Újraképzze az eat -t, hogy növelje a magasabb eladásokat és a keresési láthatóságot

Peter

A SEO jótékonysági podcast nemrégiben egy másik módszert tárgyalt az Eeat -ről, amely olyan tevékenységekre összpontosít, amelyek olyan külső jelekhez vezetnek, amelyeket a Google társíthat az EEAT mögöttes fogalmaival (szakértelem, tapasztalat, tekintélyképesség és megbízhatóság). A Google John Mueller nemrégiben azt mondta, hogy az EEAT nem olyan, amit hozzáadhat egy webhelyhez, és a műsorban tárgyalt legtöbbjük tökéletesen illeszkedik ehhez a valósághoz.

Az Olesia Korobka és Anton Shulke házigazdája, az Amanda Walls (LinkedIn Profile), a Cedarwood Digital alapítója, Manchester, Egyesült Királyság alapítója.

Arisztotelész és SEO

Amanda bevezette az Arisztotelész etosz, patosz és logók alapelveinek alkalmazásának fogalmát a SEO stratégiába. Ezek az alapelvek három módszer a webhely látogatói és potenciális ügyfelek meggyőzésére:

  1. Hitelesség (etosz)
  2. Érzelmi vonzerő (patosz)
  3. Logikai érvelés (logos), amelyet a közönség meggyőzésére használnak.

Amanda ezeket a fogalmakat mélyebben elmagyarázza, de ez a három alapelv képezi az alapját annak megközelítésére, hogy megteremtse azokat a körülményeket, amelyek pozitív külső jelekhez vezetnek, amelyek összefüggésben lehetnek olyan fogalmakkal, mint a szakértelem, a tapasztalat, a tekintélyképesség és a megbízhatóság.

Miért számít a SEO -nak

Amanda azt mondja, hogy a SEO végül a vezetés és a konverziók vezetéséről szól, nem csak a rangsorolásról, és egyetértek ezzel a 100%-kal. A SEO története tele van azzal, hogy a guruk megrázkódnak az ügyfelek számára elért összes forgalomról, ám soha nem beszélnek arról a részről, amely valóban számít, amely értékesítés és vezet.

A Link Building történelmileg ebbe a csapdába esik, ahol mind az ügyfél, mind a linkkészítő arra összpontosít, hogy hány linket szereznek havonta, és a forgalmat a siker bizonyítékának tekintik. De valójában, amint Amanda rámutat, minden, amit egy jó SEO -nak tesz, az értékesítés növelésére kell összpontosítania. Semmi más nem számít.

Amanda elmagyarázta:

„A SEO nem csupán a rangsorolásokról szól, hanem a konverzióról szól. Az üzleti visszatérésről szól. Ez a siker megszerzése, azok a vezetők, az értékesítés, amelyre szükségünk van… az embereket egy weboldalra hozva … semmit sem jelent, ha nem konvertálnak.… Nem csak az embereket akarjuk a weboldalra vinni, hanem szeretnénk, hogy vonzzák a márkádat, és mi egy nagyon jó oka van, hogy átmenjünk a konverziós utazáshoz.”

Hírnév menedzsmentje

Amanda azt javasolja, hogy összpontosítson a vállalkozás hírnevének kezelésére, például a véleményekben, az interjúkban és a márkáról írt online írásban.

A következő statisztikákat idézi:

  • A fogyasztók 87% -a visszatér a vásárlási döntésből, ha valami negatív dolgot olvas a márkáról.
  • A fogyasztók 81% -a széles körű kutatást végez a vásárlás előtt, akár 79 napig.

Amanda előírja a megtalálhatóságot, a hitelességet és a meggyőzést, mint a sikeres keresési optimalizálás összetevőit:

„A SEO -n dolgozunk, hogy segítsünk az embereknek megtalálni minket, és akkor a legfontosabb, hogy meggyőzzük őket, vagy meggyőzzük őket, hogy ténylegesen menjenek és vásárolják meg termékünket …”

Figyelje a helyszínen kívüli jeleket

Amanda azt javasolja, hogy rendszeresen kutatja a márkáját a lehetséges problémák feltárására, az online felhasználói érzelmek figyelemmel kísérésére és a média lefedettségének felmérésére, mivel a rossz helyszíni érzelmek eltávolíthatják a felhasználókat a konverziós tölcsérből.

