Miért számít most a Generative Engine Optimization (GEO)?
A keresés kaotikussá és kaotikussá válik a hagyományos SEO -n keresztül
„800 millió ember jelenleg aktívan használja a CHATGPT -t minden héten. Ez hatalmas. És az ügyfelek valószínűleg jelenleg ajánlásokat kérnek az AI -től. Tehát ha nem jelenik meg ott, akkor a versenytársak vannak, és valószínűleg hiányzik az ottani konverziók. És a legrosszabb rész, hogy nincs olyan dolog, mint a chatgpt vagy bármelyik ilyen AI platformon.
Most vannak olyan nagyon gyakori kérdések, amelyeket minden nap látok, amely olyan, mint amennyire el kellene hagynom a google -t a chatgpt -re, vagy hogyan bizonyíthatom a megtérülést, ha nincs kattintás a nyomon követésre? Minden, amit az elmúlt néhány évben a SEO -ról megtanultunk, most teljesen haszontalan? Tehát az embereknek ilyen gondolatai vannak … mindenki arra gondol, hogy csak a láthatóság nyomon követése van, de nem tudják, hogy valójában javítsák vagy feltérképezzék azt, mint például a ROI -ra, például mit kapok ebből a láthatóságból? Tehát erről fogunk beszélni ma – hogyan lehet nyomon követni a láthatóságát, hogyan lehet prioritást élvezni, mire összpontosítani, majd azt is javíthatja. ”
A GEO alapjai: Miért számít a SEO még mindig
Az AI chatbotok továbbra is a hagyományos web indexeléstől függnek
„A GEO továbbra is nagyon függ a SEO -tól. A SEO a GEO alapja … ezeknek az AI -modelleknek a többsége valamilyen webindextől függ, legyen az a Google, vagy a Bing vagy a Brave, vagy ezeknek a többieknek.”
A SEO tartalma és a hivatkozások alapvető bemenetek a generációs válaszokhoz
„A meglévő Nap -tartalom gerincének nagyon nagy része vonatkozik a GEO -ra is.”
„A kapott kimenet … a válasz. Vagy mondhatod, hogy válaszolj az AI, válasz vagy AI válasz, amikor egy adott márkát… megemlítik. Ebben a válaszban említettnek hívják … és akkor az utolsó bit idézetek.”
Most kapja meg az igény szerinti webinar választ!
Miért vezet a GEO jobb konverziókhoz?
Hagyományos keresés = több szakasz
„Az AI forgalom általában egy kicsit jobban átalakul, mint a Google, mert ezeket a felhasználókat már előzetesen képezik. Miért van, ha itt látja ezt a diagramot a hagyományos SEO-val, a tölcsér ilyen volt: először a tudatosság vagy a tofu színpadon, a tölcsér teteje, az emberek, akiket használtak, mi a legjobb CRM szoftver? Tíz különféle weboldalon olvashatnának, egy olyan alapkutyán keresztül, hogy egy alapot átadjanak egy alapos átvállaláson, akkor néhány másfajtát tennének. Sok különböző érintési pont, amely régen hosszabb ideig történt, amikor a felhasználói utazás különböző keresésekre és különböző platformokra osztott.
Generatív keresés = tömörített döntéshozó tölcsér
„Az AI-kereséssel az egyetlen beszélgetés történik, ahol ez az egész tölcsér. Például azt kérdezné, oké, mi a legjobb CRM egy 50 fős SaaS indításhoz? Ez azt ajánlja, hogy kérdezze meg, hogy a felhasználó megkérdezi, hogy a konkrét eszközöket, és mi az a tény, hogy az egész tényező? Ahol a felhasználó feltehet bármilyen kérdést, amit akar, az AI válaszol rá. ”
Az AI -felhasználók tájékozottabban érkeznek → Magasabb minőségű konverziók
„Sokkal tájékozottabb vevőt kapsz – itt az átváltási arány, annak ellenére, hogy kevesebb számú ember érkezik az AI -ből, az átváltási arány valójában jobb. Sokan még mindig hajlamosak az AI és a Google kombinációját használni, ahol ha egyszer kapnak választ az AI -től, párhuzamosan menné a Google -ra, csak kétszer is megerősítik, hogy minden értelme van. Néhány ember közvetlenül az AI platformon vagy a szolgáltató oldalról szól, de az út, hanem egy kicsit. Ahol már elvégzik a CHATGPT -n vagy ezeknek a platformoknak a kutatását, ahelyett, hogy ezeket a különféle lépéseket megtennék. ”
A márka nyomon követése az AI keresésben
Eszközök és módszerek az AI megemlítések és a rászorító tevékenységek nyomon követésére
„Az emberi forgalom valójában csak a jéghegy csúcsa. Ön is megvan ez az egész AI Crawler forgalom … Ezt nem látja a Google Analytics -ben, mert ez olyan, mint egy ügyfél webhely -nyomkövető szoftver.”
