Spinner oldalak keresésére, és elkezdte leértékelni és büntetni a webhelyeket a tömegtartalom létrehozásának ezen technikájával.

Röviddel ezután a webhelytulajdonosok elkezdték használni a PHP -t a kereskedői adattanácsokkal, hogy bevásárlóoldalakat hozzanak létre meghatározott termékek és termékcsoportok számára. Ez hasonló ahhoz, hogy a médiavállalatok miként állítják elő a bevásárló listákat és a termék -összehasonlításokat tömegesen. A tartalom egyedi és eredeti (erre a webhelyre), de tömegesen is előállítják, ami általában alig jelent, vagy nincs érték. Ez magában foglalja az emberi írott tartalmat, amelyet azután összehasonlításhoz használnak, még akkor is, ha a felhasználó kiválasztja a kettőt. Ebben a helyzetben a kanonikus linkeket és a meta robotokat kell használni, de ez egy másik hozzászóláshoz.

A Panda és az alapvető algoritmusok már megvan a módja annak, hogy felismerjék „Vékony oldalak” A tartalom forgatása alapján, tehát bár ezek a termékoldalak működtek, különösen, ha a termékeket leírják a fonott tartalommal vagy a gépeket létrehozott tartalommal, ezek a webhelyek büntetést és leértékelődést kezdtek.

Most látjuk, hogy az AI tartalmat technikailag egyedi és „eredeti” A chatgpt, a zavarás stb. De ugyanazok a webhelyek elkapják és elveszítik ezt a forgalmat, amikor megteszik. Ugyanaz a pontos minta, mint a cikk forgása és a PHP + adatcsatorna bevásárló listák és oldalak.

Láttam egy vitát „Fan-Out” A lekérdezések és miért van értelme a meghatározott kulcsszavakra összpontosító oldalaknak. A rajongói lekérdezések AI eredmények, amelyek automatizálják „Az emberek azt is kérdezik”, „tudniuk kell”. és más, a folyamatos gazdag eredmények egyetlen kimenetet eredményeznek, szemben a külön keresési funkciókkal.

Ha egy SEO tapasztalattal rendelkezik a tényleges SEO bevált gyakorlatokkal kapcsolatban, és tudhat az UX-ről, akkor tudni fogják, hogy a rajongói lekérdezés az oldalakon található kontextust és megoldásokat használja, nem pedig a hasonló kulcsszavakra összpontosító több oldalt.

Ez megegyezik egy egyedi oldal felépítésével minden emberek számára, és a lekérdezést is kéri, vagy GYIK -ként adja hozzá őket az oldalon. Ez nem egy jó UX, és a Google tudja, hogy spamszel/túlzott. Lehet, hogy működik, de ha elkapsz, rosszabb helyzetben vagy, mint amikor elkezdted.

Minden oldalnak egyedi megoldással kell rendelkeznie, nem pedig egyedi kulcsszóval. Amikor a tartalom a megoldásra összpontosít, ez a megoldás kulcsszó-mondatokká válik, és ugyanaz az oldal megjelenhet több különféle kifejezésnél, beleértve a ventilátor-out eredmény különböző variációit.

Ha a cél az, hogy forgalmat szerezzenek és gyorsan keressenek pénzt, akkor hagyja abba vagy eladja a domaint, akkor a több tartalom jó stratégia. De nem lesz megbízható vagy hosszú távú jövedelme, és mindig a következő dolgot üldözi.

Örökzöld és nem örökzöld magas színvonalú tartalom

A minőségi tartalomra való összpontosítás, amely értéket biztosít a végfelhasználó számára, jobb a hosszú távú sikerhez, mint a nagy mennyiségű tartalom. A személy megtanulja a cikkből, és a tartalom általában megbízható. Az ilyen típusú tartalom az, ami természetesen a magas hatalomból és a helyileg releváns webhelyekből származik.

Ennél is fontosabb, hogy a weboldal minden oldalán egyértelmű szándéka lesz. Azokkal a webhelyekkel, amelyek a mennyiségre és a minőségre összpontosítanak, sok hozzászólás és oldal hasonló lesz, mivel hasonló kulcsszavakra összpontosítanak, és a felhasználók nem tudják, melyik cikk nyújtja a tényleges megoldást. Ez egy rossz UX. Vagy a témák körbejárnak, ahol az egyik oldal a legjobb parfümökről szól, a másik a kutyák hevederéről szól. A tartalom minőségébe vetett bizalom csökken, mivel a webhely nem lehet szakértő mindenben. És egyértelmű, hogy a tartalmat gépek, azaz hamisítják.

A tartalomnak sem kell örökzöldnek lennie. A vállalatok és a fogyasztói trendek megtörténnek, és az emberek időszerű információkat szeretnének összekeverni az örökzöld témákkal. Ha ez termékkibocsátás, akkor az összes kiadás archívuma és listája hasznos lehet.

A divatoldalak könnyen megtehetik a szezon trendeit. A tartalom elavult, amikor a következő szezon megkezdődik, de a trendek lefedettsége olyan, amire az emberek visszatekintnek, és referenciaként használják vagy használják. Ez magában foglalja a divatos hallgatók tartalmát az osztályok számára, a múltbeli inspirációt kereső tervezők számára, és a tömegtájékoztatás, amely a dolgok tendenciájának és referenciapontra van szüksége.

Amikor az Evergreen tartalma elkezdi csúszni, akkor mindig frissítheti. Visszatekintés és nézze meg, mi változott vagy fejlett az utolsó frissítés óta, és nézze meg, hogyan javulhat rajta.

  • Keressen olyan ügyfélszolgálati kérdéseket, amelyekre nem válaszolnak.
  • Adjon hozzá frissített szoftverfunkciókat vagy új színeket.
  • Nézze meg, vannak -e olyan példák, amelyek jobbak vagy világosabbak lehetnek.
  • Ha az új rendeleteket helyben, állami szinten vagy szövetségi szinten fogadják el, adja hozzá ezeket, hogy a tartalom pontos legyen.
  • Törölje az elavult tartalmat, vagy jelölje meg, hogy már nem releváns az okok miatt.
  • Keressen olyan szakaszokat, amelyek relevánsak lehetnek a témában, de valójában nem voltak, és távolítsák el azokat, hogy a tartalom erősebbé váljon.

Nincs hiány az örökzöld tartalom frissítésére és annak javítására. Ezek azok a pilléroldalak, amelyek hosszú távon következetes forgalmat hozhatnak, és erősen tarthatják az üzletet, míg a nem örökzöld oldalak megteszik a részüket, létrehozva az Ebbs-t és a forgalmi áramlásokat. Egyes projektekkel egy -két hónapig nem készítünk új tartalmat, mert az oszlopoldalakat frissíteni kell, és az ügyfelek továbbra is jól teljesítenek a forgalommal.

A tömeges tartalom megteremtése jó stratégia azoknak az embereknek, akik gyorsan akarnak pénzt keresni, és nem tervezik, hogy hosszú ideig megtartják a domaint. Ez jó a bérleti és a bérleti domainek (ha a tulajdonos rendben van) és a projektek tesztelésére. Amikor a cél egy fenntartható üzleti vállalkozás felépítése, az értéket nyújtó nagy autópálya-tartalom az út.

Nem kell aggódnia a tartalom miatt ezzel a stratégiával; A felhasználói élményre összpontosít. Amikor ezt megteszi, a legtöbb csatorna növekedhet, beleértve az e -mailt/SMS -t, a közösségi médiát, a PR -t, a márkanevet és a SEO -t.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.