A Google megerősíti a Discove Coming to Desktop keresését

Peter

A Google bejelentette, hogy a Discover -hez az asztali keresésbe kerül. Ez a lépés megváltoztathatja, hogy a kiadók hogyan kapják meg a forgalmat a Google -tól.

A hír a madridi Search Central Live rendezvényről származott, és először a SEO szakértője, Gianluca Fiorelli, az X -en osztotta meg.

A Google korábban tesztelte a Discover Desktop -ot korábban, de ez az első alkalom, hogy megerősítette, hogy ez megtörténik. A társaság nem mondta, mikor fog elindulni.

Mi a Google Discover?

A Google Discover egy hírcsatorna, amely megmutatja a tartalmat annak alapján, hogy mi lehet. Megjelenik a Google alkalmazásban, a Chrome új lap oldalán és a Google.com -ban a telefonokon.

A rendszeres keresésekkel ellentétben nem kell semmit beírnia. Fedezze fel az érdeklődési körök és a keresési előzmények alapján tartalmat.

Ahogy a Google meghatározza:

„A Discover a Google Search része, amely megmutatja az érdeklődésükhöz kapcsolódó emberek tartalmát, a webes és az alkalmazás tevékenysége alapján.”

Miért számít ez: Discover növekvő hatása a kiadói forgalomra

Ez az asztali indítás fontos, mivel a Discover sok webhelynél nagyobb forgalmi forrássá vált.

A Newzdash januári felmérése azt találta, hogy a hírkiadó 52% -a fontolja meg a kiemelt prioritást. A felmérés azt is kimutatta, hogy a kiadók 56% -a látta, hogy a közelmúltban a forgalom növekedett a Discover -hez.

Martin Little From Reach Plc (az Egyesült Királyság híroldalainak kiadója, mint például a Daily Mirror) nemrégiben elmondta, hogy a Google Discover lett az „egyetlen legnagyobb forgalmi áttételi forrásuk”.

Kicsit elmondta a Press Gazette -nek:

„A felfedezés pótolja [search traffic losses] És akkor néhány. A címeink csaknem 50% -a növekszik az előző év azonos időszakához képest, részben a Google változása miatt. ”

A tartalom optimalizálása a Google Discover számára

Nincs szüksége speciális jelölésre vagy címkékre, hogy megjelenjen a Discover -ben. A Google azonban javasolja ezeket a bevált gyakorlatokat:

  • Hozzon létre olyan minőségi tartalmat, amely megfelel a felhasználói érdekeknek
  • Használjon jó, nagy képeket (legalább 1200px széles)
  • Írjon őszinte címeket, amelyek pontosan leírják a tartalmát
  • Ne használja a félrevezető előnézeteket, hogy becsapja az embereket a kattintásba
  • Összpontosítson az időszerű, egyedi tartalomra, amely jól mesél el a történeteket

Alig megjegyezte, hogy a Discover a „lágy lencsék” tartalmat részesíti előnyben-személyes történetek, életmód-cikkek és niche-témák. A hírek és a kemény hírek gyakran nem tesznek jól.

„Nem kap ott bírósági tartalmat, nincs bűncselekmény, tanácsunk tartalma nem kerül oda” – magyarázta Little, amit a Discover elkerül.

Asztali bővítés: potenciális forgalmi következmények

Az asztali bevezetés jelentősen megváltoztathatja a forgalmi mintákat azoknak a kiadóknak, akik már használják a Mobile Discover -t.

A Google bemutató csúszása a madridi rendezvényen kiemelte a „Bővítő felületeket”, ami azt sugallja, hogy a Google minden eszközön következetesebb élményt akar.

A SEO profik számára ez egyaránt lehetőség és kihívás. Az asztali felhasználók másképp böngésznek, mint a mobil felhasználók, ami befolyásolhatja a tartalom működését a felfedezésben.

Felfedezési stratégia kiépítése

Azok a kiadók, akik többet akarnak felfedezni, a forgalmat meg kell fontolniuk ezeknek a megközelítéseknek:

  1. Figyelje a teljesítményt: Használja a Search Console Discover jelentését, hogy nyomon kövesse a tartalmát.
  2. Diverzifikálja a tartalmat: Ne hagyja figyelmen kívül a hagyományos keresési forgalmat, miközben optimalizálja a felfedezéshez.
  3. Összpontosítson az olvasók megtartására: Fontolja meg a hírlevelek használatát, hogy a felfedező látogatókat rendszeres olvasókká alakítsák.
  4. Használjon hatékony címsorokat: A kiadók megjegyzik, hogy a Discover gyakran a „Curiosity Gap” címsorokat választja – olyan címek, amelyek eléggé elmondják a történetet, de visszatartják a legfontosabb részleteket a kattintások ösztönzése érdekében.

Mi a következő?

Ahogy a Google kibővíti az asztali felfedezést, a kiadóknak fel kell készülniük a forgalmi változásokra. Ez a lépés azt mutatja, hogy a Google a keresések megválaszolásáról a tartalom aktív javaslatára való váltásról vált.

Noha nem tudjuk a pontos indítási dátumot, a felfedezőknek megértő és optimalizálása a felfedezéshez előnyt jelentenek.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.