A Google Martin Splitt figyelmezteti a 404 -es évek átirányítását a honlapra

Peter

A Google kiadott egy új epizódot a „SEO Office órák rövidnadrágja” videó sorozatában, amelyben Martin Splitt fejlesztő ügyvédje egy olyan kérdéssel foglalkozik, amelyet sok webhelytulajdonos szembesül: Ha mind a 404 hibapoldalt át kell irányítani a honlapra?

A világos válasz: Ne csináld

A kondenzált Q & A formátum legfrissebb részletében a Splitt egy Chris nevű felhasználó kérdésére válaszol arról, hogy „az összes 404 oldal átirányítása a honlapra 301 átirányítással negatív hatással lehet -e a rangsorolásra vagy a weboldal teljes teljesítményére a keresésben”.

Splitt válasza egyértelmű volt: „Igen, és ez is bosszant engem, mint felhasználót.”

Miért szolgálnak a 404 -esek egy célt?

404 A hibapoldalak jelzik a felhasználóknak és a keresőmotor -rugóknak, hogy az URL törött vagy nem létezik. Ez az átláthatóság segít az embereknek megérteni, hogy mivel foglalkoznak, ahelyett, hogy váratlanul egy független oldalra irányítják.

Splitt elmagyarázta:

„A 404 egy nagyon világos jel, hogy ez a link helytelen és törött, vagy ez az URL már nem létezik, mert talán a termék nem létezik, vagy valami megváltozott.”

Hatás a keresési rugókra

A Splitt szerint a gátló átirányítása a honlapra megzavarhatja a keresőmotorok rovarok hatékonyságát.

Amikor a robotok legitim 404 -et találkoznak, felismerik, hogy a tartalom már nem létezik, és továbbléphet más URL -ekre. A honlapra történő átirányítás azonban zavaró hurkot hoz létre.

Splitt megjegyezte:

„Egy lánctalpas számára úgy mennek, mint a honlap, majd átkattintanak, vagy alapvetően átmásznak a webhelyén, megtalálják a tartalmat, és végül egy URL -be ütközhetnek, amely nem létezik.

De ha átirányítja, akkor olyanok, mint az átirányítás, és az egész újra elindul. ”

A hiányzó tartalom kezelésének legjobb gyakorlatai

A Splitt világos útmutatást nyújtott a megfelelő átirányításokról:

  1. Ha a tartalom új helyre költözött, használjon átirányítást az adott új URL -hez
  2. Ha a tartalom valóban eltűnt, tartsa fenn a 404 állapotkódot
  3. Ne irányítson át a honlapra, vagy azt, ami szerinte a „legközelebbi” mérkőzés

Splitt hangsúlyozta:

„Ha máshova költözött, használjon átirányítást. Ha eltűnt, ne irányítson át a honlapra. ”

Ez a legfrissebb útmutató összhangban áll a Google régóta fennálló ajánlásaival a pontos HTTP állapotkódok fenntartása érdekében, hogy segítse a felhasználókat és a keresőmotorokat a webhely struktúrájának megértésében.

Új formátum

A SEO Office órák rövidnadrágja új megközelítés a Google Keresési Kapcsolat -csapatának.

Az eredeti formátum egy élő show volt, ahol bárki felhívhatta, és a kérdéseire valós időben megválaszolhatja a kérdéseit.

Ez a formátum ezután a rögzített ülésekre váltott át, ahol a Google személyzete válaszolt az előre jóváhagyott kérdések kiválasztására.

Most a SEO Office óráit rövid videóként mutatják be. Ha inkább az előző formátumok egyikét részesíti előnyben, a Splitt az alábbi videó megjegyzés szakaszában ösztönzi a visszajelzést:

https://www.youtube.com/watch?v=5hiwqfjyvnu


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.