A Google John Mueller elmagyarázta, hogy a Google Search Console miért mutatja be néha az URL -eket hashtagokkal a teljesítményjelentésekben, és tisztázta, hogy nem kell aggódnia, hogy a helytelen URL -eket indexálják.
URL -ek #chor hashtagokkal
Amit John Mueller megvitatott a Bluesky Postban, az URL -ek, amelyek így néznek ki:
https:example.com/example-url/#:~:text=
A hashtagokkal rendelkező URL -ek megjelennek a Google Search Console -ban (GSC) azt a benyomást kelthetik, hogy a Google rossz URL -eket indexel, de John Mueller szerint nem ez a helyzet.
Néhány jelentés kanonikus URL -eket használ
Azt írta, hogy néhány GSC -jelentés a kanonikus URL -t mutatja. Ez azt jelenti, hogy a Google egy URL -t jelent, még akkor is, ha ugyanazon URL -felvétel több verziója létezik a jelentéshez, feltehetően, például az indexelési jelentések.
Mueller írta:
„Időről időre valaki hozzászólik a„ hashtagok ”(URL -ek #chors) megtalálásáról a keresési konzolon. Íme, mi van ezzel (és ennek egyik sem új). A legtöbb keresési szolgáltatás jelentése a kanonikus URL -ről (az indexeléshez használt fő URL), egy maroknyi nem. Néha a keresés horgonyokat használ -”
Néhány URL -t jelentenek a #chors -szal (hashtagok)
Mueller ezután azt mondta, hogy a teljesítményjelentés az URL -eket mutatja a #chors -szal, amelyet hashtagokkal rendelkező URL -eknek is neveznek. Ezek a Google keresési eredményeinek linkjei, amelyek egy oldal egy adott szakaszához vezetnek.
Az URL -rész így néz ki:
/#:~:text=Example%20of%20text%20in%20a%20url%20from%20google%20serps.
És ennek eredményeként egy oldal egy olyan szakaszában van, amely így néz ki:
Mueller folytatta:
„… Horgonyok, mint a #Hashtags -szal való kapcsolatokban [*] – Az oldal egy adott részéhez való hivatkozás. Látja, hogy amikor egy linkre kattint a keresési eredményekben, és kiemeli a mondatot (úgynevezett „szöveges fragmentumok”). Időnként ezt használják a Search Console -ban a teljesítményjelentésben.
… Innen származnak ezek. Nem ilyen indexeltek. Nem szeretem, hogy a teljesítményjelentésben van egy kanonikus és nem-kanonikus URL keveréke, néhány hozzáértő SEO azonban értékeli, hogy képes elválasztani őket. Ez nem egy probléma jele. ”
Teljesítményjelentések #chor URL -ekkel
Ez egy hasznos dolog a nem kanonikalizált #chor URL-ek bemutatása a teljesítményjelentésben, mivel ez azt mutatja, hogy ez a speciális mély link-keresési eredmény forgalmat küld. Az alternatíva az, ha megtaláljuk a statisztikákat a kulcsszójelentésben, de ez nem jelzi, hogy a forgalom egy mély linkből származik egy oldalszakaszhoz, amelyet ez a fajta jelentés mutat.
Olvassa el Mueller üzenetét itt.