A közösségi médiában való elkötelezettség jövője
A rövid formájú videók már nem átmeneti tendencia-itt vannak, hogy maradjanak. Rövid klipek az olyan platformokon, mint a Tiktok, az Instagram
A rövid formájú videók már nem átmeneti tendencia-itt vannak, hogy maradjanak. Rövid klipek az olyan platformokon, mint a Tiktok, az Instagram
Növekszik a marketing munkahelyek, és sok szakember elégedett szerepe. A technológiai és munkakörnyezetek gyors változásai azonban új kihívásokat jelentenek. A LinkedIn
Egy nemrégiben készített videointerjúban a YouTube Liaison René Ritchie beszélt Todd Beaupré -nal, a YouTube Growth & Discovery vezető igazgatójával, hogy
Visszatekintve a tavalyi évre, a hamis tartalom új csúcsokat ért el, és kihívást jelent a marketingszakemberek számára, hogy kiemelkedjenek hiteles, vonzó
Egy új LinkedIn -jelentés megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan változtatják meg a marketing siker mérésének megközelítését. A jelentés, a Microsoft, a
A YouTube vezérigazgatója, Neal Mohan bejelentette, hogy a TV -képernyők a legnépszerűbb eszközök lettek az Egyesült Államokban a YouTube nézéséhez, meghaladva
Egy nemrégiben a LinkedIn -jelentés kimutatja, hogy a B2B marketingszakemberek 72% -a elárasztja az AI átalakításának sebességét. Karin Kimbrough, a Linkedin
A közelmúltbeli közösségi média vitában, Rene Ritchie, a YouTube alkotói kapcsolattartója olyan kérdésekkel foglalkozott, amelyekkel a Google Traffic befolyásolja a YouTube
Több mint 26 millió Tinder meccs naponta egy vagy több oka is lehet arra, hogy miért szeretne valakit keresni a Tinderen.
A közösségi hálózatok interakciós, oktatási, szórakoztatási és egyéb célokra szolgáló platformok. Ezek a hálózatok magukban foglalják az e-maileket, csevegéseket, blogokat, fórumokat,