A Roblox az egyik legnépszerűbb online játékplatform gyerekeknek és tinédzsereknek, több mint 66,1 millió ember világszerte naponta Robloxon játszik. Ez egy felhasználó által generált játékkészítő rendszer, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy barátaikkal együtt fejlesszék és élvezhessék játékaikat.
Ebben a bejegyzésben a Roblox legérdekesebb statisztikáit nézzük meg. Azt is megvizsgáljuk, miért olyan népszerű a cég, és hogyan változtatja meg a játékipart.
Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni erről a hihetetlen platformról!
A szerkesztő választása
- A Robloxot többre értékelték 38 milliárd dollár 2023 márciusától.
- Felett 214,10 millió a felhasználók minden hónapban játszanak a Robloxon.
- Közel A Roblox játékosok 80%-a 2023 márciusában 16 éven aluliak.
- A Roblox platform jelenleg véget ért 9,5 millió fejlesztő.
- 2023-tól a Roblox rendelkezik 4,04 millió és 8,3 millió előfizetők a YouTube-on és a Twitch-en.
- A Robloxnak vége 500 millió letöltés 2023 januárjától.
- Vége van 40 millió játék Robloxban 2023-tól.
- Roblox első helyen végzett a topban ingyenes kalandkategória a Google Store-ban, és elsőként az Apple Store-ban a 2023-as akciókategóriás játékokhoz.
Általános tények a Robloxról
Az első dolog, amit tudni kell a Robloxról, hogy 2005-ben alapította David Baszucki és Erik Cassel. A két vállalkozó egy „virtuális Lego” platform létrehozását képzelte el, ahol az emberek játékokat hozhatnak létre és játszhatnak velük másokkal.
Pontosan ezt tették! Tekintse meg ezeket a statisztikákat, amelyek általános képet mutatnak a Roblox növekedéséről:
1. 2023 márciusában a Roblox értéke több mint 38 milliárd dollár.
(Piacfigyelő)
A Roblox cég értéke a világ egyik legértékesebb szerencsejáték-társaságává teszi. 2020-ban a Roblox értéket adták 29,5 milliárd dollár. Ez odáig nőtt 38 milliárd dollár 2023 márciusában 8,5 milliárd dolláros növekedés az elmúlt két évhez képest.
2. Havonta több mint 214,2 millió ember játszik a Robloxon.
(Sportskeeda)
Ez nagyon sok ember! És ilyen nagy és elkötelezett Roblox játékosok száma mellett nem csoda, hogy Roblox ilyen gyors növekedést tapasztal. Ezek a számok mind nagyon pozitív képet festenek a Roblox jövőjéről. A cég valamit jól csinál, és nem mutatkozik annak jele, hogy hamarosan lassulna.
🎉 Érdekes tény A Roblox felkerült a Top Banned Video Games listára. 2006-ban jelent meg, de a 2010-es évek végén hatalmasra nőtt, mert a játékosok létrehozhattak játékokat. Sajnos néhány alkotó sértő cuccokkal készített játékokat. Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a legnépszerűbb tiltott videojátékok listájáról szóló cikkünket. |
Roblox bevételi statisztika
2023 első negyedévében a Roblox Corporation lenyűgöző eredményt ért el összbevétele körülbelül 655,3 millió dollár. Ez a figyelemre méltó adat megfelel az alkalmazáson belüli vásárlások globális piacának, amely 141,75 milliárd dollárról (2022) 176,63 milliárd dollárra (2023) nőtt.
Miután áttekintett néhány általános tényt a Robloxról, nézzük meg az alkalmazás bevételi statisztikáit.
3. A Roblox Corporation 2022-ben több mint 2,2 milliárd dollár bevételről számolt be.
(Alkalmazások üzlete)
A társaság nettó eredménye nőtt 923 millió dollártól 2020-ban ig 1,9 milliárd dollár 2021-ben hogy 2,2 milliárd dollár 2022-ben. Ezek a statisztikák azt jelentik, hogy a Roblox sok bevételt termel, és nyereséges.