Kezelje a helyszíni jeleket

Az Amanda azt is javasolja, hogy használja a rólunk szóló oldalt olyan relatable történetek megosztására, amelyek a felhasználók tényleges pozitív érzéseit generálhatják a márka iránt, az érzelmi vonzerő kifejezés felhasználásával annak leírására, hogy a felhasználóknak egy About Us oldalról szerezhetők. Azt mondja, hogy ez ugyanolyan egyszerű lehet, mint a potenciális ügyfelek elmondása az üzletről.

Felhasználó által generált tartalom és hitelesség

Az interneten a leggyorsabban növekvő vállalkozások közül sok a kiváló minőségű felhasználó által generált tartalmat ápolja. Az ügyfelek ösztönzése a vélemények és képek közzétételére segít a termékekbe vetett bizalom kialakításában.

Amanda elmagyarázza:

„És aztán egy patosz szempontból is, tudod, hogy valóban ilyen felhasználó által generált tartalmat szereznek, és az emberek kapcsolatba kerülnek… mert alapvetően az emberek emberektől vásárolnak, és annál inkább az ember és az érzelmesebbek lehetünk az értékesítési folyamatunkban, annál valószínűbb, hogy megszerezzük ezt a vásárlást, és azt a kapcsolatot, amelyet ténylegesen át kell jutnunk a közönség számára.”

Az újságíróknak való hangzás

Ez az utolsó rész, amely az újságírók számára az újságíróknak szóló ötleteket, olyasmi, ami az építőipari vállalatokat következetesen hibáztatja. Tudom, mert állandóan megkeresem őket, és következetesen rossz megközelítésük van, ami túl sok a linkekre összpontosít, és nem elég a közönség megértésére.

A SEO kezdeti napjaiban (a 2000 -es évek elején) a Link Building -re szakosodtam. Még a Link Building Forum moderátora voltam a WebMasterWorld -nál. Bár már nem csinálom a Link Building -t, hatalmas, hatalmas tapasztalatom van, hogy meggyőzzem a kiadókat, hogy linket adjanak ügyfeleimnek.

Véleményem szerint az újságírók PR -jét szigorúan meg kell fordulni a márka expozíciója érdekében. Ne tedd a linkeket a célra.

Ehelyett összpontosítson a pozitív történetek újságírókkal történő felépítésére, és hagyja, hogy ezeket a cikkeket link hozzáadásakor vagy anélkül írják, hagyja, hogy döntsenek. Ami akkor fog történni, hogy a fogyasztók kimennek, és beírják vállalkozása nevét a Google -ba, és ez egy erős, erős jel. Inkább több ezer fogyasztó, aki a weboldalam nevét a Google -on írja be, egy maroknyi link, minden nap, egész nap.

Erősen egyetértek azzal, amit Amanda mond az újságíró közönségének megértéséről:

„Az újságírók 92% -a azt mondja, hogy a közönség megértése döntő jelentőségű számukra, hogy fontolják meg a történeti hangmagasságot.”

A közönség megértése rendkívül fontos. Még mélyebben megyek, és azt javaslom, hogy megértsük, mi motiválja a közönséget. Összpontosítson azokra az okokra, amelyek miatt az újságíró olvasói rákattintanak egy cikkcímre, amely a Google News -on jelenik meg. Miután megértette ezt a részt, gyakorlatilag garantálhatom, hogy a PR -tájékoztatási jóváhagyási arányok gyorsan növekednek.

Elvihető

A SEO jótékonysági podcast -epizód, amelyen az Amanda Walls bemutatja, új módszert mutat be a Google EEAT -val (szakértelem, tapasztalat, tekintélyképesség, megbízhatóság) jelek felépítésére, a hitelességre, az érzelmekre és a logikára összpontosítva a tartalomstratégiában. A Walls hangsúlyozza az Arisztotelész meggyőző alapelveit, hogy befolyásolja a jó hírnevet, a márkaérzékelést és az átalakítást, ösztönözve a SEO stratégiákat az értelmes üzleti eredményekre, mint például a Leads and Sales, a jobb keresési láthatósággal, amely támogatja ezeket a célokat.

Nézze meg a SEO jótékonysági epizódot az EEAT -on:

Az Eeat újraképzése Amanda falakkal

https://www.youtube.com/watch?v=jz2ouss6ndm

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.