1923-as alapítása óta a Walt Disney Company milliárdok szívét hódította meg.
Legtöbben különleges emlékeink vannak kedvenc szereplőinkről, legyen szó Miki egérről vagy Buzz és Woodyról a Toy Storyból.
A Walt Disney Company hosszú élettartamának egyik fő oka az, hogy képes felismerni és elfogadni a trendeket.
Nem meglepő, hogy TV-előfizetéses szolgáltatást nyújt a Disney Pluson keresztül. De a Disney+ statisztikái tükrözik a sikert?
Nézzük meg az előfizetéses szolgáltatás mögötti statisztikákat.
Érdekes Disney+ statisztikák 2023-ban
Az alábbiakban felsoroljuk a Disney Plus leglenyűgözőbb statisztikáit és tényeit:
- A Disney+ véget ért 164,2 millió előfizető világszerte 2023-ban, felfelé 118,1 millió 2021-ben.
- A szolgáltatás azt várja, hogy elérje 260 millió Disney+ előfizetők 2024-ig.
- A Disney Plus alkalmazás rendelkezik felett 22 millió letöltés.
- Elérte a Disney+ bevételét 7,4 milliárd dollár 2022-benfelfelé 5,2 milliárd dollár 2021-ben.
- Közvetlenül a fogyasztóknak globális bevétele kb 4,7 milliárd dollár 2022 első negyedévében.
- A Disney Plus megvolt a piaci részesedés 15%-a a streaming szolgáltatásokban 2022-ben.
- A Disney+ előfizetők 58%-a Indiából és az Egyesült Államokból származnak.
- 45% az összes Disney Plus felhasználó közül 18 év alattiak.
- A Disney Plus a családokat célozza meg, nem csak a gyerekeket.
Érdekes módon a Disney Plus csak 2019 novemberében jelent meg.
Mégis, egy neves multinacionális vállalat tagjaként felgyorsította a növekedést.
Ezenkívül azon kevés iparágak egyike, amelyek terjeszkedni tudtak a járvány során.
Tehát minden további elterelés nélkül merüljünk el a Disney+ statisztikáiban, amelyek e sikertörténet mögött állnak.
Hány előfizetője van a Disney Plus-nak?
1. A Disney Plusnak 164,2 millió előfizetője volt 2022 negyedik negyedévében, szemben a 2021 negyedik negyedévi 118,1 millióval.
2020 végén 73,7 millió előfizető volt.
Disney Plus előfizetők száma 2020 és 2022 között
Év | Előfizetők száma millióban |
2022 IV. negyedév | 164.2 |
2022. harmadik negyedév | 152.1 |
2022. második negyedév | 137.7 |
2022. I. negyedév | 129.8 |
2021 IV. negyedév | 118.1 |
2021. harmadik negyedév | 116 |
2021. második negyedév | 103.6 |
2021. I. negyedév | 94.9 |
2020 IV. negyedév | 73.7 |
2020. harmadik negyedév | 60.5 |
2020. második negyedév | 33.5 |
2020. I. negyedév | 26.5 |
2. A szolgáltatás várhatóan 2024-re eléri a 260 millió Disney Plus előfizetőt.
(CNBC)
A Disney+ újdonság lehet a streaming világban, de a cég lendületet épített a tartalomkészítés és a szolgáltatáscsomagok révén. Ennek eredményeként az előfizetők számának növekedésére és a közötti elérésre számít 230-260 millió Disney Plus felhasználók 2024-ig.
Disney Plus előfizetők ország szerint
3. Indiában van a legtöbb Disney+ előfizető 52 millióval, ami a világ összes előfizetőjének 32%-át jelenti.
(FlixPatrol)
Az Egyesült Államok a második helyen áll 42 millió Disney+ előfizetővel, ami a globális előfizetők 26%-a.
A harmadik helyen Brazília és az Egyesült Királyság áll 8, illetve 7,5 millió felhasználóval.
Ország | Előfizetők száma |
India | 52 000 000 |
Egyesült Államok | 42 000 000 |
Brazília | 8 000 000 |
Egyesült Királyság | 7 500 000 |
Indonézia | 6 000 000 |
Mexikó | 6 000 000 |
Németország | 5 000 000 |
Kanada | 4 400 000 |
Ausztrália | 3 700 000 |
Japán | 3 600 000 |
Franciaország | 2 600 000 |
Argentína | 2 000 000 |
Thaiföld | 2 000 000 |
Spanyolország | 1 700 000 |
Olaszország | 1 500 000 |
Chile | 1 000 000 |
Colombia | 1 000 000 |
Malaysia | 1 000 000 |
Dél-Korea | 1 000 000 |
Svédország | 1 000 000 |
Más | 11 200 000 |
Általános Disney Plus tények
A Walt Disney Company nagyrészt a széles Disney-közönség-demográfia megteremtésével építette fel sikerét. Ugyanez az elv vonatkozik a Disney+-ra is.
