A Google John Mueller elmagyarázta a Search Central Live NYC rendezvényének ülésén, hogy évente több mint 700 000 tesztet végeznek annak érdekében, hogy lépést tartsanak a felhasználói elvárásokkal. Magyarázatának magyarázata, hogy a Google miért hajt végre oly sok tesztet, és több ezer változtatást indít a SEO -knak a Google -nál zajló változás üteméről, és ösztönöznie kell a kiadókat és a SEO -kat, hogy mérlegeljék, hogyan tehetnek lépéseket a felhasználói elvárások előrejelzésére és a változások bevezetésére, hogy kielégítsék őket.
A frissítéseket nem az elszigetelten végzik
Az első dolog, amit Mueller mondott a frissítésekről, az, hogy nem elszigetelten végeznek, hanem egy harmadik fél értékelőit, egy új szempárt használnak, hogy kiértékeljék a teszteket és az algoritmusuk új frissítéseit.
Mueller elmagyarázta:
„Tehát sok tevékenység történik az interneten, és ezzel is lépést kell tartanunk.
Hogyan nézzük meg a dolgokat a frissítésekről, azt hiszem, hogy ez talán egy kicsit zavaró átmenet, de lényegében, amikor a kereséssel kapcsolatos változásokon dolgozunk, az egyik dolog, ami alapvető fontosságú az összes változáshoz, az az, hogy nem ön elszigeteltségben csináljuk őket, csak azért, mert úgy gondoljuk, hogy jók, hanem azt, hogy megtaláljuk a tesztet, hogy valóban jók legyenek.
És az egyik módja annak, hogy ezt megtesszük, az úgynevezett minőségi értékelőkkel együtt dolgozunk. ”
A tesztek száma és az elindított frissítések száma
A Google évente megdöbbentő számú tesztet végez, és több ezer változtatást (frissítés) indít.
Fotó, amely ábrázolja a Google frissítéseinek számát évente
John Mueller elmondta (magában foglalja a parafálást):
„Amikor a változásokról, amelyek ezt a számot 2023 -tól végezzük, azt gondolom, hogy a tavalyi szám hasonló. Több mint 4700 indítást hajtottunk végre. És ezek az indítások több mint 700 000 tesztből származnak, és folyamatosan végezzünk teszteket. Megpróbálhatod kiszámítani, hogy hány tesztet végeznek minden nap. Ha feltételezzük, hogy egy teszt esetleg két héten keresztül fut a nap folyamán, mint például sok teszt, amely történik, amely történik, amely történik, hogy történjen, amelyek történnek.
A Google szerint a felhasználói elvárásokról szól
Mueller magyarázatot adott arra, hogy mi motiválja a Google -t olyan sok teszt elvégzésére, és elindítson, így több ezer frissítést indít a keresési eredményekhez. Azt mondta, hogy az egész a felhasználói elvárások teljesítéséről szól.
Ezt mondta:
„És ez azt is jelenti, hogy amikor az emberek megvizsgálják a keresési eredményeket, látják a dolgokat, amelyek néha kissé különböznek.
Véleményünk szerint nem annyira az, hogy ezt a munkát végezzük, hogy továbbra is változtatjunk annak érdekében, hogy az emberek megnehezítsék a lépést, hanem azért, mert látjuk, hogy a felhasználók nagyon magas elvárásokkal rendelkeznek az interneten, és meg akarjuk győződni arról, hogy bármilyen elvárásuk, hogy holnap még mindig teljesítsünk. „
Elvetés a kiadók és a SEO -k számára
A Google nem fut évente több százezer tesztet, hogy megzavarja a SEO -kat és a kiadókat. Úgy csinálják, hogy előre maradjanak, amit a felhasználók akarnak, mielőtt a felhasználók még azt is tudnák, hogy akarják.
A SEO történelmileg reakcióképes volt, ami azt jelenti, hogy a keresési marketingszakemberek és a kiadók várnak, amíg a Google bejelenti a frissítést, majd visszatérnek a webhelyükhöz, és „javítanak”, bármit is gondolnak, hogy megtörtek. A SEO Eyes mindig a Google -on van, amikor valóban előre kell gondolniuk, hogy a fogyasztók vagy a webhely látogatói elöregednek, vagy már nem olvasnak blogokat, és akik szokásai megváltozhatnak. Meg kell várnia, amíg a Google bejelenti az akadálymentesség -frissítést, mielőtt teszteli, hogy webhelye használható -e a képernyőolvasók látogatói számára? Használhatók -e az ügyféloldalak a színvakú emberek számára, vagy várni fognak egy frissítést? Ez reaktív.
Az egyik oka annak, hogy a Google sokan az első számú, mert nem várták, hogy valaki más megtegye először. Mielőtt a GMAIL minden e -mail szolgáltató, a felhasználói e -mail helyet adta meg a megabájtban. A Google megölte a versenyt, mert a felhasználóknak gigabájt szabad helyet kínáltak.
Tehát a SEO-knak és a kiadóknak talán fel kell gördíteniük és újraolvasniuk az okokat, amelyeket John Mueller adott, hogy elmagyarázza, miért végez több százezer tesztet a Google, és évente több ezer frissítést indít. Ha még nem vagy proaktív, akkor igazán azt hiszem, hogy ez az az év, amikor elkezdi gondolkodni az ennek módjain.
Elfogadás:
A Google tesztelési kötete és gyakorisága
- A Google évente több mint 700 000 tesztet hajt végre.
- Csak 2023 -ban ezek a tesztek több mint 4700 változtatást eredményeztek a kereséshez.
- A tesztek gyakran párhuzamosan futnak, sok aktív egyszerre.
- Ez a kötet egy folyamatos, nagysebességű fejlesztési ciklust tükröz.
Miért fut a Google olyan sok tesztet?
- A Google motivációja olyan sok teszt futtatására, hogy előre jelezze a felhasználói elvárásokat.
- Az AI -vel kapcsolatos visszaesések ellenére a tesztek és a változások száma az oka annak, hogy a Google továbbra is félelmetes versenytárs.
A SEO -k és a kiadók következményei
- A keresési marketingszakembereknek és kiadóknak, akik lépést akarnak tartani a Google -val, fontolóra kell venniük a Google felhasználói megközelítését, és meg kell keresniük a felhasználói viselkedés, elvárások és trendek előrejelzésének módjait.
- Kezdje el most a tesztelést és a fejlesztést, ahelyett, hogy a Google frissítésére várjon, mielőtt elszámolja a hiányosságokat.
- Fontolja meg a helyszíni ellenőrzést egy friss szempáros.