12 Internetes adatvédelmi statisztika Minden amerikai tudnia kell

Peter

Az internetes adatvédelem a technológiák, a koncepciók és a protokollok számára, amelyek az egyes felhasználóknak vagy más szervezeteknek több adatvédelmi védelmet biztosítanak az internet használatakor.

Az Egyesült Államok 2022 -ben több mint 307,34 millió internetes felhasználóval rendelkezik, így ez a világ egyik legjelentősebb piaca. Ezen internetes felhasználók 90% -a úgy gondolja, hogy online magánéletük elengedhetetlen. Ezenkívül az amerikai internethasználók 80% -a aggódik a magánadatokat gyűjtő vállalatok miatt.

Sajnos az adatjogokkal és az internetes védelemmel kapcsolatos tudatosság hiánya sok amerikai számára továbbra is nagy probléma. Nézzük meg a legújabb statisztikákat!

A szerkesztő választása

  • 92% Az amerikaiaknak aggódnak az online adatvédelem miatt.
  • 67% nem tudják az amerikai adatvédelmi törvényeket.
  • 84% Aggódjon amiatt, hogy a vállalkozások hogyan használják fel adataikat.
  • 71% Félj a kormányzati adatokkal való visszaélés miatt.
  • 85% többet akar tenni magánéletük védelme érdekében.
  • 70% Tegyük fel, hogy a személyes adatok biztonsága rosszabb, mint korábban.
  • 1 -rel 3 Az amerikaiak személyazonosság -lopás áldozata volt.
  • 47 milliárd dollár elvesztette a személyazonossági csalásokat 2024 -ben.
  • 84% Aggódjon a munkahelyi adatok magánélete miatt.
  • 72% Tegyük fel, hogy a kormány nem tesz eleget az adatok védelme érdekében.

Adat -adatvédelmi statisztikák

10 amerikai közül 6 úgy gondolja, hogy csak a kormány vagy a vállalatokkal élhet mindennapi életünket, amelyek adatokat gyűjtenek az internetes felhasználóktól. Ezenkívül az amerikaiak 80% -a aggódik amiatt, hogy a vállalatok és a kormány hogyan használják ezeket az adatokat.

Sajnos az amerikai internethasználók 67% -a nem ismeri az adatvédelmi és védelmi törvényeket. Az aggodalom kezelése érdekében az 5 amerikai közül 4 támogatja az internetes magánélet védelmének védelmét.

Függetlenül attól, hogy az adatok megsértése és más online veszélyek továbbra is bőven vannak. Merüljünk be néhány értékes statisztikába az adatvédelemről!

1. Minden nap 1 -ből 1 -ből 1 -et kérnek, hogy írják alá az adatvédelmi irányelvet.

(Pew Research)

Az amerikai internetes felhasználók 97% -a azt állítja, hogy megállapodtak a vállalat adatvédelmi politikájának feltételeivel. Ugyanakkor viszonylag kevés elismerte, hogy rendszeresen elolvassa ezeket a politikai jelentéseket.

Az infographic kiemelve az emberek százalékát, akik elfogadják a webhelyek adatvédelmi politikáját.

56% elismeri, hogy nem értik a „adatvédelmi politika” kifejezést, és úgy gondolta, hogy ez azt jelenti, hogy a vállalatok engedély nélkül nem osztják meg adataikat harmadik felekkel.

Az amerikaiak 2. 79% -a aggódik az online magánéletük megsértésével foglalkozó vállalatok miatt.

(Dataprot)

A felnőttek 79% -a aggódik amiatt, hogy a vállalatok hogyan használják a tőlük gyűjtött adatokat. Eközben 64% -ot aggódik amiatt, hogy a kormány hogyan fogja felhasználni személyes adatait.

Ezek többsége a reklámhoz vagy marketinghez használt alkalmazásokból és platformokból származó adatgyűjtésből származik.

Az Egyesült Államok internethasználóinak 3. 81% -a úgy érzi, hogy nincs ellenőrzése az adatok felett, amelyeket a vállalatok gyűjtenek.

(Termly)

Az iOS alkalmazások a privát felhasználói adatok 72,6% -át követik, míg a webhelyek 45% -a használ néhány cookie-nyomon követési beállítást. 2021 februárjától az összes webhely kb. 37% -a használ nem biztonságos sütiket.

A webhelyek sütiket használnak, hogy visszahívják a korábbi látogatásait, és optimalizálják a felhasználó élményét, ahogyan megfelelőnek látják. A sütik használatának példái a következők:

  • Felhasználónevek és jelszavak, vagy nevek automatikus feltöltése az űrlapokban
  • Az online bevásárlókocsik frissítése
  • A nyelvi preferenciák beállítása
  • Célzott hirdetések létrehozása

4. Annak ellenére, hogy napi átlagosan 3 órát töltöttek eszközökön, az amerikaiak 64% -a soha nem próbálta ellenőrizni, hogy az adatsértések áldozatainak -e.

