A Google John Mueller megvitatta az AI hatását a SEO -ra a Search Central Live NYC -n, elmagyarázva, mit jelent ez a SEO számára, és megnyugtatja a közönséget, hogy a keresés nem hamarosan elmegy, és visszatükrözi a Search Liz Reid VP szavait, aki valami hasonlót mondott.
Az AI nem helyettesíti a keresést
John Mueller az AI -ről és a keresésről beszélt, hogy miként működik a keresés, egy olyan vita, amely érinti a mászást, az indexelést és a rangsorolást, miért végzi a Google a keresési eredmények tesztelését, és miért végzi el a Google alapvető frissítéseket.
Mueller biztosította a közönséget, hogy az AI nem fogja felváltani a keresést.
Megjegyzéseim szerint itt van egy átfogalmazás arról, amit mondott:
„És az egyik dolog, ami az elmúlt néhány évben felmerült, egy népszerű kérdés:” Mi lenne az AI -vel? Hallottam, hogy az AI az összes keresést helyettesíti. ” És hogyan nézem ezt, azt hiszem, az AI nagyrészt nagyon lenyűgöző, de alapvetően mindannyiótok számára az, hogy az AI nem fogja kicserélni a keresést. ”
Ez hasonló ahhoz, amit a Google Search alelnöke – mondta Liz Reid, a közelmúltban:
„Reid azt jósolja, hogy a hagyományos Google keresősáv idővel kevésbé lesz kiemelkedő. A hangkérdezések tovább emelkednek – mondja.
De azt is mondta, hogy a keresősáv nem megy el:
„A keresősáv hamarosan nem megy el hamarosan, mondja Reid, de a vállalat egy olyan jövő felé halad, amelyben a Google mindig a háttérben lebeg.” A világ csak kibővül, „mondja.” Olyan, mintha olyan könnyen megkérdezheti a Google-t, mint egy barátot, csak a barátot tudják, igaz? „
John Mueller beszél a Search Central Live NYC -n
SEO még mindig szükséges
A következő pont, amelyet a SEO -nak továbbra is szükséges. Nem beszélt a link felépítéséről vagy a tartalom optimalizálásáról, de azt mondta, hogy a keresés minden része továbbra is ott van, ami azt jelenti, hogy a keresés optimalizálása annak biztosítása érdekében, hogy a zökkenőmentesen megtörténjen, továbbra is fontos.
Ez egy átfogalmazás a jegyzeteimből, amit mondott:
„Alapvetően a keresés alapvető részei… úgy gondolhat, mint az összes mászás, a keresés minden indexelési része, ez valami, ami meg kell történnie… és ez azt jelenti, hogy az összes olyan munka, amelyet mindannyian beadtak, hogy megkönnyítsék a keresőmotorok mászását és indexelését, mindegyik releváns marad.
Nem olyan hirtelen kijön néhány új chatbot, és olyan, mint: „Ó, azt hiszem, nem fogom látni a Google -keresést, ez most nem releváns, és más munkát kell találnom, mert az AI automatikusan pontosan tudja, mit kell tennie.
De valójában ezek az alapvető dolgok továbbra is szerepet játszanak. ”
Mueller elismeri, hogy az AI megváltoztatja a dolgokat
Mueller nem úgy tett, mintha minden ugyanaz marad. De elismerte, hogy a SEO -knak és a kiadóknak alkalmazkodniuk kell a változásokhoz, ami a SEO története, mivel az elmúlt 25 évben megtapasztaltam. És bár nehéz gondolni arra, hogy húsz évvel ezelőtt néhány SEO kilépett, mert nem tudtak alkalmazkodni a Google új algoritmusaihoz 2005 -ben, alapvetően ugyanaz. Az egyetlen különbség a múlt algoritmusok és a mai változások között az AI -vel az, hogy egy új paradigmával foglalkozunk. Sok SEO-nak jó ötlete van, és a Google Search Liaison megosztott tanácsokat ad az AI-meghajtású kereséshez való alkalmazkodáshoz, mindezt érdemes elolvasni.
Körülbelül ezt mondta John Mueller:
„Tehát örülök, hogy itt vagy, és örülök, hogy még nem keresel új állást ebben az AI világban. De azt hiszem, ez nagy változás, és ez befolyásol néhány dolgot. Ez határozottan befolyásolja a felhasználók kölcsönhatását. Tehát azt hiszem, hol vagyok itt, az az, hogy sok minden történik az egész ökoszisztéma körül, ami azt jelenti, hogy egyfajta módot kell alkalmaznunk és reagálnunk kell.”
Olvassa el a Google Search Central Live NYC többi lefedettségét
Google Search Central Live NYC: Betekintés a SEO -ba az AI áttekintéshez
A Google SEO tippei a jobb rangsoroláshoz – Keresse meg a Central Live NYC -t