3. A Disney film- és tévéprojektek 80%-a a Disney+-ra kerül.
(CNBC)
2021 decemberében a Disney bejelentette, hogy kb TV- és filmprojektjeinek 80%-a közvetlenül a Disney+-on sugározná, beleértve Star Wars, Marvel és National Geographic tartalom.
A Star Wars spin-off sorozatának, a Mandaloriannak sikerült számtalan előfizetőt vonzani a platformra.
4. Az erős Disney+ bevétel miatt a vállalat a világjárvány alatt is talpon maradt.
(Reuters)
A járvány súlyos megzavarta a Disney legjelentősebb bevételi forrásaitmint például a vidámparkok és üdülőhelyek. Az utazási és látványossági korlátozások lehetetlenné tették, hogy ezekre az örökölt bevételi forrásokra támaszkodjanak a járvány csúcspontján.
Mégis, az újonnan elindított Disney Plus streaming szolgáltatás bevételt generált és új felhasználókat vonzott a járvány idején.
5. Az ügyfelek élménye a Disney sikerének kulcsa, még online is.
(Adattömbök)
Mindenki tudja, hogy a Disney kiemelt figyelmet fordít a vásárlói élményre. A park látogatói az attrakciós alkalmazáson keresztül tervezhetik meg napjukat. Az üdülőhelyek és a körutazások látogatói egyedülálló és varázslatos pillanatokat élvezhetnek a legénységgel.
Ésszerű, hogy a Walt Disney Company minden Disney-ügyfelet ugyanúgy kezel, és a Disney+ előfizetőinek ugyanolyan minőségű élményt nyújtson. A vállalat valós idejű adatelemzést és AWS-megoldásokat használ az online élmény optimalizálására.
6. A Disney+ 33 milliárd dollárt tervez új tartalmakra költeni.
(Tech Crunch)
A Disney Plus 33 dollárral sokat fektet a tartalomkészítésbe, hogy szélesebb közönséget vonzzon milliárdos beruházás célja, hogy új előfizetőket vonzzon új tartalommal.
A tartalomgondozás, beszerzés és létrehozás folyamata lehetővé teszi a Disney+ számára, hogy versenyezzen az olyan streaming óriásokkal, mint az Amazon Prime Video és a Netflix.
Disney Plus bevételi statisztikák
A bevételekhez kapcsolódó Disney+ statisztikák ennek a viszonylag új streaming szolgáltatásnak a jelentős és gyors növekedését mutatják.
7. A Disney Plus bevételét 2022-ben 7,4 milliárd dollárra becsülték, ami 42%-kal haladja meg a 2021-es bevételt.
(Alkalmazások üzlete)
A cég bevétele 2021-ben elérte az 5,2 milliárd dollárt, ami 86%-os növekedés a 2020-as 2,8 milliárd dollárhoz képest.
Év | Bevétel, milliárd dollárban |
2020 | 2.8 |
2021 | 5.2 |
2022 | 7.4 |
8. A streaming szolgáltatás még nem jövedelmező.
(Reuters)
A gyors és folyamatos növekedés ellenére a Disney+ még nem termel nyereséget. Ahogy a cég szándékában áll tovább fektetni a tartalomalkotásba és az infrastruktúra-fejlesztésbe, az nem valószínű, hogy a Disney Plus nyereséges lesz az elkövetkező években.
Ennek ellenére a gyors ütemű növekedés megtehetné a vártnál hamarabb hozza meg a jövedelmezőséget.
9. A Disney+ felhasználónkénti átlagos bevétele elérte a havi 6,68 dollárt Kanadában és az USA-ban.
(CNBC)
Az előfizetés ára a 2021-es 5,80 dollárról Kanadában és az Egyesült Államokban emelkedett 6,68 dollár 2022-ben.
Annak ellenére, hogy a felhasználók többet költenek előfizetéseikre, továbbra is hűségesek a streaming platformhoz. Bizonyíték arra, hogy az új tartalom kifizetődik!
10. 2022 első negyedévében a Közvetlenül a fogyasztóknak globális bevétel elérte a 4,700 millió dollárt.
(Statisztika)
A Disney+ a Disney Direct-to-Consumer bevételi szegmensének legjelentősebb részét alkotja. Míg a DtC szolgáltatás a második legkisebb szegmens a Disney-bevételek lebontásában, a 2021 első negyedévi 3,5 milliárd dollárról majdnem majdnem 4,7 millió dollár 2022 első negyedévében.
