Az új adatok megerősítik, hogy az AIO egyre jelentősebb forgalomforrássá válik a YouTube csatornákra. A közelebbi pillantás azt mutatja, hogy az összetett keresési lekérdezések, amelyekre a hagyományos organikus keresés nem megfelelően válaszol, lehetőséget teremt az optimalizált YouTube -videókra, de csak bizonyos témákra.
BrightEdge adatok a YouTube -on és az AIO -n
A BrightEdge adatai azt mutatják, hogy a YouTube jelenléte a Google AI áttekintésein (AIO) a hónap folyamán gyorsabban növekszik. Január 1-je óta 21% -os növekedés volt, és január és február 36,66% -os havi növekedése volt.
Az adatok felfedték, hogy milyen videotartalmat élvez az AIO -ból.
Témák és kulcsszavak egy AIO -val, amely a YouTube -ot idézi:
- Oktatási tartalom (31,2%): A „How-To” lekérdezések 22,4%-kal vezetnek
- Vizuális demonstrációk (28,5%): Fizikai technikák, stílusvezetők
- Ellenőrzés/példák (19,7%): Termék -összehasonlítások, vizuális bizonyíték
- Jelenlegi események (8,2%): Hírek törése, élő lefedettség
Mely iparágak részesülnek a legjobban az AIO -ban szereplő videókból?
A BrightEdge -adatok azt mutatják, hogy az egészségügyi témák a leginkább részesültek előnyben, szorosan követte az e -kereskedelemmel kapcsolatos témákat. Az oktatás csak a hivatkozások kevesebb mint 4% -át tette ki.
Itt vannak az ipar teljes rangsorolása:
- Egészségügy: 41,97%
- e -kereskedelem: 30,87%
- B2B Tech: 18,68%
- Pénzügy: 9,52%
- Utazás: 8,65%
- Biztosítás: 8,62%
- Oktatás: 3,87%
A Google aktívan célozza a videotartalmat
Sokan úgy érzik, hogy kényelmesebben fogyasztják a videotartalmat, különösen olyan témákban, ahol valami hobbihoz kapcsolódnak, de a pénzével vagy az életével (YMYL) témákkal kapcsolatban, amelyek az egészséggel és a pénzügyekkel kapcsolatos.
Az adatok azt mutatják, hogy változás történik a Google AIO -ban, hogy a videókat válaszként integrálják. A Google AI egyértelműen multimodálissá válik.
Ezek az a fajta videók, amelyeket az elemzés megemlített, amely előnyös az AIO -ban a videó hangsúlyának hangsúlyozásából:
- „Vizuális demonstrációk
- Lépésről lépésre oktatóanyagok
- Termék -összehasonlítások
- Valós példák ”
Megdöbbentő adatpont az, hogy a YouTube -idézetek csaknem 70% -a kapcsolódik az utasításokhoz vagy a demonstrációkhoz.
- Oktatási 35,6%
- Vizuális bemutató 32,5%
Elvitel
A BrightEdge azt sugallja, hogy a termék demonstrációk prioritása, lépésről lépésre az oktatóanyagok és az összehasonlító tartalom fókuszálása hasznos stratégia lehet, ha a Google az AIO -ban a YouTube -idézetekre való hangsúlyt fekteti.
Olvassa el a BrightEdge elemzést:
A YouTube vezérigazgatójától: A 2025 -ös nagy fogadásaink