A Google figyelmezteti a SEOS és az alkotókat a töltőanyag -tartalomra

Peter

A Google John Mueller figyelmeztette a kiadókat és a SEO-kat a töltőanyag-tartalomról, amelyet általában azzal a céllal hoztak létre, hogy elérjék a szó-számú küszöböt, anélkül, hogy a felhasználói élmény miatt aggódnának. Noha a recepthelyek oka ennek a figyelmeztetésnek, ez az a fajta dolog, amelyet minden SEO -t és kiadót kell aggódnia.

A töltőanyag tartalmának valószínű eredete

Amit Mueller figyelmeztette, a töltőanyag tartalma valószínűleg abból az elképzelésből származik, hogy a „tartalom King”, amelynek eredményeként a SEO gyakorlata olyan értékeket hoz létre, amelyek hasonló tartalmat hoznak létre, mint amit a Google már rangsorol, kivéve, ha tízszer jobb, hogy a versenyen tornyosuljon (10x és felhőkarcoló tartalmi stratégiák).

John Mueller figyelmezteti a töltőanyag -tartalmat

Mueller a töltőanyag -tartalomról szóló megfigyelései a Minőségi Rater -iránymutatások (QRG) legutóbbi változásainak áttekintésével összefüggésben voltak, amelyet a Google készített, hogy objektívebb szabványokat hozzon létre, hogy a harmadik fél értékelõi hogyan értékeljék a tesztelt keresési eredményeket.

Mueller elmondta, hogy a töltőanyag tartalma alacsony minőségű tartalom, amelyet úgy terveztek, hogy egy oldalt hosszabb legyen. Informálisan és lazán beszélve azt mondta, hogy a töltőanyag tartalma problematikus, mivel a felhasználók „bosszantónak” találhatják.

A jegyzeteim szerint ez az, amit mondott:

„A közelmúltban, a Minőség -értékelési iránymutatások, kevés olyan dolog van, amely szerintem érdekes néhány olyan webhelyre, amelyeket a Minőség -értékelési iránymutatásokban említettünk, amelyek korábban nem voltak ott.

Tehát ez az a fajta dolog, amely szerintem a webhelyek megvalósításához fontos. Egyrészt a töltőanyag -tartalomról írtunk, amely az a fajta bolyhos, amelyet egyes webhelyek felhelyeztek az oldalakra, hogy az oldalak hosszabbá váljanak. És néha jó okuk van az oldalak hosszabbá tételére.

De számunkra ez néha problematikus, és a felhasználók néha bosszantónak találják. Tehát ezt megemlítettük a Minőségi Rater iránymutatásokban. ”

A töltőanyag tartalma rossz felhasználói élmény

Amit Mueller hivatkozik, a QRG új 5.2.2. Szakasza, amely meghatározza, hogyan lehet objektíven megítélni, hogy egy oldalnak van -e kitöltő tartalma. A töltőanyag -tartalmat korábban az 5.2. Szakaszban fészkelték, de most a saját szakaszára bontott. A fő elvitel az, hogy a töltőanyag -tartalom felhasználói élmény problémája.

Íme, amit a QRG új szakasza mond:

„5.2.2 töltőanyag mint rossz felhasználói élmény

Az oldal fő tartalmának (MC) támogatnia kell a célját. A webhelytulajdonosoknak és a tartalom készítőinek a leghasznosabb és legfontosabb MC -t az oldal teteje közelében kell helyezniük, hogy a látogatók azonnal hozzáférhessenek.

A kiváló minőségű oldal a leghasznosabb MC -t a legszembetűnőbben. Az oldal célját támogató tartalmat anélkül, hogy közvetlenül hozzájárulnának az elsődleges célhoz, beilleszthető, de az oldalon alacsonyabban kell megjeleníteni, kevésbé kiemelkedő helyzetben. Például a receptoldalakon a recept és a recepthez közvetlenül kapcsolódó fontos támogató tartalom kiemelkedően jelenik meg a weboldal teteje közelében.

Időnként az MC tartalmazza a „töltőanyagot”-alacsony erőfeszítést, amely kevés értéket ad, és nem támogatja közvetlenül az oldal célját. A töltőanyag mesterségesen felfújhatja a tartalmat, létrehozva egy olyan oldalt, amely gazdagnak tűnik, de hiányzik a tartalom webhelyén a látogatók értékesnek találják. A töltőanyag rossz tapasztalatokat eredményezhet azok számára, akik meglátogatják az oldalt, különösen, ha az oldal céljából kiemelkedően elhelyezik a hasznos tartalom előtt.

Fontos: Az oldal célját támogató tartalom anélkül, hogy közvetlenül hozzájárulna annak elsődleges céljához, továbbra is értékes lehet, ha megfelelő módon elhelyezik. A töltőanyag olyan alacsony erőfeszítésű tartalomra utal, amely értékes és kiemelkedő helyet foglal el anélkül, hogy értéket adna, vagy anélkül, hogy hasznos vagy kielégítő lenne az oldal elsődleges céljából.

Az alacsony besorolás megfelelő, ha az oldal

● Nagy mennyiségű alacsony minőségű és haszontalan töltőt tartalmaz, ami rossz tapasztalatot okoz az oldalon látogató emberek számára

● Nagy mennyiségű vizuálisan kiemelkedő töltőanyagot tartalmaz, amely megnehezíti a hasznos MC megtalálását, ami csalódást okoz az oldalon látogató emberek számára ”

Tartalom -töltőanyag – nem csak a recepthelyekhez

A töltőanyag -tartalomról szóló új minőség -értékelési iránymutatás kifejezetten megemlíti a recepthelyeket, valószínűleg azért, mert olyan rossz hírhedten hosszú töltőanyag -tartalmuk van, hogy olyan linket kell hozzáadniuk, hogy kihagyják a hasznos részét.

Egyes SEO -k általában nem szeretik a változást, és ez valószínűleg mérgessé teszi néhány embert, de véleményem szerint minden olyan kiadónak, akinek úgy érzi, hogy hozzá kell adnia egy linket a „kihagyáshoz a receptre”, akkor valószínűleg fontolóra kell vennie, hogy valami rosszat csinálnak. Mint a Google mondja, a fontos támogató tartalomnak előzetesen kell lennie. Ha a felhasználóknak ki kell hagyniuk a tartalmat, hogy hozzá juthassanak, akkor bármi is van, ami kihagyja, nem hasznos.

A recept -webhelyek lehetnek a legrosszabb bűncselekmények a töltőanyag -tartalom esetében, de ez nem azt jelenti, hogy más résekben a kiadók figyelmen kívül hagyhatják a politikát. Minden SEO -nak és tartalomkészítőnek fel kell ismernie, hogy a töltőanyag -tartalom problematikus.

A legmagasabb rangú tartalom utánozása olyan gyakorlat, amelyet a tartalomkiadóknak átgondolniuk kell. Úgy működik, hogy a Google valójában megpróbál rangsorolni, és mesterséges szószám -célokat eredményezhet, ahelyett, hogy a felhasználó igényeire összpontosítana.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.