(Varonis)

Az 1000 felnőtt felmérése kimutatta, hogy 64% -uk soha nem próbálta ellenőrizni, hogy adataik veszélybe kerültek -e az adatok megsértése során. Közülük 56% nem tudja, milyen lépéseket kell tenni, ha érintik őket.

🎉 Szórakoztató tény
Akár 70 napig is eltarthat az adatok megsértéséből, és pusztítóvá teheti őket az egyének és a vállalkozások számára.

Közösségi média adatvédelmi statisztikái

Az emberek napi átlagosan 2 órát és 24 percig használják a közösségi médiát. Noha a legtöbb közösségi média ingyenes, költségekkel jár.

A közösségi média webhelyei adatainkat arra használják, hogy segítsék a hirdetőket hirdetéseik hatékonyságának mérésében és az emberek viselkedésének megértésében a platformon. Sajnos a közösségi média profiljaiból származó adatok adatvédelmi problémákat okoznak a felhasználók számára, még akkor is, ha a közösségi média profilja magán.

Ráadásul még a szociális média óriásai, mint például a Facebook és a Twitter, tisztességes részesedéssel rendelkeztek azoknak az adatmegsértéseknek, amelyek veszélyeztetik a felhasználók adatvédelmét és online biztonságát.

Vegyünk egy mélyebben belemerülünk a közösségi média felhasználói internetes magánéletébe.

Az Egyesült Államokban az online dátumok 57% -a aggódik az adatgyűjtés miatt.

(Globális társkereső betekintés)

A piacon több mint 1500 társkereső webhely és alkalmazás található. Míg az amerikai felnőttek kb. 30% -a elismeri, hogy társkereső alkalmazást vagy webhelyet használ, körülbelül 57% -uk aggódik amiatt, hogy mekkora adatot gyűjtenek róluk.

Két kör alakú diagramot mutató infographic. Az egyik azt mondja, hogy az amerikaiak 30% -a használt társkereső alkalmazásokat. A másik azt mondja, hogy 57% -uk aggódik az adatvédelem miatt.
👍 Hasznos cikk
Az adatok megsértésétől a kúszásokig az online társkereső ijesztő lehet, mivel izgalmas. Merüljön el néhány társkereső webhelyünkbe, hogy többet tudjon meg!

  • 8 módja annak, hogy megtalálja valaki társkereső profilját
  • 9 módszer arra, hogy valakit megtaláljon a Tinder -en
  • Tinder a számok szerint
  • 6. 2021 -ben 95 000 közösségi média csalás történt, ami körülbelül 770 millió dollár veszteséget okozott.

    (FTC)

    Ezek a veszteségek 2021 -ben az összes csalásról szóló jelentés nagyjából 25% -át teszik ki. Ez szintén megegyezik a 2017 -es veszteségek tizennyolcszorosával.

    Sajnos az arányok minden korosztálynál magasabbak. A 18-39-es korosztály azonban különösen sebezhető, és kétszer annyira elveszíti a pénzt a közösségi média csalásokban.

    Az online csalások sokféle formában érkeznek, de a csalók számára a leggyakoribb módszerek a pénzükből a közösségi médiából a következők:

    • Befektetési csalások
    • Romantikus csalások
    • Vásárló csalások

    7. Egy személyt vagy szervezetet 39 másodpercenként feltörnek.

    A kibertámadások sem diszkriminálják. Megtámadhatják az egyéneket és a vállalkozásokat is. 39 másodpercenként egy másik személyt vagy társaságot feltörnek az interneten, ami érzékeny adatok lopását okozza, például orvosi nyilvántartások és egyéb információk.

    Ez is bénító rendszereket, energiamegszakítást, telefon- és számítógépes hálózatokat, vagy akár a nemzeti adatok megsértését is eredményezheti.

    (Privát internet -hozzáférés)

    Annak ellenére, hogy a közösségi médiában is kiemelkedőbbek, a tinédzserek és a fiatal felnőttek kevésbé óvatosak személyes adataikat a közösségi médiában, mint a felnőtt internetes felhasználók.

    Infographic arról, hogy a szociális média felhasználói 25% -a elismeri, hogy érzékeny információkat tettek közzé a közösségi hálózati platformon.

    Az érzékeny adatok lehetnek minden, amely magában foglalja a személyes azonosítási információkat, amelyek felhasználhatók az ember azonosítására vagy nyomon követésére. Ide tartozhatnak:

    • Címek
    • Társadalombiztosítási számok
    • Kormány által kiállított személyi igazolványok
    • Pénzügyi és orvosi információk
    • Bűnügyi nyilvántartás
    👍 Hasznos cikk
    Az információ hatalom, és vannak módok arra, hogy néhány információt eltávolítsunk önmagáról a platformokról. Gyakorlatilag lehetetlen azonban minden információt törölni magáról az internetről. Tartsa biztonságban az adatait, és olvassa el néhány útmutatót.

