Ha részt vett egy marketingkonferencián, és úgy érezte, hogy minden a tudásszintje alatt van, vagy nem kapott választ a kérdéseire, ennek jó oka van.
Nem mindenki haladó, és nem mindenki kezdő.
Az országos konferenciák biztosítják, hogy az előadók a csoport többségét szolgálják ki, nem pedig bizonyos magasabb és alacsonyabb szintű személyeket, kivéve a bemutató előtti workshopokat és a kezdő szintű műsorszámokat.
Pro-tipp: Tegyen fel kérdéseket a kérdezz-felelek alatt és az előadáson. Az előadó válaszolni tud és valószínűleg meg is fog válaszolni emelt szintű kérdésére, és megoldást kínál. Tudják a válaszokat, de lehet, hogy nem mutatják be, mert túl fejlettek a műsorhoz, beleértve a haladó számokat is. Ha nem kérdezel, nem kapsz választ. Ne félj. Szó szerint ezért vagy ott, és miért vannak a színpadon.
Nem az információ az egyetlen ok, amiért el kell menni egy előadásra. Ha kezdi a karrierjét, akkor igen, és feltétlenül. Ha Ön középszintű vagy haladó, sokkal többet nyerhet, ha konferenciákra jár, még ha nem is információról van szó. És ez a bejegyzés erről szól.
A három fejléc meghatározott sorrendben van, mivel az egyik a másikhoz vezet.
Az egyik legértékesebb érték, amit a konferenciákon való részvétellel szereztem, hogy percek vagy napok alatt megoldásokat kaphatok, ahelyett, hogy hetekig kutakodnék és reménykednék, hogy választ találok.
Kiépíti hálózatát a munkahely- és jövedelembiztonság érdekében
A konferenciák első és legnagyobb előnye, hogy kiépítheti társaik hálózatát. A marketingszakemberek számára ez magában foglalja a házon belüli szakembereket, ügynökségeket és szállítókat.
Amikor bizalmat építesz ki ezekkel az emberekkel, kötelékek alakulnak ki – és ezek a kötelékek visznek át a nehéz időkön.
Emellett megnövekedett javadalmazáshoz és új címekhez vezetnek, ahogy a lehetőségek elérhetővé válnak az Ön és a különböző cégeknél.
Az egyik első konferenciám 2005 vagy 2006 körül volt a Commission Junction University-n (CJU). Az ottani képviselőnek tetszett a mondandóm, látta a két vacsorán és egy hálózatépítő eseményen megosztott információkat, és tudomásul vette.
Amikor visszaértem a washingtoni irodámba, a CJU állást ajánlott nekem, akár távolról, akár Santa Barbarában. A jelenlegi cégemnél maradtam, de még mindig beszélek néhány emberrel, akivel ott találkoztam, majdnem 20 évvel később.
Következő volt az Affiliate Summit West 2006-ban a Las Vegas-i Bally’s-ban.
Már ismertem több iparági embert az ABestWeb.com nevű fórumról, de a konferencia mindannyiunkat bemutatott egy nem hivatalos eseményen a párbaj zongorabárban – és ezek közül néhány emberrel még ma is dolgozom.
Ha nem mentem volna el, lehet, hogy ezek az emberek nem hirdették volna az általunk irányított társult programokat. A leányvállalatok naponta kerülnek bemutatásra, és a személyes kapcsolat óriási különbséget jelent abban, hogy kikkel dolgoznak együtt és kikkel nem.
Ügynökségtulajdonosként, ha nem találkoztam volna a leányvállalatokkal, a kereskedőkkel, a megoldásszolgáltatókkal és a versengő ügynökségekkel, nem küldenék el az ügynökségemnek SEO, konverziós és társult vállalkozás-kezelési potenciális ügyfeleket.
Ha nem mentem volna el a fenti két előadásra, a karrierhálózatom nem épült volna ki, és nem fértem volna hozzá a maihoz, beleértve a SEJ-nek való írást sem.
Ennél is fontosabb, hogy amikor a dolgok rosszul sülnek el, az ebbe a csoportba tartozó emberek mindig segítenek, amiben csak tudnak. Ez magában foglalja a szerződések egymásnak küldését, a meghirdetett állások megosztását vagy az új üzletek megkísérlését, hogy felvehessük egymást, ha erős a kötelék.
A helyi csoportok és közösségek jobb marketinghez vezetnek
Az olyan nemzeti műsorok, mint a Pubcon, Affiliate Summit, SMX stb., többek között olyan helyi csoportokkal találkozhattam, mint a SEMPDX, a Duluth-i Kereskedelmi Kamara és az AimClear, a DFWSEM, a Houston marketingcsoportja, a Raleigh Tech Triangle, és mindegyiknek van helyi éves bemutatója és /vagy havi találkozók.
Az, hogy felfedezhettem és felszólalhattam a helyi csoportokban, karrierlehetőségeket és olyan információkat nyújtott számomra, amelyeket soha nem tudtam volna meg, ha soha nem fordult elő, hogy beszéljek és részt vegyek az országos előadásokon.
Helyi kultúrák és szokások
Ha akár csak egy hétre is elköteleződik, jobban megcélozhatom és piacra hozhatom a helyi keresőoptimalizálást, a leányvállalatokat és a fizetős médiát.
Turistaként megismertem a nevezetességeket, milyen érzés náluk lenni, és ami a legfontosabb, azokat, amelyek a helyiek számára a legfontosabbak, hiszen ők válaszolnak a kérdéseimre, hogy mit és miért csináljak.
Szlengjük és ajánlásaik segítenek beszélni az ő nyelvüket, és hivatkozni a közösségeikre saját szavaikkal, illetve egy személy véleményével.
