A Google John Mueller egy kérdésre válaszolt a Bluesky-n, hogy miért rangsorol egy minimális tartalommal rendelkező e-kereskedelmi oldal, amely azt szemlélteti, hogy az optimalizált tartalom néha nem elég.
E-kereskedelmi keresési eredmények
Egy személy elküldte aggodalmát egy e-kereskedelmi webhely miatt, amely a keresési eredményekben alig tartalommal rangsorolt. Valójában az a domain, amely egy másik domainre irányította az átirányítást. Ennek ellenére úgy tűnik, hogy valami nem megfelelő. Miért rangsorolná a Google a domain névátvitel céloldalát, igaz?
Miért rangsorolná a Google, mi alapvetően egy olyan céloldal, amelynek gyakorlatilag nulla tartalma van egy átirányított domain számára?
Miért rangsorol egy céloldal
A céloldalas társaság megvásárolt egy másik társaságot, és később csatlakoztak a két domainhez. Semmi baj nem volt vagy spam, az egyik vállalkozás vásárolt egy másik vállalkozást, ez minden nap megtörténik.
A kérdést feltevő személy eldobott egy URL -t és egy képernyőképet a céloldalról, és feltette:
„Hogyan gondolja a Google, hogy ez lenne a legjobb eredmény, és gondolod, hogy ez releváns eredmény a felhasználók számára?”
A Google John Mueller válaszolt:
„Úgy néz ki, mint egy normál e-kereskedelmi webhely számomra. Kicsit kecsesen kezelhetik volna a helyszíni vándorlást (és valószínűleg sok” SEO értéket „veszítenek, ha ezt valódi migráció helyett megteszik), de a felhasználók számára nem tűnik szörnyűnek.”
Helyszíni migráció
Mueller megjegyzése a helyszíni migrációról tovább bővült.
Feladta:
„A webhely migrációkhoz való útmutatása a https://developers.google.com/search/docs/crawling-indexing/site-move-with-url-changes oldalon található. Amit csinálnak,„ lágy vagy kripto-átirányítás ”, és ők„ n: 1 ″ (azaz az összes régi oldal odament). Mindkettő megnehezíti a régi webhelyről szóló információk átadását. ”
Időnként a Google olyan oldalakat rangsorol, amelyek úgy tűnik, hogy nem tartoznak. De a webhely rangsorolása néha értelme van, ha más szempontból nézzük meg, különös tekintettel arra, hogy mi a jó és értelme van a felhasználó számára. A rangsorolások folyamatosan változnak, és előfordulhat, hogy az oldal rangsorolása bizonyos idő elteltével eltűnhet. De a versenytárs eldobására való várakozás nem igazán jó SEO stratégia. A Google Danny Sullivan -nak jó tanácsokat kapott a webhely megkülönböztetéséről a jobb rangsorolás érdekében.