„Ha a CloudFlare -t használja, akkor az AI Crawl Control nevű dolog. Tehát az AI CRAWL Control -ban ez megmutatja az összes bot adatait, amelyek a webhelyet látogatják, mert a CloudFlare a szerver oldalán fut. Itt képes nyomon követni az adatokat. És akkor a Writesonic -ban is van ez a szabad eszköz. AI platformok, és betekintést nyújtanak arra, hogy az idő múlásával hogyan trend – mely kérdéseket tesz fel, mely robotok látogatják meg a webhelyet, és így tovább. „
A GEO prioritási lehetőségei
Azonosítsa a leghatékonyabb utasításokat: Persona keresési viselkedés, konverziós potenciál, versenyképességi hiányosságok
„Tehát ez olyan, mint az emberek nagyon specifikus lekérdezések, amelyeket az emberek tesznek be, ezért nagyon fontos az is, hogy a különböző személyek számára gondoskodjon, és győződjön meg arról, hogy a megfelelő utasításokat követi, amely tartalmaz néhány személyi adatot.”
„Hogyan összpontosíthat olyan dolgokra, amelyek a legnagyobb üzleti hatást gyakorolnák?”
Tudd meg! Azonnali hozzáférést kapjon az igény szerinti visszajátszáshoz!
A geo teljesítmény javítására szolgáló tevékenységek
Tartalombővítési stratégiák az alkérdezésekhez és a téma klaszterekhez
„Mindaddig, amíg sokféle témakötője van, amelyek mélyrehatóan lefedik ezeket a témákat, akkor valamilyen előnye lenne.”
„Ha csak egy kulcsszóra összpontosít … ez problémává válhat a továbblépéssel.”
Linképítés és a hivatkozás optimalizálásának tájékoztatása
„Segítünk a pontos cselekedeteken, mint például a hivatkozás, a tájékoztatás, az új tartalom létrehozása és a különféle egyéb formák létrehozása, amelyek segítenek a láthatóság tényleges javításában.”
Technikai beállítás a bot hozzáférésének és a tiszta indexelésnek a lehetővé tétele érdekében
„Valójában különféle botok vannak … nem kell mindegyiket megengednie, de ezek közül néhány fontos a láthatóságához.”
Mely botok kulcsfontosságúak a SERP láthatóságához? Tudja meg az igény szerinti visszajátszásban!
Kérdések és válaszok és bezárás
A kérdések és válaszok legfontosabb kérdései
K: A SEO meghalt a Geo korában?
A (SAM): „Határozottan nem. Amit korábban mondtam – a SEO a GEO alapja. A rangsorolási jelek és a hagyományos keresést befolyásoló webtartalom nagy része továbbra is a generációs rendszerek bemeneti rétege. A SEO stratégiájának ki kell fejlődnie, és nem tűnik el. Most már optimalizálja a megemlítéseket, nem csak a rangsorolásokat.”
K: Honnan tudja, hogy mi kéri a közönséget valójában az AI platformon?
A (SAM): „Jó kérdés – és trükkös. Javasoljuk, hogy kezdje az ICP -vel vagy a vevői személyekkel. Gondolj át, milyen problémákat próbálnak megoldani, és hogyan kérdezik róluk természetes nyelven. Ezután térképezzük fel azokat, hogy kérjük a klasztereket. A belső adatokat a Writesonic -ban is felhasználjuk a trendek azonosításához – de a legtöbb embernek képzett feltételezésekkel kell kezdenie, és a láthatóság megemlítése alapján finomítania kell.”
K: Mi a leggyorsabb tevékenység, amelyet valaki ma megtehet, hogy megjelenjen az AI eredményekben?
A (SAM): „Őszintén szólva? Kezdje azzal, hogy ellenőrizze, hogy még megjelenik-e. Futtassa a láthatóság ellenőrzését. Ezután hozzon létre olyan oldalakat, amelyek egyértelműen válaszolnak a magas szándékú kérdésekre, olyan forrásokkal, amelyek a botok számára könnyen elemezhetők. És nyissa meg webhelyét az AI botok számára-ez az egyik leginkább figyelmen kívül hagyott műszaki hiányosság.”
Megkaphatja a teljes kérdéseket és válaszokat az igény szerinti visszajátszásban.
Nézze meg a teljes webináriumot az összes részletért.
Csatlakozzon hozzánk a következő webinarhoz!
Hogyan lehet megnyerni a márka láthatóságát az AI keresésben: AIOS, LLMS és az új SEO táj
Regisztráljon most, hogy megkapja a legfrissebb, adatfuttatott intelligenciát a márka láthatóságának biztosításáról az AI áttekintésekben, a CHATGPT-ben, az Ikrekben és azon túl.