A Google SiteLinks algoritmus -hiba rossz linkeket mutat

Peter

A Google keresési algoritmusai több nyelvet mutatnak a Google Search Console SiteLinks -ben. Függetlenül attól, hogy ez új -e vagy sem, elképzelést adhat arról, hogy az alapjául szolgáló algoritmus hogyan értékeli a WiteLinks webhelyet.

A siteLinks állítólag hasznosnak kell lenniük

A SiteLinks egy Google keresési funkció, amely a weboldal különböző területeire mutató linkeket mutat, amikor a felhasználó márkanév keresése. A Google állítólag elemzi a webhely webhelyének felépítését és az oldalakra mutató linkeket, amelyek a felhasználók a leghasznosabbak, ami hasznos. A Google dokumentációja nem szerepel az elemzés elemzésének részleteiben, de azt gyanítom, hogy a Google megjegyzi, hogy a webhely -felhasználók mely szakaszai hajlamosak keresni, bejövő linkeket és a webhely -architektúrát (belső linkezés), majd ezeket az információkat használják a SiteLinks szolgáltatás létrehozásához.

Lehet, hogy egy hiba van abban, hogy a Google hogyan mutatja be a SiteLinks -et a Google Search Console -hoz.

A Google Search Conole keresése több nyelven mutatja a SiteLinks -t:

  • japán
  • magyar
  • holland
  • dán

A Google SiteLinks Bug képernyőképe

Más webhelyek domainjeinek felhasználásával kerestem, és nem láttam ugyanazt a hatást. Nem világos, mennyi ideig történik ez, de SEO szempontjából érdekes. Érdekes az oka annak, hogy bármi elemzést használ a Google a SiteLinks meghatározásához, az okozza ezt a furcsa keresési eredményt.

Kalap tipp a webfejlesztőnek és a keresési marketing szakértőnek, Brenda Malone -nak (LinkedIn Profile) ennek észlelésére!

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.