A Google keresési algoritmusai több nyelvet mutatnak a Google Search Console SiteLinks -ben. Függetlenül attól, hogy ez új -e vagy sem, elképzelést adhat arról, hogy az alapjául szolgáló algoritmus hogyan értékeli a WiteLinks webhelyet.
A siteLinks állítólag hasznosnak kell lenniük
A SiteLinks egy Google keresési funkció, amely a weboldal különböző területeire mutató linkeket mutat, amikor a felhasználó márkanév keresése. A Google állítólag elemzi a webhely webhelyének felépítését és az oldalakra mutató linkeket, amelyek a felhasználók a leghasznosabbak, ami hasznos. A Google dokumentációja nem szerepel az elemzés elemzésének részleteiben, de azt gyanítom, hogy a Google megjegyzi, hogy a webhely -felhasználók mely szakaszai hajlamosak keresni, bejövő linkeket és a webhely -architektúrát (belső linkezés), majd ezeket az információkat használják a SiteLinks szolgáltatás létrehozásához.
Lehet, hogy egy hiba van abban, hogy a Google hogyan mutatja be a SiteLinks -et a Google Search Console -hoz.
A Google Search Conole keresése több nyelven mutatja a SiteLinks -t:
- japán
- magyar
- holland
- dán
A Google SiteLinks Bug képernyőképe
Más webhelyek domainjeinek felhasználásával kerestem, és nem láttam ugyanazt a hatást. Nem világos, mennyi ideig történik ez, de SEO szempontjából érdekes. Érdekes az oka annak, hogy bármi elemzést használ a Google a SiteLinks meghatározásához, az okozza ezt a furcsa keresési eredményt.
Kalap tipp a webfejlesztőnek és a keresési marketing szakértőnek, Brenda Malone -nak (LinkedIn Profile) ennek észlelésére!