  • Az online adatvédelem mítosza
  • Mennyit tud a Google rólad?
  • Mennyibe kerül az adat megsértése?
  • Fogyasztói adatok magánélete

    Az internet tele van a közösségi média felhasználói és az online fogyasztókkal. Sajnos a legtöbb nem ismeri, hogy információk megosztottak -e a tranzakciók online végrehajtásakor. Szerencsére sok mozgalom van a jobb globális adatvédelmi és biztonsági erőfeszítések érdekében.

    Ismerje meg a fogyasztói adatok adatvédelmi statisztikáit és azt, hogy ez hogyan befolyásolja az internetes felhasználókat.

    9. Az amerikai felnőttek kb. 52% -a elismeri, hogy megtagadják a termék vagy szolgáltatás igénybevételét a tőlük gyűjtött személyes információk mennyisége miatt.

    (Pew Research)

    A tíz amerikai közül 5 úgy döntött, hogy nem használ egy terméket vagy szolgáltatást az adatvédelmi problémák miatt. Ugyanakkor a fogyasztók 76% -a inkább elkerüli a vásárlást egy olyan társaságtól, amelyben nem bízott az adataikban.

    Míg a fogyasztók 37% -a elismeri a váltó társaságokat vagy szolgáltatókat, hogy jobban megvédje magánéletét, 3% -os növekedést jelent a két évvel ezelőttihez képest.

    Az internetes felhasználók 103% -a úgy gondolja, hogy a legtöbb vállalat nem átlátható az adataik felhasználásában.

    (Termly)

    A vállalkozásoknak akár 4% -os növekedése lehet a bevétel, ami milliárd dollárt jelent a multinacionális vállalatok számára. Az adatvédelmi aggályok miatt az ügyfelek 48% -a abbahagyta a vásárlást egy társasággal.

    Két kör alakú diagram azt mutatja, hogy a felhasználók 63% -a szerint a vállalatok nem átláthatók az adatok kezelésével, és 60% -uk hajlandó többet fizetni a felelősségteljes adatgyakorlatokért.

    Az internetes felhasználók 60% -a azt mondja, hogy hajlandóak többet költeni egy olyan társaságban, amely felelősségteljesen kezelné az adataikat.

    (Pew Research)

    Mivel az adatvédelem kérdése az amerikaiak körében elsődleges aggodalomra ad okot, az amerikai 5. szavazó közül 4 támogatja az amerikai adatvédelmi és védelmi törvény elfogadását.

    A rendelkezései között szerepel többek között az adatok eladásának tiltása harmadik feleknek a felhasználó hozzájárulása nélkül, és a vállalatoktól, hogy minimalizálják az általuk gyűjtött felhasználói adatok típusát.

    👍 Hasznos cikk
    A hackelés megsértésének 80% -a magában foglalja a jelszóval kapcsolatos problémákat. Tartsa biztonságban a hackerektől azáltal, hogy követi a hasznos útmutatóinkat:

  • Mindent, amit tudnod kell a jelszavakról
  • Remek felhasználónév ötletek mindenkinek
  • Következtetés

    Az internet folyamatosan növekvő veszélyei mellett az online adatvédelem továbbra is az egyik legsürgetőbb kérdés, amelyet az embereknek tudnia kell. Sajnos, annak ellenére, hogy rengeteg információt kell biztosítani az adatok biztonságának megőrzéséről, sok embernek még mindig nincs tudatában annak, hogy adataikat hogyan használják az interneten.

    Szerencsére több mozgás célja, hogy felhívja a figyelmet és az elszámoltathatóságot a felhasználói adatok veszélyeztetésében részt vevők számára. Remélhetőleg megtanult egy -két dolgot ebből a cikkből, hogy többet tudjon meg és biztonságosabb legyen az interneten.

    GYIK

    1. Mennyire fontos a magánélet az interneten?

      Az internetes adatvédelem elengedhetetlen, mivel biztosítja az adatokat és az identitását. Ezen ellenőrzések nélkül a számítógépes bűnözők felhasználhatják az Ön adatait érdeklődésük, például személyazonosság -lopás vagy adathalász előmozdítására.

    2. Az emberek hány százaléka fér hozzá az internethez?

      2022 -ben világszerte körülbelül 4,95 millió aktív internetes felhasználó, a világ népességének körülbelül 65,6% -a.

    3. Melyek a legnagyobb adatvédelmi fenyegetések az interneten?

      Az adatok megsértése, az eszközkövetés, a vírusok és a ransomware.

    A szerzőről

    Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.