A Search Central Live NYC -nél a Google John Mueller újból megvizsgálta azt a statisztikát, miszerint a Google Seees keresési lekérdezéseinek 15% -a teljesen új, és soha nem találkoztak. Arra is foglalkozott, hogy az AI megjelenése milyen hatással volt az új, a felhasználók új keresési lekérdezéseire.
A nyelv megértése
A nyelv megértése fontos a releváns keresési lekérdezések kiszolgálásához. Ez azt jelenti, hogy a Google -nak meg kell értenie annak az árnyalatnak, hogy az emberek mit jelentenek, amikor keresnek, ami magában foglalhatja a konkrét szavak szokatlan használatát vagy a szavak teljes visszaélését. Bert egy példa egy olyan technológiára, amelyet a Google használ a felhasználói lekérdezések megértésére.
A Google bevezetése Bertbe elmagyarázza:
„Több milliárd keresést látunk minden nap, és ezeknek a kérdéseknek a 15 % -a olyan, amelyet még nem láttunk – tehát olyan módszereket építettünk fel az eredmények visszaadására a lekérdezésekhez, amelyeket nem tudunk előre jelezni.
… Különösen hosszabb, beszélgetési kérdések vagy olyan keresések, ahol az olyan prepozíciók, mint például a „for” és a „to” jelentése, a jelentése szerint a keresés képes lesz megérteni a lekérdezésben szereplő szavak kontextusát. Kereshet oly módon, hogy természetesnek érzi magát számodra. ”
Vannak több ismeretlen keresési lekérdezés?
A Google -keresés áttekintésével kapcsolatban John Mueller röviden megvitatta az új lekérdezések statisztikáját a Google Search Sees, és ha az LLM -ek bármilyen hatást gyakoroltak.
A jegyzeteim szerint ez az, amit mondott:
„Az összes lekérdezés 15% -a minden nap újdonság. Ez valami, ami meglepődött, még mindig ez a helyzet. Azt gondoltam, hogy egy bizonyos ponton a legtöbb keresést arra késztettek volna, hogy az emberek csak ugyanazt kérdezzék újra és újra.
De amikor újra kiszámítjuk ezeket a mutatókat, az mindig 15%körül van. Elképzeltem, hogy talán az LLM -ek és az AI rendszerek esetében talán egy kicsit magasabb lesz az utóbbi években, de még mindig lebeg ez a szám körül .. ”
Ezután feltételezte, hogy miért marad ez a 15% -os szám, ami azt a dolgoknak tulajdonítva, amelyek mindig megváltoznak, és hogy az élet nem statikus.
Átfogalmazásom arról, amit Mueller megfigyelt:
„Fantasztikus látni, mert azt jelenti, hogy az emberek folyamatosan keresnek és keresnek valami újat … és ha az emberek abbahagynák az új dolgok keresését vagy abbahagyását, és számomra az a jele, hogy itt talán valami nincs rendben. Tehát ez nagy szám.”
Kíváncsi eredmény
Elképesztő, hogy valami olyan úttörő, mint az AI -keresés, és a vizuális keresés képessége olyan bonyolultabb kereséseket adott volna hozzá, amelyeket a Google még soha nem látott, de ez a 15% -os szám folyamatosan tartja fenn.