A méret megjelenítése jobb hálózatépítést jelent
Ha kevesebben vesznek részt, több időd lesz megtanulni, mit csinálnak mások.
Kevesebb a rohanás és a nyüzsgés érzése, és inkább a nyugodt légkör, amelyben egymással foglalkozhatunk.
Ezek a kötelékek ugyanolyan erősek, mint a hosszú távúak, és ha ott vannak a megszólalók és a márkák, akikkel találkozni szeretnél, akkor több időd lesz a köszöntésre, szemben a kézfogással.
Ez nagyban hozzájárul a kapcsolatépítéshez.
Kevesebb költség és több hálózat
A helyi műsorok költsége jóval kevesebb, mint egy országos műsoré, mert olcsóbb a felállításuk.
Az előadók és az információ minősége egyenlő, ha nem jobb, és testreszabható a hallgatóság tagjai számára.
Az imént bemutattam Portlandben, és példákat használtam arra vonatkozóan, hogy mit kell tenni a jelenlévő cégek alapján, hogy megtehető tárgyakkal távozhassanak.
A Zenith Duluthban és Barbadoson a keresőoptimalizálásnál a normál költségek töredékéért a világ legkeresettebb SEO szakemberei voltak, köztük Lily Ray, Michael Icon King, Aleyda Solis, Purna Virji, Andrew Shotland és Cindy Krum. .
Új embereket is megismerhettem, és új dolgokat tanulhattam, mint például Isa Lavahun és Apurva Bose.
A jegy ára töredéke az országos műsorok árának, de az előadók minősége ugyanaz volt (ha nem magasabb).
Fentebb említettem a helyi műsorok hálózatépítését és kötvényeit. Íme egy példa a sok közül arra, hogy a helyi műsorok hogyan vezetnek nemzetközi kapcsolatokhoz.
Egy helyi Állami Kutatási konferencián Arsen Rabinovich és én beszéltünk és találkoztunk először. Meghívott pizzára (a kedvenc ételem), és összetartoztunk.
Néhány évvel később rákényszerített, hogy egy blackjack asztalhoz üljek (utálom a kártyajátékokat), és ekkor találkoztam a többi játékossal, akik között volt Aleyda Solis (Spanyolország), Dawn Anderson (Anglia), Lily Ray (NYC). ).
Ha nem lettem volna abban a keresési állapotban, nem lett volna lehetőségem a következőre (vagy arra az igazán jó pizzára), és ezek az emberek mindegyike hatással volt a karrieremre és a beszédemre, különböző időpontokban.
Válaszok megszerzése nehéz és lehetetlen kérdésekre
Miután a kapcsolatok kiépültek, és az emberek megbíztak bennem, azon kaptam magam, hogy meghívtak egyéni URL-eken, Facebookon stb. tárolt privát közösségekbe.
Innen jött a legtöbb érték, hiszen marketingkonferenciákon vettem részt. Ezeket a csoportokat gondosan ellenőrzik, és részletes válaszokat kaphat a tényleges tapasztalatokon alapuló tényleges adatokkal.
Mindannyian találkozunk olyan helyzetekkel, amelyekre nem kapunk választ, és amelyeket nem tudunk nyilvánosan feltenni – akár NDA-ról van szó, akár az Ön cége tiltja a problémák szervezeten kívüli megosztását.
Ezekben a csoportokban annyit kérdezhet és megoszthat, amennyit csak tud, mások pedig azzal válaszolnak, hogy mit tettek, vagy hogyan oldották meg a problémát.
Ha korábban senki sem oldotta meg a problémát, a csoportok tagjai gyakran keresnek megoldást, vagy teszteket futtatnak saját webhelyeiken és platformjaikon, hogy megtudják, megismételhetik-e a problémát, majd kijavíthatják.
Amikor nem volt szoftvermegoldásom más csatornákhoz, valaki másnak volt ezekben a csoportokban.
A privát csoportban való részvétel további előnye, hogy ezek az emberek nem mondják el nyilvánosan a termékekkel kapcsolatos tényleges problémákat, de részletesen kifejtik, hogy mit kerüljenek el és miért.
Segített elkerülni a buktatókat, amikor ügyfeleim új eszközökbe és technológiai halmazokba akartak fektetni.
Az egyik legértékesebb érték, amit a konferenciákon való részvétellel szereztem, hogy percek vagy napok alatt megoldásokat kaphatok, ahelyett, hogy hetekig kutakodnék és reménykednék, hogy választ találok.
Ha nem megyek a nagyokhoz, és nem hívnak be hozzájuk beszélni, nem találkoztam volna ezekkel a helyi csoportokkal az ország és a világ minden részéről.
Ha nem veszek részt ezeken, nem tudtam volna olyan hatékonyan értékesíteni helyi szinten, ami mind a helyi, mind az országos marketingkampányokat érinti.
A legfontosabb, hogy nem férnék hozzá azokhoz a közösségekhez és csoportokhoz, amelyek segítenek megoldani a problémákat.
A konferenciákon való részvétel segített alapvető kapcsolatokat építeni
A konferenciák, legyen szó marketingről, humán erőforrásról, informatikáról vagy akár háztartási és fényképészeti bemutatókról, több értékkel bírnak, mint egy kis információ egy ülésen.
Ez az általad kiépített hálózat, az általad kialakított kapcsolatok, és az az erő, amelyet ezek adnak a karrieredhez, pénzügyi és mentális jólétedhez.
Ha nem lépnék ki a komfortzónámból, és nem kezdenék el ezeken a bemutatókon részt venni, felszólalni és bizonyos esetekben kiállítani, az élet sokkal nehezebb lenne.
Még mindig vannak nehézségeim, mint mindenkinek, de van egy hálózatom és közösségem, amely átsegít ezeken, köszönhetően a konferenciákon való részvételnek.
További források: