A helyi keresések 20% -a most itt kezdődik

Peter

Az új kutatások azt mutatják, hogy a MAP platformok a helyi vállalkozások kulcsfontosságú keresőmotorokká váltak.

Ötödik fogyasztó most közvetlenül a MAP alkalmazásokban keresi a hagyományos keresőmotorok helyett.

A Brightlocal fogyasztói keresési viselkedési tanulmánya azt találta, hogy a Google, az Apple és a Bing térképek az összes helyi keresés 20% -át teszik ki.

Ez a keresési forgalom nagy része, amelyben sok marketingszakember hiányzik a helyi SEO -tervekben.

A térkép első keresési viselkedésének emelkedése

A kutatás azt találta, hogy a fogyasztók 15% -a használja a Google MAPS -t a helyi keresések első választásának. Ez teszi a Google Search utáni második legnépszerűbb platformot (45%).

A tanulmány így szól:

„Egy másik jelentős megállapítás a Google Maps kiemelkedése a helyi keresésben. A fogyasztók 15% -a azt mondta, hogy a Google Maps-ot használják első hívási portként, vagyis helyi feltételeket keresnek-amelyek lehetnek márka vagy nem márkájú kifejezések-, közvetett módon a Google Maps-ban.”

Folytatódik:

„A Google Maps, az Apple Maps és a Bing Maps együttesen az alapértelmezett helyi keresési platformok 20% -át teszik ki. Ez megerősíti annak fontosságát, hogy optimalizálja mind a térképcsomagokat, mind az organikus keresési listákat. Lehet, hogy erősen jelenik meg a SERP -kben, de ha a fogyasztók olyan vállalkozásokat keresnek, mint a tiéd, a térképkeresésen, akkor gondoskodni kell arról, hogy ott is megtalálják.”

Ez a változás azt mutatja, hogy a fogyasztók a helyi vállalkozások vizuális, helyalapú keresését támogatják, különösen a spontán döntések meghozatalakor.

Generációs különbségek a térképfelhasználásban

Különböző korcsoportok használnak térképplatformokat különböző sebességgel:

  • A Gen Z fogyasztói tizennyolc százaléka használja a Google MAPS -t elsődleges helyi keresőeszközként, ami három százalékponttal magasabb, mint az átlag.
  • Az évezredek 21% -a használja a Google Maps alapértelmezett helyi keresési platformját.
  • Az évezredek 5% -a részesíti előnyben az Apple Maps -ot, mint elsődleges helyi keresési lehetőséget.
  • Úgy tűnik, hogy a fiatalabb fogyasztók kényelmesebben használják a térképeket a helyi vállalkozások felfedezéséhez. Ennek oka az lehet, hogy hozzászoktak, hogy mindent megtesznek a mobil eszközökön.

Mit keresnek a fogyasztók a térkép eredményeiben

A tanulmány olyan kulcsfontosságú információkat talált, amelyek a MAPS használatakor a fogyasztói döntéseket vezetik:

  • A fogyasztók 85% -a szerint az elérhetőség és a nyitvatartási idő „fontos” vagy „nagyon fontos”
  • 46% -os kamatozású üzleti elérhetőség „nagyon fontos”, mint „nagyon fontos”
  • A fogyasztók közel fele (49%) „gyakran” vagy „mindig” tervezi a vállalkozáshoz vezető útjukat a keresés után

A MAP-alapú keresések nagy potenciállal böngésznek a böngészők ügyfelekké, a jelentés megjegyzi:

„A fogyasztók csaknem fele (49%) azt mondta, hogy„ gyakran ”vagy„ mindig ”folytatják az utazási út megtervezését a választott vállalkozáshoz. Ez két dolgot javasol: az egyiket, hogy a fogyasztók milyen gyorsan hozzák meg döntéseiket, és kettőt, hogy a fogyasztók a helyi üzleti kutatásokat végezzék azzal a céllal, hogy a közeljövőben meglátogatják.”

SEO következmények a helyi vállalkozások számára

A SEO profik és a helyi marketingszakemberek számára ezek az eredmények számos, a következőt kiemelnek:

  • Priorizálja a MAP -listák optimalizálását a Google üzleti profilján túl.
  • Biztosítsa a pontosságot az összes térképplatformon, nem csak a Google -on.
  • Összpontosítson a teljes üzleti információkra, különösen az elérhetőségekre és az órákra.
  • Figyelje az „indoklásokat” a MAP eredményeiben, amelyek beszerezhetők üzleti adatainak, áttekintéseiből és weboldalából.
  • Kezelje a térképeket mint elsődleges keresési csatornát, nem pedig utógondolatot.

Brightlocal kiemelések:

„Tehát ne veszítsen el a potenciális ügyfeleknek azáltal, hogy nincs megfelelő címe, telefonszáma vagy e -mail címe, amelyet a platformon felsoroltak – és feltétlenül ellenőrizze, hogy a nyitvatartási órák naprakészek.”

Előre nézve

A MAP platformok az egyszerű navigációs eszközökről olyan keresőmotorokká alakulnak, amelyek növelik az értékesítést és a bevételt.

Ha a MAP-listákat utógondolatként kezeli, akkor kockáztatja, hogy sok motivált, vásárló fogyasztó hiányzik.

Ahogy a keresés továbbra is a platformon fragmentál, a MAP jelenlétének optimalizálásához, a szokásos helyi SEO -n túlmenően, egyre inkább elengedhetetlen a helyi forgalomra támaszkodó vállalkozások számára.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.