Vajon a Google AD Kattintások utáni tartózkodási idő befolyásolja -e az organikus rangsorolást?

Peter

Az Ontario -ból származó Lalindra megkérdezi:

„A Google hirdetéseire kattintás után a tartózkodási idő és a felhasználói elkötelezettség befolyásolja -e a keresőmotorok rangsorát? Ha igen, akkor mióta ez hatályban van? ”

Ez egy nagyon jó kérdés! Ez a PPC általános mítoszán megy végbe, amely befolyásolja a SEO -t, ahol minél többet költ, annál jobb a SEO.

Elméletileg nem, a PPC -hirdetésre és a lakásra kattintás valószínűleg nem befolyásolja a SEO -t – pozitívan vagy negatívan. Ez befolyásolja a költségvetését, ha a Google hirdetései feltételezik, hogy legitim kattintás és látogató volt. De ha a Google úgy gondolja, hogy ez egy csalás kattintás, akkor valószínűleg nem számláznak érte.

A PPC költi el, és kattintson a kattintással a SEO fellendítésében?

Néhány ügynökség és a házon belüli SEO szakemberek évek óta azt állították, hogy a PPC-re történő többlet növeli a SEO jelenlétét és láthatóságát.

A Google szivárgásával a DOJ -tárgyalás kombinációja még tovább táplálta ezeket a pletykákat. De az a gondolat, hogy a magasabb PPC -kiadások javítják a SEO -t, mítosz, nem tény.

Ez még inkább vonatkozik arra, hogy néhány felhasználó rákattint, majd lakik. Ez egyetlen felhasználó vagy kis csoport, nem elég nagy közönség ahhoz, hogy bármilyen jelet jelezzen az oldal felhasználói élményéről.

A Google a hatalmas adatkészletekkel és kötetekkel foglalkozik, így néhány kattintással, akár néhány száz is, valószínűleg nem elegendő az oldal minőségének jelzésére. Ugyanazon időtartamra és pénzre valószínűleg média lefedettséget kaphat, amely tovább mozgatja a tűt.

Ennek ellenére lehet, hogy a megnövekedett láthatóság némi lehetősége lehet, ha a PPC kattintások olyan tevékenységekhez vezetnek, amelyek olyan pozitív felhasználói élményt sugallnak, mint a lakás, a görgetés és az elkötelezettség.

Például vannak elméletek a Google szivárgásból és a DOJ próbaverzióból a „Navboost” és a „Glue” -ről. Ezek a fogalmak azt sugallják, hogy a bevásárló böngésző kiterjesztései hogyan befolyásolhatják az oldal magas rangsorát az első 10 eredményben.

Lehetséges, hogy a PPC nagy mennyiségű forgalmi ütközési rangsorú kampányok?

Ha a PPC -hirdetései hatalmas forgalmat vezetnek a webhelyére, és ezek a felhasználók több oldalt olvasnak a kiadók számára, és időt töltenek (Lakás) a blogbejegyzésében vagy az üzletében, ez jelezheti, hogy az UX releváns egy adott lekérdezéshez.

Ez azt is megköveteli, hogy a böngésző nyomon kövesse mind a keresést, mind az időt, miközben figyelmen kívül hagyja azt a tényezőt, hogy a PPC kattintása volt.

A böngészőnek az adatokat is vissza kell adnia az alapvető SEO algoritmushoz, mondjuk, hogy a PPC kattintási tapasztalata releváns volt a lekérdezéshez, és prioritást élvez a SEO számára.

Ebben a forgatókönyvben feltételezhető, hogy a Google hirdetések és a Google SEO együtt működnek – de valószínűleg nem.

Úgy gondolom, hogy az interfész és a lekérdezések, valamint a nyereség növelésére irányuló ajánlásokkal játszanak, de nem hiszem, hogy a PPC -csapat ellenőrzése alatt áll a SEO eredmények felett – csak egy személyes vélemény.

Ha a Google hirdetései jeleket küldtek a Google SEO -hoz, akkor nem látnák a kisebb márkák és az új webhelyek rangsorát, akkor látni fogják azokat a nagy márkákat, akik a legtöbb pénzt költik. Írja be a „Pólókat” a Google-ba. Valószínűleg nem fog látni olyan nagy márkákat, mint a Target, a Walmart, a Macy stb. Dominál az organikus keresési eredmények.