Disney Plus piaci részesedés
11. A Disney+ 15%-os piaci részesedéssel rendelkezett a streaming szolgáltatások terén 2022 végén, szemben a 2020 végi 18%-kal.
(Kereselem Sage)
2020 elején a szolgáltatás 16%-os részesedéssel rendelkezett a SVOD-piacon, szemben a 2019-es 15%-kal.
Év | Disney+ piaci részesedés SVOD-ban |
2019. 4. negyedév | 15% |
2020. 1. negyedév | 16% |
2020. 2. negyedév | 17% |
2020. 3. negyedév | 17% |
2020. 4. negyedév | 18% |
2022. 4. negyedév | 15% |
Disney Plus Demográfia
Ki a Disney+ elsődleges célpontja? Statisztikáinak gyors áttekintése pontos képet fest a fő célközönségről.
12. Az összes Disney Plus felhasználó 45%-a 18 év alatti.
(A Dis bennfentes)
Az előfizetők 23%-a 18-34 év közötti, 32%-a pedig 35 év feletti. A Disney+ programok elsősorban a gyerekeket vonzzák. Azonban a vágy, hogy új tartalmat fejleszteni biztosítja, hogy a Disney Plus megszólítsa az idősebb közönségcsoportokat.
13. Körülbelül 10 Disney+ nézőből 7 fehér.
(A Dis bennfentes)
A Disney Plus nézőinek 69%-a fehér, 17%-a spanyol, 10%-a fekete és 2%-a ázsiai vagy más etnikumú.
14. A Disney Plus célpiaca a családok, nem a gyerekek.
(Referencia)
Nem szabad elhinned, hogy a Disney Plus csak a gyerekekre összpontosít. Éppen ellenkezőleg, inkább szereti családokhoz szólítanak fel. A családok azok A Disney legnagyobb költői és bevételi források. Nyaralási és attrakciós célpontjai generációkon átívelő tevékenységeikről híresek.
Ugyanez az elv vonatkozik a streaming portfóliójára is. A Disney+ új tartalmai között szerepelnek olyan filmek, sorozatok és dokumentumfilmek, amelyeket nem kifejezetten fiatalabb közönségcsoportoknak terveztek. Által vonzó a családi egységhez mint egész a tartalom sokszínűsége révén a Disney Plus célja, hogy minél változatosabb felhasználói csoportokat vonzzon.
Disney Plus előfizetői statisztika
A Disney+ előfizetéssel kapcsolatos tények rávilágítanak a járvány valódi hatására a szolgáltatás növekedésére.
15. A Disney Plus előfizetőinek száma 37%-kal nőtt a járvány alatt.
(Reuters)
A járvány nagyban hozzájárult a streaming szolgáltatások népszerűségének növeléséhez. A Disney+ előfizetői bázisát fejlesztette ki 37% 2021 és 2022 között.
16. 2022 első negyedévében a Disney+ előfizetőinek száma 3,5 millióval haladta meg a Netflixet.
(Tech Crunch)
Talán a legnagyobb meglepetés a streaming szektorban a növekedés üteme volt más, állítólag népszerűbb streaming platformokhoz, például a Netflixhez képest. 2022 elején a Disney+ erőfeszítései fokozták 11,8 millió előfizetővela Netflixhez képest, amely hozzátette csak 8,3 millió.
17. A teljes Disney streaming portfólió előfizetéseinek száma 235,7 millió felhasználó.
(Tech Crunch)
A Disney+ csak egy eleme a Disney streaming portfóliójának, beleértve az olyan szolgáltatásokat, mint az ESPN+ és a Hulu. Elérte a Disney streaming portfólió összes előfizetését 235,7 millió -vel 47,2 millió a Hulu, 24,3 millió az ESPN+ és 164,2 millió a Disney Plus.
Tekerje fel
Összefoglalva, a Disney+ statisztikái értékes betekintést nyújtanak teljesítményeibe. A Disney Plus sikere a levont tanulságokon alapul ügyfélélményt és a célközönség demográfiai adatait más Disney szolgáltatásból.
Bár a Disney+-nak még nem termelt nyereséget, a szolgáltatás ezt mutatja a növekedés ígéretes jelei. A népszerű streaming platformok jelentős versenytársává nőtte ki magát, és az új tartalmak fejlesztésére irányuló erőfeszítései továbbra is új családokat vonzanak.
Kétségtelen, hogy ha a Disney Plus meg tudja felelni az előfizetők elvárásainak a tartalom sokszínűsége és elérhetőségea platformon minden megtalálható, amire szüksége van uralják a piacot.