Az új kutatások azt mutatják, hogy a MAP platformok a helyi vállalkozások kulcsfontosságú keresőmotorokká váltak.
Ötödik fogyasztó most közvetlenül a MAP alkalmazásokban keresi a hagyományos keresőmotorok helyett.
A Brightlocal fogyasztói keresési viselkedési tanulmánya azt találta, hogy a Google, az Apple és a Bing térképek az összes helyi keresés 20% -át teszik ki.
Ez a keresési forgalom nagy része, amelyben sok marketingszakember hiányzik a helyi SEO -tervekben.
A térkép első keresési viselkedésének emelkedése
A kutatás azt találta, hogy a fogyasztók 15% -a használja a Google MAPS -t a helyi keresések első választásának. Ez teszi a Google Search utáni második legnépszerűbb platformot (45%).
A tanulmány így szól:
„Egy másik jelentős megállapítás a Google Maps kiemelkedése a helyi keresésben. A fogyasztók 15% -a azt mondta, hogy a Google Maps-ot használják első hívási portként, vagyis helyi feltételeket keresnek-amelyek lehetnek márka vagy nem márkájú kifejezések-, közvetett módon a Google Maps-ban.”
Folytatódik:
„A Google Maps, az Apple Maps és a Bing Maps együttesen az alapértelmezett helyi keresési platformok 20% -át teszik ki. Ez megerősíti annak fontosságát, hogy optimalizálja mind a térképcsomagokat, mind az organikus keresési listákat. Lehet, hogy erősen jelenik meg a SERP -kben, de ha a fogyasztók olyan vállalkozásokat keresnek, mint a tiéd, a térképkeresésen, akkor gondoskodni kell arról, hogy ott is megtalálják.”
Ez a változás azt mutatja, hogy a fogyasztók a helyi vállalkozások vizuális, helyalapú keresését támogatják, különösen a spontán döntések meghozatalakor.
Generációs különbségek a térképfelhasználásban
Különböző korcsoportok használnak térképplatformokat különböző sebességgel:
- A Gen Z fogyasztói tizennyolc százaléka használja a Google MAPS -t elsődleges helyi keresőeszközként, ami három százalékponttal magasabb, mint az átlag.
- Az évezredek 21% -a használja a Google Maps alapértelmezett helyi keresési platformját.
- Az évezredek 5% -a részesíti előnyben az Apple Maps -ot, mint elsődleges helyi keresési lehetőséget.
- Úgy tűnik, hogy a fiatalabb fogyasztók kényelmesebben használják a térképeket a helyi vállalkozások felfedezéséhez. Ennek oka az lehet, hogy hozzászoktak, hogy mindent megtesznek a mobil eszközökön.
Mit keresnek a fogyasztók a térkép eredményeiben
A tanulmány olyan kulcsfontosságú információkat talált, amelyek a MAPS használatakor a fogyasztói döntéseket vezetik:
- A fogyasztók 85% -a szerint az elérhetőség és a nyitvatartási idő „fontos” vagy „nagyon fontos”
- 46% -os kamatozású üzleti elérhetőség „nagyon fontos”, mint „nagyon fontos”
- A fogyasztók közel fele (49%) „gyakran” vagy „mindig” tervezi a vállalkozáshoz vezető útjukat a keresés után
A MAP-alapú keresések nagy potenciállal böngésznek a böngészők ügyfelekké, a jelentés megjegyzi:
„A fogyasztók csaknem fele (49%) azt mondta, hogy„ gyakran ”vagy„ mindig ”folytatják az utazási út megtervezését a választott vállalkozáshoz. Ez két dolgot javasol: az egyiket, hogy a fogyasztók milyen gyorsan hozzák meg döntéseiket, és kettőt, hogy a fogyasztók a helyi üzleti kutatásokat végezzék azzal a céllal, hogy a közeljövőben meglátogatják.”
SEO következmények a helyi vállalkozások számára
A SEO profik és a helyi marketingszakemberek számára ezek az eredmények számos, a következőt kiemelnek:
- Priorizálja a MAP -listák optimalizálását a Google üzleti profilján túl.
- Biztosítsa a pontosságot az összes térképplatformon, nem csak a Google -on.
- Összpontosítson a teljes üzleti információkra, különösen az elérhetőségekre és az órákra.
- Figyelje az „indoklásokat” a MAP eredményeiben, amelyek beszerezhetők üzleti adatainak, áttekintéseiből és weboldalából.
- Kezelje a térképeket mint elsődleges keresési csatornát, nem pedig utógondolatot.
Brightlocal kiemelések:
„Tehát ne veszítsen el a potenciális ügyfeleknek azáltal, hogy nincs megfelelő címe, telefonszáma vagy e -mail címe, amelyet a platformon felsoroltak – és feltétlenül ellenőrizze, hogy a nyitvatartási órák naprakészek.”
Előre nézve
A MAP platformok az egyszerű navigációs eszközökről olyan keresőmotorokká alakulnak, amelyek növelik az értékesítést és a bevételt.
Ha a MAP-listákat utógondolatként kezeli, akkor kockáztatja, hogy sok motivált, vásárló fogyasztó hiányzik.
Ahogy a keresés továbbra is a platformon fragmentál, a MAP jelenlétének optimalizálásához, a szokásos helyi SEO -n túlmenően, egyre inkább elengedhetetlen a helyi forgalomra támaszkodó vállalkozások számára.