A Google megnyugtatja, hogy a #chor URL -ek a GSC -ben rendben vannak

Peter

A Google John Mueller elmagyarázta, hogy a Google Search Console miért mutatja be néha az URL -eket hashtagokkal a teljesítményjelentésekben, és tisztázta, hogy nem kell aggódnia, hogy a helytelen URL -eket indexálják.

URL -ek #chor hashtagokkal

Amit John Mueller megvitatott a Bluesky Postban, az URL -ek, amelyek így néznek ki:

https:example.com/example-url/#:~:text=

A hashtagokkal rendelkező URL -ek megjelennek a Google Search Console -ban (GSC) azt a benyomást kelthetik, hogy a Google rossz URL -eket indexel, de John Mueller szerint nem ez a helyzet.

Néhány jelentés kanonikus URL -eket használ

Azt írta, hogy néhány GSC -jelentés a kanonikus URL -t mutatja. Ez azt jelenti, hogy a Google egy URL -t jelent, még akkor is, ha ugyanazon URL -felvétel több verziója létezik a jelentéshez, feltehetően, például az indexelési jelentések.

Mueller írta:

„Időről időre valaki hozzászólik a„ hashtagok ”(URL -ek #chors) megtalálásáról a keresési konzolon. Íme, mi van ezzel (és ennek egyik sem új). A legtöbb keresési szolgáltatás jelentése a kanonikus URL -ről (az indexeléshez használt fő URL), egy maroknyi nem. Néha a keresés horgonyokat használ -”

Néhány URL -t jelentenek a #chors -szal (hashtagok)

Mueller ezután azt mondta, hogy a teljesítményjelentés az URL -eket mutatja a #chors -szal, amelyet hashtagokkal rendelkező URL -eknek is neveznek. Ezek a Google keresési eredményeinek linkjei, amelyek egy oldal egy adott szakaszához vezetnek.

Az URL -rész így néz ki:

/#:~:text=Example%20of%20text%20in%20a%20url%20from%20google%20serps.

És ennek eredményeként egy oldal egy olyan szakaszában van, amely így néz ki:

Mueller folytatta:

„… Horgonyok, mint a #Hashtags -szal való kapcsolatokban [*] – Az oldal egy adott részéhez való hivatkozás. Látja, hogy amikor egy linkre kattint a keresési eredményekben, és kiemeli a mondatot (úgynevezett „szöveges fragmentumok”). Időnként ezt használják a Search Console -ban a teljesítményjelentésben.

… Innen származnak ezek. Nem ilyen indexeltek. Nem szeretem, hogy a teljesítményjelentésben van egy kanonikus és nem-kanonikus URL keveréke, néhány hozzáértő SEO azonban értékeli, hogy képes elválasztani őket. Ez nem egy probléma jele. ”

Teljesítményjelentések #chor URL -ekkel

Ez egy hasznos dolog a nem kanonikalizált #chor URL-ek bemutatása a teljesítményjelentésben, mivel ez azt mutatja, hogy ez a speciális mély link-keresési eredmény forgalmat küld. Az alternatíva az, ha megtaláljuk a statisztikákat a kulcsszójelentésben, de ez nem jelzi, hogy a forgalom egy mély linkből származik egy oldalszakaszhoz, amelyet ez a fajta jelentés mutat.

Olvassa el Mueller üzenetét itt.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.