A Google értékes SEO -elvitel megosztja a minőségi értékelők irányelveit

Peter

A közelmúltban a Search Central Live NYC-n, a Google John Mueller megvitatta a harmadik féltől származó minőségi értékelőket, akiket a Google keresési algoritmusainak változásainak értékelésére használnak. Noha ezt nem fogalmazták meg kifejezetten, az árnyalatra utaltak: az ember hurokban tartása továbbra is fontos tényező a SEO-döntések finomításában.

Harmadik fél minőségi értékelõi

Remélhetőleg mára már mindenki tudja, hogy a Google harmadik fél minőségi értékelõit alkalmazza az algoritmusváltozások felülvizsgálatára, és visszajelzéseket ad, amelyek felhasználhatók a különféle algoritmus-frissítések és tesztek sikerének megítélésére. Valójában nem befolyásolják az egyes webhelyek rangsorolását, megítélésük az algoritmusok hatékonyságáról szól, amelyek maguk is az interneten több százezer és millió webhelyet érintnek.

Rendszerint az ilyen ítélet arról szól, hogy egy webhely hasznos -e vagy sem nagyon szubjektív (személyes vélemény kérdése). Ez az oka annak, hogy a Google iránymutatást hozott létre a minőségi értékelők számára, hogy szabványosítsák az értékelők által alkalmazott kritériumokat, és objektívebbé teszik ítéleteiket (például az igazi vagy hamis tények figyelembevétele).

Itt van, a jegyzeteim szerint, hogyan magyarázta John Mueller:

„És az egyik módja annak, hogy az úgynevezett minőségi értékelőkkel együtt dolgozunk. Ezek külső emberek, akik áttekintik a keresési eredmények minőségét, akik áttekintik a weboldalak minőségét, hogy tudatjuk velünk, jó helyen vagyunk? A helyes irányba haladunk? Azok a változások, amelyeken ténylegesen értelmezhető és elfogadhatóak számodra?”

Figyelemre méltó az a csere, hogy az algoritmusok megítélésének lényege az, hogy elfogadhatók -e az emberek számára.

Mueller ezt követően bemutatta a Minőségi Raters irányelveinek témáját és azt, hogy a SEO -k és a kiadók számára fontos az olvasás. Valójában fontosnak nevezi, és ösztönzi mindenkit, aki a jobb rangsorolással foglalkozik, hogy legalább elvégezze az egyén számára fontos témákat.

Folytatta:

„Tehát van egy olyan iránymutatás, amelyet közzétettünk ezekre a minőségi értékelőkre, amelyek szerintem valóban meglepően fontos. Ez egy óriási könyv, amit nem ismerek, 180 oldal hosszú. De ez sok útmutató, ahol valamilyen módon kidolgozzuk azt, amit a minőségi értékelőknek értelmeznek a tartalom szempontjából. És ez nyilvánosan elérhető. Önnek is megtekintheti magát.

Úgy gondolom, hogy a legtöbb webhelynek van értelme, legalább átment rajta, vagy talán irányíthatja az F -t, és átkutatja azt olyan kulcsszavakra, amelyek érdekelnek, hogy megértsék, mit gondol a Google, amikor változtatásokat hajt végre. ”

A Minőségi Raters iránymutatásai nem a rangsorolási tényezők kézikönyve

Három olyan SEO, akik elterjesztették azt a téves információt, miszerint a Minőségi Raters iránymutatásai bepillantást nyújtanak a Google által a webhelyek rangsorolásához. Ez hamis.

Mueller folytatja (az én parafázisom):

„Nyilvánvaló, hogy a minőségi értékelő iránymutatások nem olyan dokumentum, amely azt mondja, hogy így csináljuk a rangsorolást, de csak így vizsgáljuk felül az interneten lévő dolgokat, amikor ezeket a minőségi értékelőket kérjük.

Számos különféle feladatot végeznek nekünk, és így az egyik olyan oldalminőség, ahol azt mondják nekünk, ez egy kiváló minőségű oldal, vagy sem? Egy másik az, hogy felmérjék, hogy a keresési eredményekben bemutatott oldalak megfelelnek -e a felhasználó igényeinek. Ami néha nagyon szubjektív, de információkat adunk nekik arról, hogy mit tehetnek ott, a másik pedig A/B tesztelés, egymás melletti tesztelés, ahol a minőségi értékelőket egy oldalakkal mutatjuk be korábban, és utána egy oldalt, és elmondják nekünk, hogy ezek közül melyik valójában jobb. „

Emberek a hurokban

A Mueller minőségi értékelőkről és az általuk használt iránymutatásokról szóló vita fontos elvihetősége az, hogy az emberek hogyan reagálnak a keresési eredményekre, az a középpontjában a Google az algoritmusaikkal. Egyesek hajlamosak arra gondolni, hogy a Google algoritmusai olyan mechanikus gépekre gondolnak, amelyek megsemmisítik a keresési eredményeket, és ez nagyjából az, amik vannak, de az emberi megítélést is emulálják arról, hogy mi és nem spam, mi és nem kiváló minőségű keresési eredmény.

A Rote SEO nagymértékben a gép táplálására összpontosít, de maga a gép emulálja az emberi megítélést. A SEO -nak a mai napon több, mint azt, hogy mérlegelje, hogy a webhelyről szóló minden választás hogyan érinti az embereket, és kevésbé aggódik amiatt, hogy van -e elegendő entitási kulcsszava egy oldalon, és ha hiányzik -e a H1 cím.

Az emberi megítélés alapja a Google algoritmusának fejlesztésének

A minőségi értékelőket arra használják, hogy az algoritmusváltozások javítsák -e a keresési eredményeket az emberek számára. Az algoritmusokat az emberi reakciók, nem pedig a gépi mutatók alapján állítják be.

A minőségi értékelők irányelvei tükrözik a Google értékeit

A Google minőségi értékelő iránymutatásai nem rangsorolási kézikönyv. Meghatározzák, hogy a Google mit tart hasznos, kiváló minőségű tartalmat. Tükörként szolgálhatnak, amelyet az üzleti tulajdonosok és a SEO -k képesek megtartani a saját tartalmukkal, hogy megnézhessék, hogyan igazodik a Google magas színvonalú kritériumaihoz.

A SEO ma az emberi tapasztalatokról szól

A mélyebb üzenet, amelyet Mueller beszélt, az az, hogy a Google algoritmusai megpróbálják emulálni az emberi megítélést, ezért a SEO-knak a felhasználói élményre és a hasznosságra kell összpontosítaniuk, nem pedig az ellenőrző listákra vagy az elfoglaltságra, mint például a szerző BIOS hozzáadása felesleges információkkal, amelyek nem tesznek semmit a webhely látogatói számára.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.