A Yoast bejelentette a márka Insights eszköz megjelenését, amely elősegíti a márka érzelmeinek és láthatóságának nyomon követését az AI platformon, mint például a Chatgpt. Az új eszköz, amely jelenleg béta -ban, új irány a Yoast számára, mivel nem plugin, és nem kell CMS -hozzáférésre. A teljes eszközt Yoast Seo Ai+-nak hívják.
Az eszköz érzelem-nyomon követési elemzést kínál kulcsszavak szerint, a versenytársak rangsorolását, a hivatkozási elemzést és a konkrét márka kérdéseinek megfigyelésének képességét.
A hivatkozási elemzés érdekes, mert nyomon követi a márka megemlítését. Az érzelmi elemzés szintén hasznos, mivel egy gráfot mutat a pozitív és negatív érzelmekkel bontott kulcsszavakon.
Niko Körner, a Yoast termék vezető igazgatója elmagyarázta:
„A Yoast AI Brand Insights segítségével ügyfeleink nemcsak nyomon követhetik márkájuk láthatóságát, érzelmeit és hitelességét olyan AI platformokban, mint például a CHATGPT, hanem megnézhetik, hogyan hasonlítják a versenyhez. Az AI válaszai az ügyfelek utazásainak új kiindulópontjává válnak, ez a versenyképesség elengedhetetlen az előrehaladáshoz.
Keményen dolgoztunk egy egyszerűsített KPI létrehozásában, amely valóban tükrözi a márka teljesítményét az AI korában. Az AI láthatósági indexünk egyesíti az érzelmeket, az LLM válaszok rangját, a márka megemlítését és az idézeteket egyértelmű mutatókká.
Hamarosan cselekvési ajánlásokat is indítunk annak érdekében, hogy segítsék a vállalkozásokat AI láthatóságának javításában. Ez az indítás csak a kezdet, és már dolgozunk a fejlesztéseken és bővítjük a nagyobb nyelvi modellek támogatását. ”
Az új Yoast eszköz mérsékelt árú, ami azt jelzi, hogy a Yoast arra összpontosít, hogy SEO eszközöket biztosítson a SMB -k számára, akik érdeklődnek az AI -keresés előmozdításában.
További információ itt:
Tudja meg, hogyan jelenik meg márkája az AI válaszokban – Yoast SEO AI+