A Google felülvizsgálja 15% láthatatlan kérdések statisztikáját az AI -keresés összefüggésében

Peter

A Search Central Live NYC -nél a Google John Mueller újból megvizsgálta azt a statisztikát, miszerint a Google Seees keresési lekérdezéseinek 15% -a teljesen új, és soha nem találkoztak. Arra is foglalkozott, hogy az AI megjelenése milyen hatással volt az új, a felhasználók új keresési lekérdezéseire.

A nyelv megértése

A nyelv megértése fontos a releváns keresési lekérdezések kiszolgálásához. Ez azt jelenti, hogy a Google -nak meg kell értenie annak az árnyalatnak, hogy az emberek mit jelentenek, amikor keresnek, ami magában foglalhatja a konkrét szavak szokatlan használatát vagy a szavak teljes visszaélését. Bert egy példa egy olyan technológiára, amelyet a Google használ a felhasználói lekérdezések megértésére.

A Google bevezetése Bertbe elmagyarázza:

„Több milliárd keresést látunk minden nap, és ezeknek a kérdéseknek a 15 % -a olyan, amelyet még nem láttunk – tehát olyan módszereket építettünk fel az eredmények visszaadására a lekérdezésekhez, amelyeket nem tudunk előre jelezni.

… Különösen hosszabb, beszélgetési kérdések vagy olyan keresések, ahol az olyan prepozíciók, mint például a „for” és a „to” jelentése, a jelentése szerint a keresés képes lesz megérteni a lekérdezésben szereplő szavak kontextusát. Kereshet oly módon, hogy természetesnek érzi magát számodra. ”

Vannak több ismeretlen keresési lekérdezés?

A Google -keresés áttekintésével kapcsolatban John Mueller röviden megvitatta az új lekérdezések statisztikáját a Google Search Sees, és ha az LLM -ek bármilyen hatást gyakoroltak.

A jegyzeteim szerint ez az, amit mondott:

„Az összes lekérdezés 15% -a minden nap újdonság. Ez valami, ami meglepődött, még mindig ez a helyzet. Azt gondoltam, hogy egy bizonyos ponton a legtöbb keresést arra késztettek volna, hogy az emberek csak ugyanazt kérdezzék újra és újra.

De amikor újra kiszámítjuk ezeket a mutatókat, az mindig 15%körül van. Elképzeltem, hogy talán az LLM -ek és az AI rendszerek esetében talán egy kicsit magasabb lesz az utóbbi években, de még mindig lebeg ez a szám körül .. ”

Ezután feltételezte, hogy miért marad ez a 15% -os szám, ami azt a dolgoknak tulajdonítva, amelyek mindig megváltoznak, és hogy az élet nem statikus.

Átfogalmazásom arról, amit Mueller megfigyelt:

„Fantasztikus látni, mert azt jelenti, hogy az emberek folyamatosan keresnek és keresnek valami újat … és ha az emberek abbahagynák az új dolgok keresését vagy abbahagyását, és számomra az a jele, hogy itt talán valami nincs rendben. Tehát ez nagy szám.”

Kíváncsi eredmény

Elképesztő, hogy valami olyan úttörő, mint az AI -keresés, és a vizuális keresés képessége olyan bonyolultabb kereséseket adott volna hozzá, amelyeket a Google még soha nem látott, de ez a 15% -os szám folyamatosan tartja fenn.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.