A Google keresési minőség -értékelő irányelveit néhány hónappal ezelőtt frissítették, és számos változás szorosan nyomon követi a Googlers által a 2025 -es Search Central Live Events -en megosztott beszélgetés pontokat. A legkevésesebb frissítések között szerepelnek a legalacsonyabb minőségű oldalak meghatározó szakaszai, amelyek egyértelműbben tükrözik azokat a webhelyeket, amelyeket a Google ki akarja zárni a keresési eredményekből.
4.0. Szakasz legalacsonyabb minőségű oldalak
A Google hozzáadta a legalacsonyabb minősítés új meghatározását a legalacsonyabb minőségű oldalak szakaszban. Noha a Google mindig is aggódott az alacsony minőségű webhelyek eltávolításáért a keresési eredményekről, ez az értékelési iránymutatás megváltoztatása valószínűleg tükrözi a hangsúlyt egy konkrét, alacsony minőségű webhely gyomlálására.
Az új útmutató a kiadó tartalom közzétételére irányuló motívumainak azonosítására összpontosít.
Az előző meghatározás azt mondta:
„A legalacsonyabb besorolásra van szükség, ha az oldalnak káros célja van, vagy ha azt tervezték, hogy megtévesztse az embereket valódi célja miatt, vagy ki felel az oldal tartalmáért.”
Az új verzió megtartja ezt a mondatot, de új mondatot ad hozzá, amely arra ösztönzi a minőségi értékelést, hogy fontolja meg a weboldalért felelős kiadó alapvető motívumait. Ennek az útmutatásnak az a célja, hogy ösztönözze a minőségi értékelőket, hogy mérlegeljék, hogy az oldal miként jár a webhely látogató számára, és megítélje, hogy az oldal célja teljes egészében a kiadó javára szolgál -e.
A szakasz kiegészítése a következők:
„A legalacsonyabb besorolásra van szükség, ha az oldalt úgy hozták létre, hogy a weboldal tulajdonosának (pl. Pénzkereséshez) javára szolgáljon, nagyon kevés vagy egyáltalán nem kísérlet a weboldal látogatói számára, vagy más módon hasznos célt szolgálhat.”
Nincs semmi baj azzal, hogy motiváltak arra, hogy jövedelmet szerezzenek egy weboldalról. Amit a Google vizsgál, az az, hogy a tartalom csak ezt a célt szolgálja, vagy ha a felhasználó számára is van előnye.
Összpontosítson az erőfeszítésekre
A következő változás arra összpontosít, hogy meghatározzák, mennyi erőfeszítést tettek a webhely létrehozására. Ez nem azt jelenti, hogy a kiadóknak most dokumentálniuk kell, hogy mennyi időt és erőfeszítést tettek a tartalom létrehozásába. Ez a szakasz egyszerűen arról szól, hogy bizonyítékokat keressen arról, hogy a tartalom nem különböztethető meg a többi webhely tartalmától, és nem kínál egyértelmű előnyt az interneten másutt található tartalommal szemben.
A fő tartalomról (MC) ezt a részt alapvetően átírták:
„● Az MC-t másolják, automatikusan generálják vagy más módon megfelelő erőfeszítés nélkül hozzák létre.”
Az új verzió több árnyalattal rendelkezik a fő tartalomról (MC):
„● Az MC -t kevés vagy erőfeszítéssel hozzák létre, kevés vagy egyáltalán nem rendelkezik az eredetiséggel, és az MC nem ad értéket az interneten lévő hasonló oldalakhoz képest”
Három dolog, hogy kicsomagoljon ott:
- A tartalom kevés erőfeszítéssel létrehozott
- Kevés vagy egyáltalán nem tartalmaz eredetiséget
- A fő tartalom nem ad további értéket
Azoknak a kiadóknak, akik a versenytársakkal való lépést összpontosítják, vigyázniuk kell arra, hogy ne csak ugyanazt hozzák létre, mint a versenytársaikat. Mondván, hogy nem ugyanaz, mert ugyanaz a téma Csak jobb Nem változtatja meg azt a tényt, hogy ugyanaz. Még akkor is, ha a tartalom „tízszer jobb”, az a tény, hogy alapvetően ugyanaz, mint a versenytárs tartalma, csak tízszer több.
Egy szó a tartalomrés elemzéséről
Vannak, akik elveszítik a fejüket arról, hogy mit fogok mondani erről, de nyitottan tartom.
Van egy népszerű SEO folyamat, amelyet tartalomrés -elemzésnek hívnak. Arról szól, hogy felülvizsgálják a versenytársakat olyan témák azonosítására, amelyekről a versenytársak írnak, amelyek hiányoznak az ügyfél webhelyén, majd ezeket a témákat másolják a tartalomrés kitöltésére.