A Roblox 2021 márciusában egy közvetlen New York-i tőzsdei (NYSE) tőzsdére lépett. A szerencsejáték-cég 535 millió dollárt vett fel a Roblox értékelése alapján. 38 milliárd dollár. Ez csak azt mutatja, hogy a befektetők mennyire hisznek a vállalat potenciáljában.
A Roblox a 3. legtöbb bevételt hozó mobiljáték, hatalmas, 1,2 milliárd dolláros bevétellel. Az egyedülálló az, hogy a profit nagy része a reklámokból származik, ellentétben más szerencsejáték-cégekkel.
Ráadásul az Egyesült Államokban több mint 203 millió játékossal a Roblox a hatodik legnépszerűbb játékalkalmazás lett 2020-ban.
4. Január és április között a Roblox platformot a legtöbb bevételt hozó játékalkalmazásnak titulálták az Egyesült Államokban.
(Statisztika)
Felett 3 millió dollár a napi bevételben a Robloxot a legtöbb bevételt hozó játékalkalmazásnak minősítette, ami több mint a bevételt eredményezte 207 millió dollár. A Rec Room 552 ezer dollárral a második helyen végzett.
Roblox értékesítési statisztika
Az értékesítés az egyik legkritikusabb mérőszám bármely vállalkozás számára, és a Roblox sem különbözik egymástól. Még lenyűgözőbb, hogy ezek a Roblox-figurák tovább fognak növekedni. Az előrejelzések szerint A Roblox 5,7 milliárd dollárt termel 2025-ig.
Ez a gyors növekedés részben annak köszönhető, hogy a Robloxnak nagyon lojális felhasználói bázisa van. az amerikai és kanadai felhasználók 28%-a naponta térjen vissza a platformra. Ez minden vállalkozás számára kulcsfontosságú mérőszám, amely megmutatja, hogy az emberek használják a terméket.
5. A Roblox felhasználók több mint 11,18 milliárd órát töltöttek a platformon.
(Visszalinko)
Az átlagos felhasználó kb 2,6 óra Robloxon minden nap. De vége 214 millió játékos minden hónapban aktív ezen a platformon, nem meglepő, hogy egy jelentés halmozott összeget mutatott 11 milliárd óra‘ értékű eljegyzés.
Roblox demográfia
A megcélzott demográfiai adatok megértése az egyik legfontosabb dolog minden vállalkozás számára.
A Roblox felhasználók többsége 13 és 17 éves kor között. Sok felhasználó azonban kívül esik az átlagos Roblox-játékosok korosztályán. A felhasználók 14%-a felnőtt. Ezek a Roblox-statisztikák minden vállalkozás számára kulcsfontosságú demográfiai mutatót képviselnek, mivel a felnőttek több rendelkezésre álló jövedelemmel rendelkeznek, mint a gyerekek.
6. Jelenleg a Roblox játékosok 80%-a 16 éven aluli.
(Sage & Sportskeeda kereslet)
Ez a korkülönbség biztosítja, hogy a Roblox tovább növekszik. Ahogy egyre több minden korosztályú ember fedezi fel a platformot, a cég felhasználói bázisa csak nőni fog.
Földrajzilag a Roblox napi felhasználóinak többsége az Egyesült Államokban és Kanadában található. A platform azonban rendelkezik felhasználók több mint 180 országbannagy teret adva a bővítésre.
7. Mivel a Roblox-felhasználók 51%-a férfi és 44%-a nő, a platformon majdnem egyenlő a nemek közötti megoszlás.
(igény)
A játékvilág hatalmas, több mint 1,7 milliárd férfi játékos csatlakozik a szórakozáshoz. A Roblox is jelentős változást tapasztalt felhasználói demográfiai adataiban. 2016-ban egy jelentés szerint vannak ilyenek A női játékosok 35%-a. De mostanra a táj fejlődött, egyenlő nemi megoszlással és sokféle felhasználói körrel büszkélkedhet a különböző korcsoportokban. Fantasztikus dolog tanúi lenni a folyamatosan változó és befogadó közösségnek a Roblox platformon!
Roblox játékos statisztika
Az átlagos Roblox aktív játékosbázis megértése létfontosságú a játékfejlesztők számára. Segít nekik meghatározni, hogy ki a célközönségük, és milyen típusú tartalmat kell létrehozniuk.
