A Google Business Profil (GBP) felfüggesztése január óta folyamatosan emelkedett, és a növekedésükkel a fellebbezési határidők jelentősen növekedtek – körülbelül öt napról közel öt hétre.
Platinatermék -szakértőként a Google Business Profil támogatási fórumain segítek a kisvállalkozásoknak a Google GBP platformjának navigálásában.
Sok ilyen kkv -k számára a Google az elsődleges vezető mozgatórugó, és amikor a tőzsdei felfüggesztés miatt a tőzsdei felfüggesztés miatt délre kerülnek, az élet nagyon megnehezíthető.
Amit tudunk
Februárban észrevettük, hogy a fórum panaszai a felfüggesztésekről tavaly augusztus óta elérték a legmagasabb szintet.
A felhasználók általában először próbálják meg a támogatást, de amikor csalódott, egy részhalmaza megtalálja az utat a fórumokhoz, hogy megtudja, mi a következő lépéseik.
A fórumok egy kanári-a-coal-bot-bot funkciót biztosítanak, amely lehetővé teszi a külső megfigyelők számára, hogy megértsék azokat a problémákat, amelyeket a Google Business Profiles jelenleg tapasztal.

Ezeknek a hozzászólásoknak a heti beáramlása nem lassult. Valójában ez gyorsul.
Hétfőn vagy kedden, amikor az üzleti tulajdonosok visszatérnek az irodába, hogy megbeszéljék felfüggesztéseiket és fellebbezéseiket.
A következő táblázatban láthatja, hogy ezek a napi magas pontok és a heti összegek tovább növekednek.

Miért történik ez
Sokan, akik a helyi profilokat kezelik, a felfüggesztések felemelkedését jelentik. A növekedés pontos oka továbbra sem tisztázott.
Mint általában, a Google nem nyújtott magyarázatot, annak ellenére, hogy mind a támogatási csatornák, mind a fórum iránti igény túlterhelt.
Amikor a Google frissíti az Algo -t, valószínűleg növeli a listájába vetett bizalmat, úgy tűnik, hogy a felfüggesztések kiváltódnak – még akkor is, ha a felhasználó még kisebb változtatásokat hajt végre a profilban.
Sajnos még nem tudjuk, mely attribútumok a Google elfogadhatatlannak találják.
A Google munkatársai támogatják a felfüggesztések „tipikus” szintjét. E felfüggesztések fellebbezését az emberek kezelik, és a felfüggesztés növekedése miatt a személyzet egyre tovább mögött áll.
Ezek a késések hozzájárulnak a fórumon látott „zajhoz”. Ezen a ponton a fellebbezési folyamat valahol 4 hetes sorrendben veszi át, nem pedig a Google által megjegyzett ~ 5 napot.

A tömeges és API -fiókok szintén befolyásolták
A GBP ömlesztett és API -számlákat – ahol egyetlen vállalati fiókot adhat hozzá új helyeket ömlesztve, minimális kiegészítő ellenőrzéssel vagy változási információkkal – is befolyásolják.
Számos ömlesztett és API-fiókkezelő beszámol arról, hogy a tömeges és API-számlákon belüli egyedi listákra most már kézi igazolást igényelnek, még kisebb szerkesztések után is, hatalmas fejfájást okozva a vállalati marketing csapatok számára, akik megpróbálják újra ellenőrizni a Peoria-i tőzsdeit.
Tegnap későn a Google a fórum nyilatkozatában erősítette meg a Reavition kérdéseket.
Kutatásaink azt mutatják, hogy a probléma sokkal korábban kezdődött, mint a múlt héten, és nem vagyunk meggyőződve arról, hogy a probléma még megoldódott.

A Yext azonban a rendszerfrissítés oldalán jelentette a folyamatos problémákat.

Ne végezzen változtatásokat
Erősen azt javasoljuk, hogy ebben az időben ne hajtson végre változtatásokat a tőzsdei jegyzékében.
Úgy tűnik, hogy a Google még nincs fogantyúja arról, hogy mi okozza a felfüggesztések és az újraértékelések növekedését.
Nyilvánvalóan nincs kezelése a nagy számú fellebbezés kezelésében. Tehát, ha a tőzsdei felfüggesztést felfüggesztik, akkor jelentős késéseket fog tapasztalni a visszaállításban.
Javasoljuk, hogy szüneteltesse az egyéni, az API-kezelt és az ömlesztett listákat, legalábbis addig, amíg a Google nem tisztázza a problémákat, vagy ami még fontosabb, amíg a támogatás nem foglalkozik a fellebbezések elmaradásával.