A Google keresőoptimalizálási tippje az új webhely gyorsabb eléréséhez

Peter

A Google John Mueller egy hasznos technikai SEO tippet kínált azoknak, akik új webhelyet indítanak, és ez segít elkerülni ezt a gyakori hibát, hogy webhelyét gyorsabban felvegye a Google.

Magas prioritás a webhely elindításához

Egy weboldal elindítása lehetőséget kínál arra, hogy átvegye a korábbi tapasztalatokból tanultakat, és utólag visszatekintve alkalmazza azokat. Nincs jobb tanár a sikerhez, mint a kudarc, mert a hibákból levont tanulságokat soha nem felejtjük el.

Valaki, aki nemrég regisztrált egy új domaint, vitába kezdett a Redditen, és megkérdezte, mi volt a három legfontosabb szempont egy sikeres webhely elindításához, mielőtt bármi mást tennének. A kérdést feltevő előzetesen kizárta azt a kézenfekvő választ, hogy hozzáadja a domaint a Google Search Console-hoz, és azt az alapszabályt állította fel, hogy a rés vagy a vállalkozás típusa nem számít. Az számít, hogy a javaslatoknak fontosnak kell lenniük a forgalom növeléséhez a webhely első hat hónapjában.

Megkérdezték:

„Tegyük fel, hogy van egy vadonatúj domainje, és azt a feladatot kapta, hogy a következő 6 hónapban forgalmat építsen. A rés, az üzlet nem számít, és az alapok, mint például a „domain hozzáadása a Google keresőkonzolhoz”, nem számítanak.

Mondja el, mi az első 3 kiemelt fontosságú dolog, amit megvalósítani fog.”

A legtöbb szavazatot kapott válasz

Némileg meglepő, hogy a legtöbb szavazatot kapott válasz, 83 szavazattal, az volt, amely a legkézenfekvőbb javaslatokat kínálta.

A legtöbb pozitívan szavazott válasz a következő volt:

„Hozzon létre céloldalakat/tartalmat a legalacsonyabb csatornában elérhető kulcsszavakhoz, és haladjon előre.”

Magától értetődik, hogy a webhely információs architektúráját előre meg kell tervezni (például kulcsszavak, témák, kulcsoldalak, teljes szervezeti diagram stílusú kategóriák térképe, amely lehetővé teszi a témakör bővítését, valamint egy összekapcsolási stratégia ). A pozitívan szavazott válasz teljesen helyes, de meglehetősen nyilvánvaló is.

A sok pozitív szavazatot kapott válasz többi része:

„Igényeljen márkát a legnépszerűbb közösségi médiában.

A legegyszerűbb hivatkozások és könyvtárak létrehozása, amelyekről tudom, hogy indexelve vannak. Plusz niche relevánsak.

Kezdje el a reaktív digitális PR-t a fő kezdeti kapcsolatépítő kampányként.”

Ennek a pozitívan szavazott válasznak a nyilvánvalósága ellentétben áll Mueller válaszának nem annyira nyilvánvaló minőségével.

Összefüggő: Új webhely indítása: teljes útmutató

John Mueller tanácsok a SEO előkészítéséhez

John Mueller tanácsai kiválóak, és betekintést engednek egy olyan technikai problémába, amelyet könnyű figyelmen kívül hagyni.

Azt írta:

„Csak dobd ki – ha nincs kész webhelyed, akkor vagy tiltsd le a DNS-t, vagy hozz létre egy egyéni tárolóoldalt. Ne használjon általános szerver-/CMS-tárolóoldalt. Általában több időbe telik, amíg egy olyan webhelyet, amelyről ismert, hogy parkolt/ismétlődik, normál webhelyként ismerik fel, mint egy webhely kezdeti felvétele.”

Tartsa a DNS-t letiltva

A DNS a Domain Name System rövidítése, és egy hivatkozás a háttérfolyamatra, amelynek során a tartománynevet arra az IP-címre konvertálják, ahol a tényleges tartalom létezik. Minden tartalom IP-címen létezik, nem a domain néven. A domain név csak a tartalom helyére mutat. A DNS letiltásával az történik, hogy a Google nem fedezi fel a domaint, amely semmire mutat, így lényegében nem is létezik.

Lásd még: Google: Ne válasszon olcsó TLD-ket, kerülje a spam kockázatát

Ne használjon Általános szerver/CMS tárolóoldalt

Az általános szervertároló oldal ugyanaz, mint egy parkolt domain, ez olyan, mint egy hamis jelzés a Google számára, hogy létezik valami azon az IP-címen, amelyre a domain név feloldódik.

Mueller tanácsa a DNS letiltására és az általános tárolóoldal használatának mellőzésére az, hogy a domain név ne váljon visszatartó oldalvá (feltételezve, hogy a regisztrátor megőrzési oldala is ki van kapcsolva). Ez megakadályozza, hogy a Google kiszimatolja a domaint, és egy általános „itt semmi” oldalt találjon.

Mueller tanácsa arra a technikai problémára mutat rá, hogy a Google gyorsabban felismeri és indexeli a webhelyeket, ha az általános verziót soha nem aktiválják, és a domain név lényegében nem létezik.

Tehát ha azt szeretné, hogy webhelyét gyorsan felvegyék és indexeljék, akkor a legjobb, ha nem használ általános domaintartó oldalt.

Olvassa el Mueller tanácsát itt:

Vadonatúj domain : Mi az első 3 dolog, amit meg kell tennie?

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.