🎉Mókás tény A játék- és e-sport piac 3,09 milliárd aktív videojátékossal büszkélkedhet világszerte. Ha kíváncsi az aktív játékosok statisztikáira, nézze meg ezt: A globális online adatvédelem és biztonság 2023-as alapvető trendjei |
Íme néhány statisztika a Roblox játékosairól és fejlesztőiről.
8. A platformnak több mint 9,5 millió fejlesztője van.
(Visszalinko)
A fejlesztők kulcsfontosságúak minden játék sikeréhez. Ők felelősek olyan tartalom létrehozásáért, amelyet a Roblox játékosai élvezni fognak. Lenyűgöző számú fejlesztő dolgozik aktívan új tartalom létrehozásán a platformon.
💡 Tudtad? Minden nap elképesztően 66 millió felhasználó csatlakozik a Robloxhoz mobileszközökön, asztali számítógépeken és Xboxon. Hamarosan a Roblox a Meta Questen, a legjobb VR headseten lesz! Ha 13 éves vagy idősebb, elmerülhet ebbe az izgalmas világba. Roblox jön @MetaQuestVR. A fejlesztőknek szánt nyílt béta hamarosan elérhető lesz az App Labban. További információ az alábbi linken https://t.co/jaf5hdOsEr pic.twitter.com/efGISIJuK1 — Roblox (@Roblox) 2023. július 12 |
9. A Roblox-felhasználók több mint 72%-a okostelefonon keresztül érte el a platformot.
(Sportskeeda)
2023-tól a a felhasználók teljes százaléka A Roblox okostelefonon keresztüli elérése 72%-ra nőtt. Asztali számítógépet használó lejátszók csak körülbelül 25%-ra halmozódott fel, míg 3%-uk használt konzolokat.
Összefoglaló
A Roblox egy elterjedt platform, amely sok potenciállal rendelkezik. A cég nagy és sokszínű felhasználói bázisa csak növekedni fog. A felhasználók számának növekedése a következő években magasabb piaci értéket eredményez.
A felhasználók több időt töltenek játékkal és játékokkal. Ezenkívül sok fejlesztő folyamatosan új tartalmat hoz létre a Roblox aktív felhasználóinak.
Tehát, ha biztonságos és szórakoztató helyet keres a játékhoz, akkor ezt a mobiljátékot érdemes megnézni.
GYIK
-
Mennyire biztonságos a Roblox?
A Roblox számos intézkedést megtesz annak érdekében, hogy minden felhasználó biztonságban legyen. Például van egy moderátorcsapata, amely a platform figyeléséért és a nem megfelelő tartalom eltávolításáért felelős. Ezenkívül a felhasználók által generált összes tartalmat egy olyan rendszer szűri, amely észleli és eltávolítja az irányelvek megsértését.
-
Milyen betegségek esetén alkalmazható a Roblox?
A Roblox elsősorban játékplatform. Azonban más célokra is használható, például oktatási és üzleti célokra.
-
Mennyibe kerül a Roblox?
A Roblox ingyenesen letölthető és játszható. Néhány játékon belüli vásárlás azonban végrehajtható. Ezek teljesen opcionálisak, és nem szükségesek a játékokban való előrelépéshez.
-
Mi az a Roblox Corporation?
A Roblox Corporation a Roblox platform tulajdonosa és üzemeltetője. A céget 2005-ben alapították, központja a kaliforniai San Mateoban található.
-
A Roblox népszerű?
Igen, a Roblox egy vírusos platform. A Roblox statisztikái szerint havonta több mint 214,2 millió ember játszik a Robloxon, ami lenyűgöző. Ezenkívül a platformnak több mint 9,5 millió fejlesztője van, akik folyamatosan új tartalmat készítenek a játékosok számára.
-
Mi az a Robux?
A Robux a Roblox platform virtuális pénzneme. Különféle tárgyak, például ruhák és avatarok kiegészítői vásárlására használható. Ezenkívül bizonyos típusú játékokat is beszerezhet, és játékon belüli vásárlásokat is végezhet.