A legfontosabb 3 YouTube -trendek, amelyekre most figyelni kell
A keresési és marketing közösségnek nagyobb figyelmet kell fordítania a YouTube -ra. A legfrissebb globális digitális jelentés szerint a YouTube.com a
A keresési és marketing közösségnek nagyobb figyelmet kell fordítania a YouTube -ra. A legfrissebb globális digitális jelentés szerint a YouTube.com a
A YouTube bemutatta a tervek szerint, hogy frissítse a közép-tekercs-hirdetések működését, május 12-én. A frissítés arra összpontosít, hogy több hirdetést mutatjon
Az Adilo videótartó platform tanulmánya feltárta a magas rangú YouTube-videók által megosztott közös tényezőket. A kutatás több mint 1,6 millió videót
A Tiktok, beleértve a kínai Douyin-t is, 6 milliárd dollárt keresett az alkalmazáson belüli vásárlásokban, több mint kétszeres versenytársa, az Sensor
A Reddit egy új AI-hajtású keresési funkciót tesztel, melynek neve „Reddit Answers”, az Egyesült Államokban egy kis felhasználócsoporttal. Ennek az eszköznek
A Tiktok harc nélkül nem megy le. 2024. december 9 -én a Tiktok sürgősségi indítványt nyújtott be egy olyan törvény blokkolására,
A Tiktok nem csupán a tánc kihívások vagy a divatos ajak-szinkron videók helye; Ez most az egyik legerősebb platform a hirdetők
Rengeteg oka van annak, hogy a YouTube -on szeretne lenni, közönség felépítését és felfedezését a YouTube algoritmusban. A YouTube a világ
A Reddit mindig is trükkös platform volt a márkák számára a navigáláshoz. Mint valaki, aki majdnem 20 évvel ezelőtti elindítása óta
Minél kevesebbet mond egy ember a kommunikációhoz, annál jobb. Shakespeare azt mondta: „A rövidség a szellem lelke”. És mindössze hat szóval