A Google válaszai miért rangsorolják az e-kereskedelmi lekérdezést

Peter

A Google John Mueller egy kérdésre válaszolt a Bluesky-n, hogy miért rangsorol egy minimális tartalommal rendelkező e-kereskedelmi oldal, amely azt szemlélteti, hogy az optimalizált tartalom néha nem elég.

E-kereskedelmi keresési eredmények

Egy személy elküldte aggodalmát egy e-kereskedelmi webhely miatt, amely a keresési eredményekben alig tartalommal rangsorolt. Valójában az a domain, amely egy másik domainre irányította az átirányítást. Ennek ellenére úgy tűnik, hogy valami nem megfelelő. Miért rangsorolná a Google a domain névátvitel céloldalát, igaz?

Miért rangsorolná a Google, mi alapvetően egy olyan céloldal, amelynek gyakorlatilag nulla tartalma van egy átirányított domain számára?

Miért rangsorol egy céloldal

A céloldalas társaság megvásárolt egy másik társaságot, és később csatlakoztak a két domainhez. Semmi baj nem volt vagy spam, az egyik vállalkozás vásárolt egy másik vállalkozást, ez minden nap megtörténik.

A kérdést feltevő személy eldobott egy URL -t és egy képernyőképet a céloldalról, és feltette:

„Hogyan gondolja a Google, hogy ez lenne a legjobb eredmény, és gondolod, hogy ez releváns eredmény a felhasználók számára?”

A Google John Mueller válaszolt:

„Úgy néz ki, mint egy normál e-kereskedelmi webhely számomra. Kicsit kecsesen kezelhetik volna a helyszíni vándorlást (és valószínűleg sok” SEO értéket „veszítenek, ha ezt valódi migráció helyett megteszik), de a felhasználók számára nem tűnik szörnyűnek.”

Helyszíni migráció

Mueller megjegyzése a helyszíni migrációról tovább bővült.

Feladta:

„A webhely migrációkhoz való útmutatása a https://developers.google.com/search/docs/crawling-indexing/site-move-with-url-changes oldalon található. Amit csinálnak,„ lágy vagy kripto-átirányítás ”, és ők„ n: 1 ″ (azaz az összes régi oldal odament). Mindkettő megnehezíti a régi webhelyről szóló információk átadását. ”

Időnként a Google olyan oldalakat rangsorol, amelyek úgy tűnik, hogy nem tartoznak. De a webhely rangsorolása néha értelme van, ha más szempontból nézzük meg, különös tekintettel arra, hogy mi a jó és értelme van a felhasználó számára. A rangsorolások folyamatosan változnak, és előfordulhat, hogy az oldal rangsorolása bizonyos idő elteltével eltűnhet. De a versenytárs eldobására való várakozás nem igazán jó SEO stratégia. A Google Danny Sullivan -nak jó tanácsokat kapott a webhely megkülönböztetéséről a jobb rangsorolás érdekében.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.