A Google kibővíti az AIO lefedettségét a kiválasztott iparágakban

Peter

A BrightEdge Generative Parser ™ április 25 -től kezdve észlelte az AI áttekintések kibővítését, amely nagyobb mennyiségű szórakoztatási és utazási keresési lekérdezéseket fed le, figyelemre méltó növekedéssel a biztosítás, a B2B technológia és az oktatási lekérdezések.

Bővített AIO lefedettség

Az AIO -lefedettség kibővítése a színészfilmek számára a szórakoztató szektor legnagyobb növekedési területét képviselte, az új lekérdezés 76,34% -a az ilyen típusú lekérdezésekre összpontosított. Összességében a szórakoztató ágazat körülbelül 175% -os kiterjesztést tapasztalt az AI áttekintés lefedettségében.

A földrajzi specifikus utazási lekérdezések körülbelül 108%-os jelentős növekedést tapasztaltak, és nagyobb számban jelentek meg azoknak az embereknek, akik meghatározott időtartamon belül speciális utazási célpontokban tevékenységeket keresnek. Ezek olyan összetett keresési lekérdezések, amelyeket nehéz megszerezni a normál organikus kereséssel.

B2B technológia

A technológiai tér továbbra is folyamatosan 7% -os növekedést tapasztal, míg a biztosítási téma kissé nagyobb mértékben növekszik, közel 8%. Ez a két ágazat egy kicsit több vizsgálatot végez, mivel azt jelentik, hogy a kiadók egyre inkább nem támaszkodhatnak a kulcsszó -keresési eredmények teljesítményére, hanem inkább a közönségnövekedés növekvő gondolataira kell összpontosítaniuk, amelyek valószínűleg érdeklődnek ezekben a témákban. Ennek végrehajtása elősegítheti a Google által a relevancia külső jeleinek előállítását is, amikor megérti, hogy a weboldal mely témákban tekinthető és szakértő.

A Brightedge szerint:

„A műszaki megvalósítási lekérdezések a konténerizáláshoz (Docker) és az adatkezelési technológiák jelentős vonzerőt kapnak, az AIO -kkal kibővítve a konkrét kódolási kihívások kezelését.”

Ez azt sugallja, hogy a Google lép fel a módosítási lekérdezésekre, hogy segítse az embereket az új technológiák, szolgáltatások és termékek hóviharjának megértésében.

Oktatási kérdések

Az oktatási ágazat továbbra is folyamatos növekedést mutat az AIO kulcsszó -lefedettségének közel 5% -os kiterjesztésével, az online tanuláshoz kapcsolódó kulcsszavakból származó növekedés közel 32% -ánál, különös tekintettel a speciális fokú programokra és az új és feltörekvő területeken végzett szakmai tanúsításokra.

A Brightge kommentálta az adatokat:

„Az iparág-specifikus terjeszkedési arányok közvetlenül befolyásolják a láthatósági potenciált.

Jim Yu, a BrightEdge vezérigazgatója megjegyzi:

„Az adatok egyértelműek, a Google átalakítja a keresést az AI-FIRST eredményeivel, nagyon specifikus módon a különböző vertikumok között. Ami az egyik iparágban működik, nem jelent a másikra.”

Elvitel

A szórakoztató szektor a legnagyobb AIO növekedést látja

  • A színészfilmek dominálnak a kibővített lefedettséggel, és a szórakozással kapcsolatos bővítések több mint 76% -át teszik ki.
  • A szórakoztató kérdések az AIO -ban mintegy 175%-kal bővültek.

A Travel AIO lefedettség növekszik a helyspecifikus lekérdezésekhez

  • A földrajzi és idő-specifikus tevékenységi keresések nagyjából 108%-kal bővültek.
  • Az AIO egyre inkább felületre kerül az összetett utazási tervezési lekérdezésekhez.

Állandó AIO bővítés a B2B technológiában

  • Körülbelül 7% -os növekedés, a műszaki témák növekedésével.
  • Úgy tűnik, hogy a Google a gyorsan növekvő technológiai ágazatokban a lekérdezéseket célozza meg.

A biztosítási ágazat bővítési jele szélesebb szándék célzása

  • Az AIO biztosítási témáinak fedezete közel 8%-kal nőtt.

Az oktatási ágazat növekedése az online tanulásra összpontosít

  • Összességében 5% -os növekedés, az új AIO-lefedettség csaknem egyharmada az online programokhoz és a feltörekvő területeken történő szakmai tanúsításhoz kapcsolódik.

Az ágazat-specifikus AIO minták testreszabott SEO stratégiákat igényelnek

A siker attól függ, hogy megértse az AIO kiváltóit a vertikálison belül, és ne támaszkodjon kizárólag a nagy volumenű kulcsszavakra, ami azt jelenti, hogy figyelembe veszik a témák árnyaltabb megközelítését. A Google AI-FIRST indexelése átalakítja, hogy a kiadóknak hogyan kell gondolkodniuk a keresési láthatóságról.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.