Ezt a bejegyzést Ness szponzorálta. A cikkben kifejezett vélemények a szponzor saját.
Bárki számára, aki nem figyel a News SEO -ra, mert úgy érzi, hogy ez nem a releváns résük – gondoljon újra.
A SEO alapjait a tartalom közzététele alátámasztja. Ezért a SEO hírek relevánsak az összes SEO számára. Mindannyian online vagyunk.
John Shehata és Barry Adams a vertikális szakértők, és köztük tapasztalattal rendelkeznek a világ legnépszerűbb kiadványaival.
Együtt alapították a hír- és szerkesztési SEO csúcstalálkozót (NESS) 2021 -ben, és az elmúlt négy évben a SEO iparág a legjelentősebb és leggyorsabb változásokat látta a 30 évvel ezelőtti megkezdése óta.
Beszéltem mind John-val, mind Barry-vel, hogy betekintést nyújtsam be a SEO-kkal szembeni jelenlegi kérdésekbe, hogy a SEO hogyan tudja túlélni ezt az AI-First korszakot, és hogy megtekinthesse a témákat, amelyeket 2025. október 21–22-én tartanak.
Megnézheti a teljes interjút a cikk végén.
A SEO újracsomagolt az AI -korszakra
Elkezdtem azzal, hogy kommentáltam, hogy a közelmúltban a Google Search Central Live Thaiföldön jött ki Gary Illyes, hogy kijelentse, hogy nincs különbség a GEO, az AEO és a SEO között. Megkérdeztem Barry -t, hogy mit gondol erről, és ha az AI mód bevezetése folytatja -e a kiadói forgalmat.
Meglepő módon Barry egyetértett a Google -val, hogy azt mondja: „Ez SEO. Ez csak SEO. Teljes mértékben egyetértek azzal, amit a Googlers mondanak ezen a fronton, és nem gyakran teljes mértékben egyetértek a Googlers -szel.”
Folytatta, hogy „még nem találtam olyan LLM optimalizálási stratégiát, amely nem is SEO stratégia. Ez csak az AI -korszakban újracsomagolva van, hogy az ügynökségek több pénzt számíthassanak fel anélkül, hogy ténylegesen további hozzáadott értéket teremtenek.”
Az AI mód veszélyt jelent a kiadói forgalomra
Míg az AI áttekintése jelentős figyelmet fordított, Barry az AI módot a kiadói forgalom komolyabb veszélyeként azonosítja.
Az AI áttekintésekkel ellentétben, amelyek továbbra is megjelennek a hagyományos keresési eredményeket az AI által generált összefoglalók mellett, az AI Mode magával ragadó beszélgetési élményt hoz létre, amely arra ösztönzi a felhasználókat, hogy folytassák a keresési útjukat a Google ökoszisztémáján belül.
Barry figyelmezteti, hogy ha az AI mód az alapértelmezett keresési élményré válik, akkor ez „őrülten káros lehet az interneten, mert csak sok forgalom elpárolog, anélkül, hogy a gyógyulás esélye lenne”.
Hozzátette, hogy „ha jelenleg a keresésből meg tudja őrizni a forgalmat, akkor már jobban teljesítesz, mint a legtöbb.”
Az értéklánc feljebb mozgatása
Nessnél John arról fog beszélni, hogyan lehet túlélni ezt az első korszakot, és megkérdeztem tőle, hogy előnézet legyen arról, hogy a SEO-k hogyan tudják túlélni a mai eseményeket.
John kiemelte a fő kérdést: „Az első számú, azt hiszem, hogy a SEO -knak fel kell lépniük az értékláncon. És ezt már régóta mondtam, a SEO -k nem csak a kulcsszavakról és a rangsorokról szólnak. Sokkal nagyobbnak kell lennie.”
Ezután három kulcsfontosságú területről beszélt, mint megoldások: aktuális hatalom felépítése, a forgalom diverzifikációja és a közvetlen közönségkapcsolatok.
„Azok [news publishers] Gondolkodnia kell a bevételek diverzifikációjáról, valamint néhány hagyományos bevételi forráshoz, például eseményekhez vagy szindikáláshoz. Emellett saját közvetlen kapcsolataikat kell felépíteniük a felhasználókkal, akár alkalmazások, akár hírlevelek révén. És a hírlevelek soha nem kapták meg a megérdemelt figyelmet a különféle márkákban, amelyekkel ismerem, de most már több tapadást kap. Rendkívül fontos. ”
A minőségi újságírás döntő jelentőségű a kiadók számára
Az AI -zavarok ellenére John és Barry hangsúlyozzák, hogy a műszaki SEO alapjai továbbra is fontosak, de egy pontig.