Ha a nagy márkák nagy pénzt költenek, és a PPC algoritmus ezt a SEO -ba táplálja, akkor aranyos lehetőségük lenne nagy forgalmi volumen előállítására.

Azáltal, hogy pénzt veszítenek a PPC -n egy általános kifejezésre, akkor az ökológiai SEO forgalom nagy díját kapják.

Ha ilyen könnyű lenne, akkor nem lenne SEO -ipar, mert a nagy márkák egyszerűen csak a tetejére vásárolhatják az utat.

De a kisvállalatok továbbra is versenyezhetnek és nyerhetnek. Vannak olyan ügyfeleink, akik rendkívül versenyképes résekben vannak, akik gyorsan mozoghatnak, mert nem kötődnek a bürokráciában, hogy tárgyalniuk kell a jóváhagyási rétegekről. Ez azt jelenti, hogy reagálnak, képesek repülni és legyőzni a fő márkákat

Mikor támogathatja a PPC SEO -t?

Szóval, mi lehet itt igaz? Ha pénzt költ egy márka építése PPC -n keresztül, és a forgalom releváns, és kötetekbe kerül, akkor a felhasználók elkezdhetik a márkájának keresését név vagy márka + módosító szerint, pl.[Your Brand] Pólók. ”

Ha a domainjének már van bizalma és hatalma, és most már jelentős mennyiségű ember keresi a pólóit egy vírusos közösségi média videó és a PPC-hirdetésekre fordított nagy kiadásai miatt, a SEO algoritmus felvetheti ezt a keresletet.

Ez azt jelenti, hogy a felhasználók aktívan azt mondják, hogy „a márkádnak vannak ilyenek, ezért kérjük, mutassa meg nekünk”. Ha a keresőmotor nem mutatja meg nekik, akkor egy másik keresőmotorhoz fordulnak, vagy kipróbálhat egy nagy nyelvi modellt (LLM) a kereséshez.

Láttam, hogy ez első kézből történt – hogy az algoritmus elkezdi forgalmat küldeni az általános kifejezésekhez ezekben a forgatókönyvekben. Különösen igaz volt, amikor az infomercial termékterületben dolgoztam.

Mivel a felhasználók természetesen elkezdték a terméktípus keresését egy márka vagy domain név mellett, a webhelyek a keresési eredmények során nem márkájú kifejezéseket kezdtek megjelenni.

Lehet, hogy van egy terméke, például egy mop vagy seprű, olyasmi, ami a növényeket víz, vagy egy vírusos takaró. Ahogy a termék elindul, jelezve, hogy ezt a termékmárka felhasználói akarják, az általános keresés kiválthatja a terméket és a weboldalt a legjobb eredményként.

Ez elősegíti a felmászást (a minőségi linkek, a média megjelenése és a közösségi média csevegése) és az általános mondat rangsorával.

Ha van költségvetése a Virititás kiépítéséhez a PPC -n keresztül, ez segíthet a SEO -nak. De nem a lakóidő segít; Ez a tényleges keresések és a megnövekedett térfogat a PPC Boost segítségével.

De amint a tendencia elhasználódik, valódi SEO -munkát kell végeznie, hogy megtartsa.

Láthattam ezt a nagyobb vásárlásokat is, amelyek több weboldal látogatását igénylik, például ingatlan, luxus vakáció, matracok és bútorok stb.

Alsó sor

Röviden: nem, a saját PPC -hirdetésére és a lakásra kattintva nem segíti a SEO -t.

Nagy köteteknél meg kell tennie, és egyedivé kell tennie, hogy mindegyik jó tapasztalattal rendelkezik.

De a márkás kereséseket és ismételt látogatások generáló nagyszabású PPC kampányok futtatása segíthet olyan jelek küldésében, amelyek befolyásolják a Google algoritmusát, hogy teszteljék webhelyét hasonló kifejezésekhez.

Remélem, hogy ez válaszol a kérdésére. A tudás egyetlen módja a tesztelés; Ha igen, akkor szívesen látnám az eredményeket.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.