A linkekért való kifejezett fizetés már egy ideje megszűnt. A Quid Pro No. Íme néhány dolog, amit megtehet, ha egy webhely pénzt kér egy linkért cserébe. A linképítés során, legyen szó ingyenes linkekről, cikk közzétételéről vagy márka említéséről, nem szokatlan, hogy pénzt kérnek. Csábító, hogy megragadjuk a csalit, és megvalósítsuk a projektet. De javasolni fogok néhány megfontolást a döntés meghozatala előtt, valamint egy módot arra, hogy megfordítsam azt egy olyan megközelítéssel, amelyet Quid Pro No.
Linképítés, digitális pr, márkaemlítés gyakran vezethet fizetős link megkívánásához. Számos jó oka van annak, hogy miért nem használ fizetős linkeket, és tapasztalataim szerint lehetséges anélkül is linket kapni, hogy azt a maga módján csinálnák, ha valaki pénzt kér egy linkért cserébe.
A piros fény megállást jelent
Az első szempont az, hogy valaki, aki pénzért nyújtja a kezét, piros lámpát jelent, mert nagy valószínűséggel már megtette ezt, és nagy valószínűséggel rossz minőségű webhelyekre hivatkozik, amelyek nagyon rossz környéken vannak, így a kiadó webhelye és a hozzá kapcsolódó webhelyek a webes grafikon külső részébe kerülnek, ahol a webhelyeket spamként azonosítják, és általában nem indexelik őket. Ebben az esetben tekintse szívességnek, hogy elhagyták a webhelyüket a szar környéken, és elmennek. Quid pro… nem.
Gyakran előfordulhat, hogy pénzt kérnek. A webhely-megjelenítők, amelyek közül néhányan látszólag legálisak, a Vendégbejegyzések benyújtására vonatkozó irányelveket teszik közzé azért, hogy fizető beadványokat vonzanak. Ez egy iparág, és bizonyos körökben túlságosan normalizált. Óvakodik.
Spook The Fish
Ritkábban fordul elő az újszülött, aki megpróbál valamit kinyerni. Ha az oldal kijelentkezik, akkor lehet helye valamilyen engedménynek. Ha pénzt kérnek, ebben az esetben a Quid Pro No azt jelenti, hogy elzárja őket az effajta tevékenységtől, AKKOR fordítsa meg őket, hogy az Ön feltételei szerint hajtsák végre a projektet.
Amikor egy folyami halra horgászunk, a horogra akadt hal lefelé futhat Öntől, ami megnehezíti a hal kirakását, mert harcol a hallal és az áramlattal. Néha a rúd megérintése megváltoztatja a helyzetet. Néha egy éles húzás arra készteti őket, hogy megforduljanak. Ennél a karakternél hatásosnak találtam, ha megijesztem őket minden rossz dologgal, ami megtörténhet, és oda fordítom őket, ahova szeretném.
Nagyon röviden és a legudvariasabb kifejezésekkel magyarázza el, hogy szívesen vállalkozna, de vannak más szempontok is. Íme, amit ki lehet ügetni:
- FTC irányelvek
Az FTC irányelvei tiltják, hogy a webes megjelenítők pénzt fogadjanak el címkézetlen hirdetésekért. - Google irányelvek
A Google tiltja a fizetett linkeket
Land The Link
Számomra egy hasznos fogalom, amellyel meggyőzhet valakit arról, hogy érdeke, hogy a maga módján csinálja a dolgokat. Fontos meggyőzni a másik felet, hogy van benne valami számukra. Akarnak valamit, ezért néha érdemes azt az érzést kelteni velük, mintha kapnának valamit az üzletből.
A projekt lezárásakor – legyen szó ingyenes linkről vagy cikkprojektről – az a megközelítés, hogy visszakanyarodok egy cikkprojekt kérésére, és arra összpontosítok, hogy kommunikáljam, miért jó minőségű a webhelyem, és hogyan tudjuk keresztezni a reklámozást. Ez alapvetően kapcsolatépítés. Az üzenet az, hogy webhelye mérvadó, jól reklámozott, és vannak olyan módok, amelyek mindkét webhely számára előnyösek lehetnek egyenes link vásárlás nélkül.
De ezen a ponton szeretném ismét hangsúlyozni, hogy minden webhely, amely pénzt kér egy linkért cserébe, nem feltétlenül jó környék. Tehát lehet, hogy nem szeretne linket tőlük, ha rossz minőségű webhelyekre hivatkoznak.
Vagy keressen egy címkézett szponzorált bejegyzést
Azonban egy másik módja ennek a megfordításának, ha csak annyit tesz, hogy kifizeti őket mindaddig, amíg a poszt szponzoráltként van címkézve, és több nem követhető linket és/vagy márkamegemlítést tartalmaz. A szponzorált bejegyzéseket keresőmotorok és mesterséges intelligencia-platformok indexelik, amelyek alapján ellenőrizni fogják, hogy webhelye mennyire jó, és ajánlja is.
A címkézett szponzorált bejegyzésben az a szép, hogy teljes irányítást biztosítanak az üzenetküldés felett, ami értékesebb lehet, mint egy véletlenszerű bekezdésben eldobott link. És mivel minden nyilvánosságra került és kompatibilis, Ön csökkenti a hosszú távú kockázatot, miközben továbbra is rögzíti a láthatóságot az AI módban, a ChatGPT-ben és a Perplexityben a hivatkozási jeleken keresztül.
Quid Pro sz
A Quid Pro No arról szól, hogy negatívan válaszolunk egy megkeresésre, és megfordítjuk azt, és megszerezzük azt, amit akarunk, anélkül, hogy kimondanánk a nemet.