„Gondoskodnia kell arról, hogy az alapok a helyükön legyenek” – jegyzi meg Barry, de úgy véli, hogy a műszaki csak eddig elvisz. Ezt követően a tartalomba történő beruházás kritikus.
„Ha ezek az alapok olyan szinten vannak, ahol nincs nagy érték a további optimalizáláshoz, akkor a kiadónak kemény munkát kell elvégeznie a márkát felépítő tartalom előállításának.
John azt is megjegyezte, hogy „fontos, hogy megduplázza a webhely műszaki elemeit”. Folytatta: „Miközben azt gondolom, hogy meg kell vizsgálnia a sémáját, a sebességét, az összes elemet, a vízvezeték -szerelvényt, csak annak biztosítása érdekében, hogy bármilyen csatornán dolgozzon, amellyel dolgozik, jó hozzáféréssel és jól megérti az adatait.”
Barry a tartalom minőségének fontosságának megerősítésével zárta le. „A tartalomnak valóban az, amire ragyogni kell. És ha nincs ilyen a helyén, ha nincs ilyen egyedi márkájú hangja, akkor a minőségi újságírás, akkor miért vagy elsősorban az üzleti életben?”
Az AI ügynökök kérdése
James Carson és Marie Haynes egyaránt beszélnek az AI ügynökeiről a NESS 2025 -ben, és amikor Barry -tól és John -tól megkérdeztem az AI ügynökök bevezetését az újságokba, a beszélgetés optimista és óvatos volt.
John látja az AI jelentős potenciálját a kutatási feladatok kezelésére, a dokumentumok összefoglalására és az alapvető tartalom létrehozására a szabványosított jelentésekhez, például a piaci frissítések vagy a sport pontszámokhoz.
„Sok SEO -csapat használja az AI -t, hogy javasolja a Google Discover címeket, amelyek érdeklődnek, ellenőrzik a webhely bizonyos SEO elemeit és így tovább. Tehát azt gondolom, hogy egyre inkább az AI -t integráltuk, hogy nem a tartalmat írja, hanem a tartalom irányításához és az egész folyamat hatékonyságának optimalizálásához.” – kommentálta John.
Barry azonban továbbra is szkeptikus a vállalati környezet jelenlegi AI -ügynöki megbízhatóságával kapcsolatban.
„Nem adhatja meg az AI ügynöknek a hitelkártya -adatait, hogy elkezdje vásárolni az Ön nevében, majd ez csak elkezdi a dolgokat felkészíteni, és végül több ezer dollárt költ a rossz dolgokra … Az AI ügynökök még nem állnak közel ehhez az érettségi szinthez, és nem vagyok teljesen biztos abban, hogy valaha is lesznek az érettségi szinten
John ellenállt, hogy „az AI ügynökei száz órát takaríthatnak meg, százai.” Folytatta, hogy „Ez a három elem együttesen, az automatizálás, az AI -ügynökök és az emberi felügyelet együttesen valóban erős kombináció lehet, de nem teljesen szóló ügynök. És egyetértek Barry -val, ez katasztrofális következményekkel járhat.”
Előre nézve
Az AI-első korszak megköveteli a megváltozott valóságok őszinte elismerését. Az egyszerű keresési forgalom növekedése véget ér, de lehetőségek vannak a kiadók számára, akik hajlandóak stratégiailag alkalmazkodni.
A sikerhez az egyedi érték -javaslatokra, a közvetlen közönségkapcsolatok kiépítésére és a technikai kiválóság fenntartására kell összpontosítani, miközben elfogadják, hogy a hagyományos növekedési mutatók már nem érvényesek.
A jövő a kiadókhoz tartozik, akik megértik, hogy a túlélés azt jelenti, hogy a közönségre összpontosítanak, hogy hiteles kapcsolatokat építsenek ki, amelyek értékelik a sajátos perspektívájukat és szakértelmüket.
Nézze meg az alábbi teljes interjút.
https://www.youtube.com/watch?v=n4tfzsyfyva
Ha hírkiadó vagy SEO, akkor nem engedheti meg magának, hogy 2025. október 21–22-én kihagyja az ötödik ness-t.
Az SEJ olvasók különleges 20% -os kedvezményt kapnak a jegyekre. Csak használja a „SEJ2025” kódot az itt található pénztárnál.
A fő hangszórók között szerepel Marie Haynes, Mike King, Lily Ray, Kevin Indig, és természetesen John Shea és Barry Adams.
Két nap alatt 20 előadó képviseli a legjobb hírkiadókat, mint például Carly Steven (Daily Mail), Maddie Shepherd (CBS), Christine Liang (The New York Times), Jessie Willms (The Guardian).
Nézze meg a teljes ütemtervet itt.