Pontosan ez az a fajta dolog, amely az eredetiséghez és a tartalomhoz vezet, amely megkülönböztethetetlen az interneten található minden mástól. Ez az első számú oka annak, hogy soha nem használnék olyan szoftvert, amely a legmagasabb rangú webhelyeket kaparom, és olyan témákat javasol, amelyek alapján a versenytárs közzéteszi. Gyakorlatilag megkülönböztethetetlen tartalmat és tiszta nemi kezdeményezést eredményez.
Ki akar ugrani az egyik webhelyről a másikra, és ugyanazokat a pontos recepteket olvassa el, még akkor is, ha több kép, grafikon és videó van. A versenytárs tartalmának másolása “De jobban csinálja”Nem eredeti.
A Google PAA -jának lekaparása (az emberek is kérdezték), csakúgy, mint mindenki más, nem eredményez eredeti tartalmat. Ennek eredményeként olyan tartalmat eredményez, amely pontosan ugyanaz, mint mindenki más, aki kaparja a PAA -kat.
Míg a tartalomrés elemzésének gyakorlata ugyanazról az írásról szól Csak jobbmég mindig nem eredeti. Mondván, hogy jobb, nem változtatja meg azt a tényt, hogy ugyanaz.
Az eredetiség hiánya óriási kérdés az internetes tartalommal kapcsolatban, és ezt olyasmi, amit a Google Danny Sullivan széles körben megvitatott a Google Search Central Live közelmúltbeli New York City -ben.
Ahelyett, hogy információs hiányosságokat keresne, jobb, ha áttekinti a versenytárs gyengeségeit. Akkor nézd meg az erősségeiket. Ezután hasonlítsa össze ezt a saját gyengeségeivel és erősségeivel.
A versenytárs gyengesége válhat az ön erejévé. Ez különösen értékes információ, ha egy nagyobb és erősebb versenytárs ellen versenyez.
Elvitel
1. A Google hangsúlyozása a motívum-alapú minőségi ítéletekre
- A minőségi értékelőket most arra ösztönzik, hogy ne csak a tartalmat, hanem a mögöttes szándékot is ítéljék meg.
- A pusztán bevételszerzés céljából létrehozott oldalakat a felhasználók számára nem lehet a legalacsonyabb értékelni.
- Ez jelezheti a Google azon szándékát, hogy finomítsa az alacsony minőségű tartalom hetente a felhasználói élmény alapján.
2. Az erőfeszítés és az eredetiség most központi minőségi jelek
- Az alacsony erőfeszítés vagy az eredeti tartalmat kifejezetten a legalacsonyabb besorolás igazolására hívják fel.
- Ez azt jelezheti, hogy a Google algoritmusai egyre inkább a tartalom felszínre összpontosíthatnak a magasabb eredetiséggel.
- Olyan tartalom, amely nem növeli a megkülönböztető értéket a versenytársakkal szemben, küzdhet a keresési eredményekben
3. A Google Raters irányelvei tükrözik a nyilvános üzenetküldést
- Az iránymutatások változásai tükrözik a beszélgetési pontokat a közelmúltbeli keresési központi élő eseményekben.
- Ez azt sugallja, hogy a Google algoritmusai pontosabbá válhatnak olyan dolgokra, mint az eredetiség, a hozzáadott érték és a tartalom létrehozásához.
- Ez azt jelenti, hogy a kiadóknak (véleményem szerint) mérlegelniük kell a webhelyeik eredetibbé tételét, mint más webhelyek, a differenciálódás útján történő versenyzéshez.
A Google frissítette a minőségi értékelő irányelveit, hogy élesebb vonalat húzzon a tartalom és a felhasználók és a tartalom között, amely csak a kiadók számára segít. A kevés erőfeszítéssel, az eredetiséggel vagy a felhasználói haszonnal készített oldalak a legalacsonyabb minőség példájaként vannak felsorolva, még akkor is, ha teljesebbnek tűnnek, mint a versengő oldalak.
A Google Danny Sullivan az utazási oldalak példáját használták, amelyek mindegyike rendelkezik az oldalsávban, amely bemutatja a mosolygó webhely -szerzőt és az utazási oldalak egyéb jellemzőit egy olyan terület példájaként, ahol a webhelyek megkülönböztethetetlenné válnak egymástól.
A kiadók ezt az oka annak, hogy látják, hogy mit rangsorol a Google, és feltételezik, hogy ezt akarja a Google. Tapasztalataim szerint nem erről van szó. Véleményem szerint hasznos lehet gondolkodni azon, hogy mit tehet egy webhely eredetibbé tétele érdekében.
Töltse le a Google Keresési Minőségi Raters irányelveinek legújabb verzióját (PDF).