A Google elutasítja az EU tény-ellenőrzési felhívását a keresésben és a YouTube-on
A Google állítólag azt mondta az EU-nak, hogy nem ad hozzá tényellenőrzést a keresési eredményekhez vagy a YouTube-videókhoz, és nem használ
A Google állítólag azt mondta az EU-nak, hogy nem ad hozzá tényellenőrzést a keresési eredményekhez vagy a YouTube-videókhoz, és nem használ
A tudásgrafikonok régóta léteznek, és értékesnek bizonyultak a közösségi média oldalain, a kulturális örökséget őrző intézményekben és más vállalkozásokban. A tudásgráf
Az automatizált SEO a keresőoptimalizálás és a tartalomkészítés olyan megközelítése, amely automatizálást és technológiát alkalmaz nagy mennyiségű weboldal hatékony létrehozásához, optimalizálásához
A Dot AI domain egy új domain név-nyilvántartásba költözött, ami az .AI domain minden regisztrálójának erősebb biztonságot és stabilitást, valamint nagyobb
A Google frissítette a PageSpeed Insights (PSI) szolgáltatást, hogy megjelenítse a Chrome User Experience Report (CrUX) mutatóinak adatgyűjtési időszakát, ezzel orvosolva
A YouTube hatékony forrása lehet a B2C vagy B2C ügyfeleknek, de a legtöbb vállalat rossz szemüvegen keresztül néz rá: teljesítménycsatornán keresztül.
Az egyik első kérdés, amit a főnököm feltett, amikor ügynökségi oldal voltam: „Mekkora a költségvetése?” Ez egy elég ártatlan kérdés, és
A Google mesterséges intelligencia áttekintései (AIO-k) mesterséges intelligencia által generált válaszok, amelyek a keresőmotor eredményoldalának (SERP) tetején jelennek meg. A hagyományos
A Reuters Institute új jelentése az AI-áttekintések és a Google Discover hatását vizsgálja, amelyek megváltoztatták az emberek információhoz való hozzáférését. Ezenkívül
A NewzDash legfrissebb felmérése 100 hírkiadó és SEO szakember részvételével pillanatfelvételt nyújt arról, hogy merre tart a hírek SEO. Az eredmények